بلاگ بازاریابی اینترنتی،برندینگ اینترنتی و افزایش فروش اینترنتی

بازاريابي اينترنتي,تاثير اينترنت بر بازاريابي و اهميت آن در دنياي ارتباطات کنوني

بازاريابي اينترنتي,تاثير اينترنت بر بازاريابي و اهميت آن در دنياي ارتباطات کنوني

بازاریابی اینترنتی چيست؟

بازاريابي اينترنتي و يا بازاريابي آنلاين يعني بازاريابي و فروش مستقيم از طريق وب و ايميل. اين نوع بازاريابي به طور معمول نوع پيشرفته بازاريابي سنتي مانند تبليغات راديويي، تلويزيوني و روزنامه اي مي باشد. تبليغات اينترنتي نوعي از تبليغات است که بدليل ارزان بودن، ماندگاري زياد و فراگير بودن آن همزمان با رشد ابزارهاي اطلاع رساني و روابط عمومي جايگاه خاصي را در بين تبليغاتچي‌ها باز کرده است.

ادامه مطلب...

برندینگ اینترنتی چیست و از لحاظ اقتصادی چه تاثیری بر میزان فروش دارد؟

برندینگ اینترنتی چیست و از لحاظ اقتصادی چه تاثیری بر میزان فروش دارد؟

برندینگ اینترنتی چيست؟

براي شناخت بهتر برندینگ اینترنتی ابتدا لازم است مفهوم برند را به خوبي بدانيم.

برند, يک نام، عبارت، طرح، نماد يا هر ويژگي ديگري است که مشخص‌کننده خدمات يا فروشنده محصولي خاص باشد که به وسيله، آن از ديگر محصولات و خدمات مشابه متمايز مي‌گردد.برند را نشان تجاري نيز مي نامند.

برندینگ اینترنتی، آناليز کلمات کليدي، بهينه سازي وب سايت و سئو، بازاريابي پرداخت به ازاي کليک يا همان تبليغات کليکي(PPC)،بازاريابي ويديويي، بازاريابي شبکه اجتماعي و ايميل مارکتينگ حتماً باعث افزايش رتبه وب سايت خواهند شد و توليد صفحات لندينگ پيج که در آنها محتواي مفيد و کاربردي در اختيار کاربر گذاشته شود، همه اين موارد دست به دست هم خواهند داد و برندينگ اينترنتي يا شهرت سازي اينترنتي را رقم خواهند زد.

ادامه مطلب...