بازاریابی اینترنتی و بازاریابی آنلاین

بازاریابی اینترنتی و بازاریابی آنلاین یک استراتژی در جهت ایجاد شهرت و افزایش اعتبار آنلاین یک شرکت با استفاده از ابزارهای آنلاین اعم از بازاریابی شبکه های اجتماعی، ایمیل مارکتینگ، بازاریابی محتوا و بازاریابی موتورهای جستجوگر و تبلیغات اینترنتی می باشد. بازاریابی اینترنتی به شما کمک نماید تا افزایش فروش محصولات و خدمات بسیار چشمگیری را با کمترین هزینه تبلیغات تجربه نمایید، تبلیغات ماندگار، کم هزینه و بی هیچ مرز و محدودیت را با بازاریابی آنلاین تجربه نمایید.

بازاریابی اینترنتی و بازاریابی آنلاین
بازاريابی اينترنتی به مجموعه فعاليت هايی که با استفاده از اينترنت و به کارگيری صفحات وب به عنوان ابزاری برای بازاريابی و جذب مخاطب و تبديل آن به مشتری صورت می پذيرد، اطلاق می گردد. امروزه با توجه به گسترش روز افزون استفاده از اينترنت و شبکه های مجازی و نفوذ بسيار بالای آن در زندگی مردم, بهره گيری و موفقيت آن در بازاريابی و برندينگ جهت بهبود وضعيت کسب و کار چيزی دور از ذهن نيست.اينترنت و بازاريابی اينترنتی از نيازهای مهم در موفقيت در تجارت است. اگر خواهان رشد و ارتقای سطح کسب و کار خود در سطح بين الملل هستيد هرگز روش های نوين بازاريابی اينرنتی را دست کم نگيريد.

بازاريابی اينترنتی شامل:


  • بازاريابی شبکه های اجتماعي ( Social Marketing)
  • بازاريابی ايميلی ( Email Marketing)
  • بازاريابی موبايلی (App Marketing)
  • بازاريابی وبلاگی ( Blog Marketing)
  • بازاريابی محتوا ( Content Marketing)
  • بازاريابی موتور هاي جستجو ( Search Engine Marketing)
  • بازاريابی پيامکی (Text Marketing)
می باشد.

بازاريابي شبکه هاي اجتماعي:


امروزه شبکه های اجتماعی نفوذ بسيار زيادی در زندگی مردم پيدا کرده است اين امر باعث شده است که شرکت ها و سازمان ها با حضور مناسب در اين شبکه های اجتماعی، تبليغات برند, تبليغات محصولات يا خدمات خود را انجام دهند.

بازاريابي موبايلی:


بازاریابی موبایلی نيز يکي از روشهای بازاريابی اينترنتی است که از تلفن های همراه برای تبليغات و بازاريابي برند ها استفاده می شود. زيرا امروزه به راحتی با استفاده از تلفن های همراه هوشمند می توان از وبسايت های مختلف بازديد نمود.

بازاريابی ايميلی

بازاریابی ایمیلی يا ايميل مارکتينگ نوعی از بازاريابی اينترنتی است که از طريق ارسال ايميل با کاربران ارتباط برقرار می کند اين ايميل ها حاوی لينک هایی از وبسايت شما می باشد.

بازاریابی بلاگی:

وبلاگ نويسي کم هزينه ترين روش بازاريابی اينترنتی است که بازدهی بسيار بالايی دارد.

بازاريابی موتورهای جستجوگر SEM:


بازاریابی موتورهای جستجوگر روش يکی ديگر از زيرمجموعه‌ های بازاريابی اينترنتی است.يک تکنيک قدرتمند که باعث افزايش بازديد از سايت شما در نتايج صفحات موتورهای جستجو می شود.

بازاريابی محتوا:


بازاریابی محتوا نيز يکي از بخش های بازاريابی اينترنتی ، برندينگ اينترنتی و جذب مخاطب با استفاده از توليد و نشر محتوا است.

بازاريابی پيامکی:


در اين روش نيز با استفاده از پيامک های تبليغاتی می توان با مشتريان در ارتباط بود.

امروزه بيش از 80 درصد مردم نيازهای خود را از طريق اينترنت جستجو مي نمايند. بنابراين اگر شما در کلمات کليدی مرتبط با کسب و کار و فعاليت تان بتوانيد در صفحات اول گوگل قرار بگيريد کاربران به جای اينکه به وبسايت رقيبان شما وارد شوند از سايت شما بازديد می کنند. در اين صورت شما می توانيد کاربر را به مشتری خود تبديل نماييد. بنابراين اگر قصد گسترش فعاليت و کار خود را داريد و می خواهيد خدمات و محصولات خود را به بهترين شکل ممکن به کاربران معرفی نماييد مي توانيد از روش های جديد بازاريابی که همان بازاريابی اينترنتی است، استفاده نماييد.

استفاده از يک مشاوره توانمند و متخصص در زمينه بازاريابی اينترنتی و تبليغات اينترنتي , برندينگ اينترنتی و تجارت الکترونيک از اولين و اصولی ترين بخش هايی است که قبل از بازاريابی اينترنتی بايد بدان توجه شود.
پس از آن طراحی وب سايت حرفه اي متناسب با کسب و کار شرکت است. يک وبسايت که در عين زيبایی، کاملا کاربردی باشد و بتواند با جذب مخاطبان و کاربران اينترنت بازديد‌های بيشتری را به فرصتی براي جذب مشتريان خدمات يا محصولات شرکت تبديل نمايد.
استفاده از راه کارهای جديد و هوشمندانه که با خلاقيت و نوآوری همراه باشد می تواند در بازاريابی آنلاين بسيار کارگشا باشد.