بلاگ بازاریابی اینترنتی،برندینگ اینترنتی و افزایش فروش اینترنتی

تبليغات کليکي گوگل چيست و در موتور جستجوگر گوگل چگونه است؟

تبليغات کليکي گوگل

تبليغات کليکي گوگل گونه اي از تبليغات اينترنتي است که هزينه تبليغات طبق قيمت هر کليک محاسبه مي شود. تبليغات کليکي گوگل را PPC يا Pay Per Click به معناي "پرداخت در ازاي کليک", نيز مي نامند.
به عبارت ديگر در تبليغات کليکي تبليغ کننده پيشنهاد ها را روي کلمه کليدي و يا عبارتي که به نظر ميرسد مخاطب آن را در موتور جستجو گر گوگل جستجو مي کند, قرار ميدهد.
در موتور جستجو گر تبليغات PPC بالا و يا در سمت راست نتايج جستجو قرار مي گيرند که به راحتي ميتوانيد مشاهده کنيد.
اين نوع از تبليغات اينترنتي به سرعت در ميان صاحبان کسب و کار گسترش يافت و طبق آمار بدست آمده يشتر هزينه اي که در ازاي تبليغات ديجيتال پرداخت ميشود, به تبليغات کليکي مربوط مي شود.

ادامه مطلب...

بازاريابي محتوا تا چه حد در بازاريابي اينترنتي تاثير دارد؟

بازاریابی محتوا

بازاريابي محتوا از واژه هايي ايست که در سالهاي اخير بصورت گسترده اي در فضاي مجازي و رسانه اي به کار گرفته شده است. با گسترش اينترنت صاحبان کسب و کار بر آن شدند که تمرکز خود را بر روي فروش بيشتر از طريق فضاي مجازي قرار دهند.و در همين راستا هر يک به دنبال بهترين روش در بازاريابي اينترنتي مي باشند که با توجه به نوع کسب و کار ميتوانند روش هاي مختلفي را انتخاب کنند. بازاريابي محتوا يکي از اين روش ها است که موجب جذب مشتري و در نتيجه فروش بيشتر خواهد شد. در اين روش افراد به واسطه کلمات کليدي متفاوت وارد سايت شما ميشوند و در صورتيکه محتواي سايت شما ارزشمند باشد نام برند شما در ذهن مخاطب حک خواهد شد. شايد شما هم اين گفته بيل گيتس را شنيده باشيد که گفته است "محتوا پادشاه است".

ادامه مطلب...

برندينگ اينترنتي و اهميت طراحي سايت در وب برندينگ چيست

برندينگ اينترنتي و وب برندینگ
استراتژي برندينگ اينترنتي:

برندينگ اينترنتي بايد همراه با معرفي ارزش‌هاي سازمان به مخاطب باشد. در کل اگر فرد يا تيم مجري، دانش و ابزار لازم را جهت برندينگ اينترنتي و وب برندینگ در اختيار داشته باشند، می توانند برندينگ اينترنتي را به استراتژی ارزش آفرینی برای مجموعه تبدیل نمایند و این فعالیت را به یکی از ارزش آفرین ترین سرمایه گذاری های شرکت تبدیل نمایند. توجه داشته باشید که هرگز مستقيما وارد اجراي يک کمپين برندينگ اينترنتي نشويد بلکه پيش از آن، فرايند آماده‌سازي زير را از طريق يک مشاور بازاريابي حرفه‌اي و متخصص در زمینه برندينگ اينترنتي از خارج از سازمان که ذي‌نفع نباشد(به محصول و خدمات از زاويه‌اي ديگر نگاه کرده و نقاط تاريک و مشکل‌آفرين آن را با نگاهي نقادانه بنگرد و گزارش نمايد) طي نماييد.

ادامه مطلب...

بازاريابي اينترنتي و بازاريابي شبکه هاي اجتماعيSocial Network Marketing

بازاريابي اينترنتي و بازاريابي شبکه هاي اجتماعي

اين روزها نقل و نبات محفل اکثر دپارتمان هاي بازاريابي اينترنتي ، توصيه به حضور در شبکه‌هاي اجتماعي است. به راستي چرا بازاريابي اينترنتي از طريق شبکه هاي اجتماعي جديدترين ابزار براي ايجاد و حفظ محبوبيت برندتان در دنياي ديجيتال هستند؟
بازاريابي شبکه هاي اجتماعي يا سوشيال مارکتينگ يکي از مهمترين ابزارها در بازاريابي ديجيتالي است. شما مي توانيد در فضايي بي واسطه و کاملا رايگان با تکنيک هاي خاص بازاريابي براي محصولات يا خدمات خود خريدار پيدا کنيد ، با مشتريان خود در ارتباط باشيد، برندسازي کنيد و يا براي وب سايت خود ترافيک ارسال کنيد. شما مي توانيد با توجه به زمينه ي فعاليت خود بهترين استفاده را از شبکه هاي اجتماعي مانند اينستاگرام ، آپارات ، تويتر ، تلگرام ، گوگل پلاس ، فيسبوک ، واتس اپ و … بعمل بياوريد.

ادامه مطلب...