Single Service

طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال
همین حالا یک نمایشگاه آنلاین 24 ساعته برای معرفی خدمات و محصولات تان داشته باشید

طراحی سایت WebDesign

امروزه طراحی سایت یکی از راهکارهای رونق کسب و کارهای کوچک و بزرگ و حتی برندهای شخصی می‌باشد. طراحی وب سایت یا وب دیزاین web-Design به فرایند طراحی و ساخت یک پایگاه اینترنتی برای اطلاع رسانی، معرفی کسب و کار و ارائه محصولات و خدمات شما می‌باشد. درواقع آموزش طراحی سایت یک پروسه‌ی تشکیل شده از لایه سازی صفحات وب، تولید محتوا، رعایت اصول سئو و طراحی گرافیکی می‌باشد. این روند با ساخت و راه اندازی صفحات سایت با کدنویسی به زبان‌های مختلف برنامه نویسی و یا بکارگیری قالب‌های آماده انجام می‌گیرد

با توجه به تمایل اکثر کسب و کارها به بازاریابی اینترنتی، بازار کار طراحی سایت فروشگاهی بسیار رونق پیدا کرده است. چراکه هر کسب و کاری برای معرفی خدمات و محصولات خود به مخاطبان خود در جهان در گام اول نیاز به طراحی یک سایت حرفه‌ای و کارآمد دارد.

بالاترین کیفیت
بهترین قیمت
پشتیبانی حرفه ای
کسب و کارتان را سکه کنید

از طراحی سایت تا تجربه فروش انفجاری

سئو و بهینه سازی وب سایت
تولید محتوا
بازاریابی و تبلیغات اینترنتی
تبلیغات کلیکی گوگل

اما نمونه طراحی سایت کاربردی و اصولی نیاز به یک طراح سایت ماهر و با تجربه دارد. چراکه علاوه بر ارائه خدمات و محصولات از طریق سایت به کاربران، هدف دیگر از طراحی وب سایت جذاب و کاربرپسند از نظر زیبایی شناسی، انتقال پیام برند به صورت موثر به مخاطبان هدف است. مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم با تجربه بیش از یک دهه در زمینه خدمات توسعه و طراحی وب سایت، برترین شرکت طراحی وب سایت به شمار می‌روند.

تیم مجرب مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم سابقه همکاری با بزرگترین مجموعه‌ها، شرکت‌ها، صنایع، سالن زیبایی‌ها و … را با رضایتمندی‌های بالا در این حوزه دارند. شما می‌توانید برای سفارش طراحی سایت به صورت کاملا حرفه‌ای با پنلی قدرتمند و گرافیک فوق‌العاده، گروه مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم را انتخاب نمایید.

ما از 0 تا صد راه اندازی کسب و کار آنلاین شما در کنارتان هستیم….

سئو وب سایت

برای افزایش بازدید و فروش سایت نیاز است تا در دید کاربران باشید.

تبلیغات و بازاریابی اینترنتی

با استفاده از تمامی ابزارهای تبلیغات آنلاین می‌توانید فروش خود را چندین برابر نمایید.

تولید محتوا

محتوا هنوز هم پادشاه است و به همین دلیل به تیمی حرفه‌ای برای تولید محتوا هدفمند نیاز دارید.

گوگل ادوردز

با ساخت حرفه‌ای کمپین تبلیغاتی گوگل ادوردز علاوه‌بر کاهش هزینه‌ها، کاربران خود را افزایش دهید.

طراحی سایت چیست؟

طراحی وب سایت از مهم‌ترین اقدامات در حیطه بازاریابی اینترنتی و دیجیتال به شمار می‌رود و شامل بخش‌های مختلفی می‌شود. پس از روند جمع‌آوری و بررسی داده‌ها درباره حوزه کسب و کار خود و آنالیز رقیبان، جنبه‌های روانشناختی و علاقه‌مندی‌های مخاطبان هدف و … ایجاد یک وبسایت از مهم‌ترین اقدامات در حوزه بازاریابی و افزایش اعتبار کسب و کار محسوب می‌شود. طراحی سایت با هدف ارائه یک تجربه کاربری بهینه به‌منظور آگاه‌سازی و درگیر نمودن بازدیدکنندگان برای ترغیب آن‌ها به خرید و استفاده از خدمات انجام می‌گیرد.

همانطور که می‌دانید افراد برای خرید محصولات و یا استفاده از خدمات و یافتن پرسش‌های خود در اولین گام به جستجو در موتورهای جستجوگری نظیر گوگل می‌پردازند. حال آنکه شما سایتی قوی و کاربرپسند داشته باشید می‌توانید مقصد این افراد بوده و بدین واسطه محصولات، خدمات و برند خود را به مخاطبان هدفتان معرفی کنید. از دیگر اهمیت طراحی وب سایت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تجربه کاربری: طراحی وب سایت بر تجربه کاربر موثر است. درصورتی که سایت شما برای پیمایش از لحاظ محتوای آموزنده و زیبایی بصری مورد پسند بازدیدکنندگان قرار گیرد، آن‌ها را بیشتر در سایت نگه می‌دارد.

برند و هویت: اولین نقطه تماس یک برند با مشتریان بالقوه خود یک سایت با طراحی اصولی است. در صورتی که شما یک سایت حرفه‌ای داشته باشید می‌توانید به ایجاد و تقویت برند و اعتبار خود کمک کنید.

مزیت رقابتی: یک سایت با طراحی کاربرپسند می‌تواند یک مزیت رقابتی برا مشاغل داشته باشد. با وجود وب سایت‌های زیاد در دسترس در زمینه‌های کاری، داشتن یک سایت متمایز می‌تواند به جذب و حفظ مشتری کمک کند.

بهینه سازی موتورهای جستجو: طراحی سایت فروشگاهی می‌تواند بر سئو و رتبه سایت در موتورهای جستجو تاثیر بگذارد. استفاده اصولی از عناظر طراحی همانند توضیحات متا، افزونه امتیازدهی وردپرس، تگ‌‌های جایگزین و .. به سئو کمک می‌کند.

لازم است بدانید

اهمیت و تاثیر طراحی سایت در کسب و کارها و افزایش فروش

راحتی مشتریان

با طراحی سایت حرفه‌ای مشتریان و کاربران امکان دسترسی راحت به محصولات و خدمات شما را داشته و این موضوع سبب افزایش فروش شما خواهد شد.

فعالیت 24 ساعته

با طراحی اصولی و حرفه‌ای سایت و فعالیت آن در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته در طول سال شما قادرید به درآمد عالی دست پیدا کنید.

تبلیغات اینترنتی

داشتن سایتی سئو شده یکی از روش‌های تبلیغات اینترنتی است که مخاطبان فراوانی را برای شما به دنبال داشته و با تبلیغات کلیکی گوگل نرخ فروش شما بیشتر می‌شود.

فروش آنلاین سایت

شما با داشتن سایتی حرفه‌ای بدون دخالت حتی یک نیروی فروش می‌توانید به راحتی محصولات و خدمات خود را به فروش رسانده و درآمد خود را افزایش دهید.

طراحی براساس سلیقه شما

طراحی یک سایت برای کسب و کار برخلاف محل کار که برای تغییر دکوراسیون نیاز به هزینه زیادی دارد، به سادگی و براساس سلیقه شما قابل تغییر است.

تبلیغات آفلاین

شما با داشتن سایتی کارآمد می‌توانید به آسانی آن را برای تبلیغات آماده کنید تا بتوانید کاربران بیشتری را با کسب و کار خود آشنا ساخته و به درآمدزایی برسید.

سفارش طراحی سایت با مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم

طراحی سایت امری تخصصی بوده و نیاز به دانش فنی و خلاقیت و … دارد. از این رو باید توسط یک طراح وب با استعداد و باتجربه انجام گیرد. مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم با المان‌های متناسب و ذهن خلاق و ذوق هنری خود، ضمن ایجاد یکپارچگی در صفحات، از ایجاد نمایی تکراری و خسته کننده جلوگیری می‌کنند. این تیم حرفه‌ای با الگوی ثابت در صفحات و توانایی بالای خود در برنامه نویسی وب، علاوه بر ایجاد ظاهر بصری زیبا و کاربرپسند، استانداردهای لازم را برای ایجاد هویت برند، تجربه کاربری و رابط کاربری مناسب بکار می‌گیرند.

مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم با درنظر گرفتن تمامی موارد اصولی و استراتژی‌های بروز با طراحی سایت حرفه ای و کارآمد و کاربرپسند، موجب افزایش ترافیک، نرخ کلیک و درآمدزایی کسب و کارها می‌گردند. با توجه به بروزرسانی مداوم فناوری‌ها و خدمات توسعه و طراحی وب سایت، متخصصان طراح سایت جَم آخرین روندها و بروزرسانی‌ها را در طراحی وب درنظر گرفته و سایتی جامع و کاربردی در اختیار کسب و کارها قرار می‌دهند. شما در هر کسب و کاری که هستید می‌توانید سایتی با گرافیک عالی و کاربرپسند با بهره‌گیری از تکنیک‌‎های سئو و کاربری آسان توسط تیم حرفه‌ای جَم داشته باشید.

شرکت مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم با تجربه همکاری با بزرگترین فروشگاه‌ها، شرکت‌ها و سالن‌های زیبایی و … باکیفیت‌ترین نمونه طراحی سایت را برای افزایش اطمینان شما از کیفیت کار طراحان حرفه‌ای در این شرکت ارائه می‌نماید. پشتیبانان ما به صورت مدائم در حال بروزرسانی مطالب و اطمینان از عملکرد و سرعت بالای سایت هستند. شما می‌توانید با بهترین قیمت طراحی سایت، باکیفیت‌ترین خدمات طراحی وب سایت را از ما بخواهید.

Join 27,000+ companies who’ve reached

مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم با بیش از 12 سال تجربه تخصصی در ارائه خدمات بازاریابی اینترنتی

خیابان رباط، خیابان باهنر، ساختمان اداری ارغوان
اصفهان
007 700 33 031
(هفت روز هقته)
71 19 913 0913
منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم....