ادمین اینستاگرام یا شبکه‌های اجتماعی، شغل پردرآمد و آسان در حوزه دیجیتال مارکتینگ و دنیای مجازی است. ادمین اینستا وظایف خاصی مثل تولید محتوا دارد که به شکل دور کاری و یا حضوری انجام می‌شود. به کسی که مدیریت صفحه اینستاگرام یک فروشگاه یا یک برند را بر عهده دارد، شغل ادمین اینستاگرام می‌گویند. ما در مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم، مدیریت پیج اینستاگرام از 0 تا 100 را بر عهده داریم و به شما این اطمینان را می‌دهیم که افزایش بازدید پیج، جذب فالوور و ویو استوری خواهید داشت. ما با تیمی متخصص و مجرب و انواع ادمین اینستاگرام علاوه بر جذب فالوور و تعامل بالای پیج، تمامی نیازهای شما عزیزان برای مدیریت پیج اینستاگرام را برطرف می‌نماییم. در این شرکت با ادمین‌های حرفه ای تولید محتوا اصولی و کارآمدی را ایجاد خواهیم کرد تا افزایش فروش را تجربه نمایید.

چرا باید ادمین اینستاگرام داشته باشیم؟

این روزها اکثریت مردم، تایم زیادی از روز خود را در شبکه‌های اجتماعی صرف می‌کنند.  کاربران زیادی هم در این شبکه‌ها مشغول به فعالیت هستند. تمام هدف برای حضور در شبکه‌های اجتماعی، برقراری ارتباط و تعامل بیشتر و دوسویه است که باعث اثر بخشی محتوا و فرآیندهای بازاریابی می‌شود. به همین علت است که تولید، انتشار و تحلیل در شبکه‌های اجتماعی پرکاربرد مانند اینستاگرام از اهمیت بالایی برخورددار است. در ایران از اینستاگرام به جز جنبه تفریحی و سرگرمی به هدف بازاریابی و فروش استفاده می‌شود. به دلیل وجود تعداد زیادی از دسته بندی‌های شغلی و فعالیت بیش از 300 میلیون کاربر فعال در این شبکه اجتماعی نیاز به تولید محتوا برنامه ریزی شده و هدفمند می‌باشد.

ادمین اینستاگرام از روش‌های گوناگونی نظیر تولید محتوا، تحلیل و آنالیز پیج و تامین امنیت پیج و… به رشد صفحه شما کمک خواهد کرد. ما در مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم با کادری مجرب و متخصص باتوجه به تمامی موارد مثل ماهیت شغل و.. ترفندها و استراتژی ادمین اینستاگرام را به بهترین نحو برای شما عزیزان انجام خواهیم داد.

وظایف ادمین اینستا حرفه ای

کار اصلی ادمین، مدریت پیج است که این موضوع می‌تواند با توجه به نیازهای پیج تغییر کند. برای مثال گاهی تنها کار ادمین، پاسخ دادن به دایرکت‌هاست و گاهی ادمین باید مشاوره هم بدهد. یک ادمین حرفه‌ای موظف است تمام وظایف زیر را به خوبی انجام دهد:

  • تولید محتوای جذاب برای پست و استوری
  • برنامه ریزی برای تولید محتوا
  • تعامل با مخاطب
  • مدیریت دایرکت‌ها
  • افزایش فالوور
  • فروش بیشتر
  • تحلیل آمارهای پیج اینستاگرام
  • تبلیغات در اینستاگرام
  • نحوه کار با وب سایت ایستاگرام
  • روش‌های جذب و افزایش فالوور
  • خلاقیت بالا
  • نحوه کاربرد و استفاده از هشتگ
  • طریقه کار با اینشات و پیکس آرت برای ادیت فیلم و عکس
  • ایده از پیج‌های بالا
  • ترفندهای درگیری مخاطب با صفحه اینستاگرام با سوال‌های جذاب
  • افزایش لایک و بازدید ویدیو و کامنت
  • انجام تبلیغات به صورت حرفه ای
  • اطلاع از بهترین زمان برای انتشار پست

تمامی این موارد از وظایف اصلی یک Administrator است. اما این وظایف با توجه به نیاز پیج تغییر خواهد کرد. ما در مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم با نمونه کارهای قوی از پیج‌های اینستاگرام مختلف و رشد بالای آنها به شما این اطمینان را داده که جذب فالوور و فروش بالایی را تجربه خواهید کرد.

تولید محتوا و مدیریت پیج ایسنتاگرام از 0 تا 100 توسط ادمین حرفه ای باید چگونه باشد؟

مهم‌ترین وظیفه ادمین اینستاگرام، تولید محتوای ارزشمند است. چراکه مخاطبان در اینستاگرام به دنبال سرگرمی در گذران وقت هستند. محتوا علاوه بر اینکه باید مربوط به کسب و کار شما باشد، بایستی جذابیت لازم را داشته باشد تا مخاطب با محتوای شما به وجد بیاید. با الگوریتم‌های جدید اینستاگرام، تولید محتوا کار آسانی نیست. اما ما در مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم با تولید محتوای جذاب و آشنایی با الگوریتم‌های اینستاگرام در کنار شما عزیزان هستیم. شما با قرار دادن جزییات انتظاراتتان درباره محتوای پیج می‌توانید با اطمینان خاطر سفارش تولید محتوای اینستاگرام خود را ثبت نمایید.

آیا در مسابقات اسپانسری اینستاگرام شرکت کنیم؟

خیر. چراکه حتی اگر برگزار کننده مسابقه با وجدان باشد و فالوورهای فیک برای شما خریداری نکند، کسانی که از طریق مسابقه با پیج شما آشنا می‌شوند و شما را دنبال می‌کنند صرفا به هوای برنده شدن جایزه این کار را انجام می‌دهند و به موضوع پیج شما هیچ علاقه‌ای ندارند. به همین دلیل چند روز بعد از اتمام مسابقه شما و تعداد بالایی فالوور با تعامل پایین خواهید ماند. طبق الگوریتم اینستاگرام زمانی که این اتفاق بیفتد حتی فالوورهای واقعی قدیمی خودتان هم کمتر می‌توانند پست‌های شما را ببینند.

سوالات پر تکرار

در ادامه به سوالات متوادل درباره ادمین اینستاگرام پاسخ داده‌ایم:

تفاوت بین ادمین اینستاگرام و وبمستر چیست؟

مدیر وب سایت یا وبمستر به طور کامل مدیریت یک وب سایت و محتواگذاری صفحات مختلف آن را بر عهده دارد. اما ادمین اینستاگرام همین وظایف را تنها در شبکه اجتماعی اینستاگرام انجام خواهد داد.

آیا می‌توان به جای ادمین اینستاگرام از ربات‌های اینستاگرام استفاده کرد؟

خیر. این کار اصلا درست نیست. چراکه قوانین اینستاگرام دائما در حال آپدیت است و اگر پیجی بر خلاف این قوانین عمل کند، پس از دریافت هشدار پیج بسته خواهد شد. ادمین اینستاگرام روزانه به طور مرتب پیج را بررسی کرده و در هربار مراجعه علاوه بر پاسخگویی به کامنت‌ها و دایرکت‌ها به فعالیت‌های مربوط به افزایش فالوور هم میپردازد. اما هیچ رباتی با کاربران تعامل دوستانه و رابطه صمیمیت برقرار نمی‌کند.

اگر پیجی با فالوور فیک بالایی داشته باشیم چه راهی برای ادامه فعالیت وجود دارد؟

اگر فالوور فیک بالایی دارید 2 راهکار دارید: یکی از این راهکارها ادامه فعالیت روی همان پیچ با تغییراتی در روند محتوا و فعالیت‌های ادمینی و راه دیگر آن ساخت پیج جدید و بالا آوردن آن به صورت اصولی و ارگانیک است.

خرید پیج اینستاگرام بهتر است یا مدیریت پیج اینستاگرام؟

اگر قصد دلخوشی الکی به خود دارید پیج اینستاگرام را خریداری کنید. اما اگر هدف شما کسب درآمد از اینستاگرام است، به هیچ عنوان پیجی را خریداری نکنید حتی با فالوور بالا و واقعی.

تامین امنیت پیج اینستاگرام چگونه انجام می‌شود؟

در حالت عادی و با رعایت توصیه‌های اینستاگرام هیچ مشکلی برای امنیت پیج پیش نخواهد آمد.

ادمین اینستاگرام چگونه باعث افزایش فروش در پیج می شود؟

ما در این شرکت با مخاطبین هدف شما ارتباط صمیمانه‌ای برقرار کرده و آنها را به فالوور هدفمند پیج تبدیل می‌کنیم. بعد از جذب مخاطب در پیج پروسه اعتمادسازی و جذب مخاطب در تولید محتوای پیج را انجام خواهیم داد. بدین ترتیب در صورتی که مخاطبین به کالا یا خدمات ارائه شده شما نیاز داشته باشند، قطعا پیج شما را به عنوان یک گزینه پررنگ در ذهن خود ثبت می‌کنند و در نهایت با احتمال بالایی برای خرید اقدام خواهند کرد.

آیا می‌توانم چند ادمین اینستاگرام برای پیج داشته باشم؟

بله. ما در این شرکت در صورتی که نیاز باشد به شما عزیزان پیشنهاد می‌دهیم که چندین ادمین باید داشته باشید.

ایده پردازی انواع ادمین اینستاگرام چه کمکی به رشد پیج می‌کند؟

یکی از مهم‌ترین مواردی که یک پیج را از پیج‌های رقبا متمایز می‌کند، بحث ایده پردازی خلاقانه و اجرای آن است. ایده پردازی مانند طراحی گرافیکی پست‌ها، استوری‌ها، نوع کپشن نویسی و شیوه عکاسی و فیلمبرداری و… است و در نهایت با ایجاد متمایز باعث افزایش سرعت رشد پیج می‌شود.