طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال
کسب و کار خود را حرفه ای راه اندازی کنید

طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال

طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال یکی از تخصص های ما در تیم مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم است که فرصتی عالی برای کسب درآمد برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند. دنیای رمز ارزها دارای پیچیدگی‌ها و ابهامات فراوانی است که مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم توسط طراحی سایت ارز دیجیتال و ساخت سایت صرافی آنلاین ارز دیجیتال با پیشرفته‌ترین تکنولوژی و بهترین امکانات این پیچیدگی‌ها را تا حد زیادی کم کرده است.

ما 0 تا 100 طراحی اختصاصی سایت صرافی ارز دیجیتال را برای شما با بهترین هزینه ساخت صرافی ارز دیجیتال انجام می‌دهیم. شما با طراحی سایت صرافی آنلاین ارز دیجیتال توسط تیم ما می‌توانید طیف مخاطبان خود را گسترش داده و بدون نیاز به سرمایه زیاد، یک صرافی آنلاین با پنلی قدرتمند داشته باشید.

تضمین کیفیت
پشتیبانی شبانه روزی
برنامه نویسی حرفه ای
کسب و کارتان را سکه کنید

صفر تا صد طراحی اختصاصی سایت صرافی ارز دیجیتال

سئو و بهینه سازی
تبلیغات کلیکی گوگل
تبلیغات اینترنتی
تولید محتوا

سرمایه‌گذاران می‌توانند با بهترین قیمت طراحی سایت صرافی، سایتی حرفه‌ای داشته باشند و از کامزد میان فروشندگان و خریداران درآمدی فوق العاده بدست آورند. تسلط به زبان‌های برنامه نویسی و فناوری‌های بلاکچین و اجرای رابط کاربری عالی با امنیت و سرعت بالا از مواردی است که متخصصان ما در آموزش طراحی سایت صرافی بدان دست یافته و با تخصص بالا امکانات مورد نظر شما را ارائه می‌دهند.

طراحی سایت صرافی آنلاین توسط تیم مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم قابلیت توسعه در سطح بین المللی را داشته و شما را در سطح جهان مطرح می‌کند. در نمونه کار طراحی سایت صرافی شما می‌توانید امکاناتی همچون قیمت ارزهای مختلف به صورت آنلاین، اخبار روز، کیف پول ارز دیجیتال و … را مشاهده نمایید. شما با سفارش طراحی وب سایت صرافی ارز دیجیتال به مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم می‌توانید سایتی حرفه‌ای با امکانات و تکنولوژی پیشرفته، امنیت و سرعت بالا تجربه نمایید.

سئو صرافی ارز دیجیتال

با بهینه سازی وب سایت می‌توانید ورودی سایت خود را افزایش دهید.

تبلیغات کلیکی گوگل

بهینه سازی حرفه‌ای تبلیغات گوگل هزینه‌های شما را بهینه می‌نماید.

اسکریپت صرافی

نیاز کاربران خود را حرفه‌ای و در سریع‌ترین زمان ممکن برطرف نمایید.

اهمیت طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال

باتوجه به رونق روزافزون بازارهای ارز دیجیتال و جذب جوامع امروزی به این صنعت، ساخت سایت صرافی آنلاین ارز دیجیتال سود بسیار قابل توجهی برای سرمایه‌گذاران به دنبال خواهد داشت. شما می‌توانید با طراحی سایت ارز دیجیتال، از طریق کارمزدهای کاربران سود بالایی از این بازار بدست آورید.

از آنجایی که اخیرا شاهد رکود بازار بورس داخلی و صعود بازار رمز ارز و همچنین مشکلات اقتصادی زیادی هستیم، طراحی سایت صرافی آنلاین ارز دیجیتال یکی از فرصت‌های استثنایی برای افرادی است که قصد درآمدزایی دارند. ظهور ارزهای دیجیتال و صرافی‌های آنلاین فرصتی برای همگام سازی جوامع با تکنولوژی روز به جای استفاده از ارزهای فیزیکی وصرافی‌های سنتی است. حال آنکه شما می‌توانید با داشتن یک سایت آماده صرافی ارز دیجیتال پاسخگوی طیف بیشتری از مشتریان باشید.

البته طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال با طراحی سایت شرکتی، فروشگاهی و … متفاوت است و نیاز به بکارگیری اقداماتی امنیتی بالا برای جلوگیری از نفوذ افراد سودجو و هکرها و دیگر امکانات بسیار پیشرفته دارد. از آنجایی که گردش نقدی روزانه و ماهانه در این سایت‌ها بالاست، هرگونه خلا امنیتی در ساخت سایت صرافی آنلاین ارز دیجیتال می‌تواند سبب از دست رفتن دارایی‌های هزاران نفر شود.

از این‌رو صفر تا صد طراحی اختصاصی سایت صرافی ارز دیجیتال نیاز به تیمی حرفه‌ای و باتجربه دارد. مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم با سال‌ها تجربه در این حوزه و آشنایی کامل با روند کدنویسی و طراحی سایت صرافی آنلاین، حداکثر نکات امنيتي لازم را در برنامه نویسی و طراحی سایت ارز دیجیتال رعایت نموده و سایتی قدرتمند و ایمن برای شما ارائه می‌نمایند.

اهداف طراحی وبسایت صرافی ارز دیجیتال

ساخت سایت آنلاین ارز دیجیتال و صرافی آنلاین مزایای فراوانی نسبت به مبادلات فیزیکی دارد. یکی از مزایای طراحی وبسایت طراحی سایت ارز دیجیتال گستردگی مخاطبان شماست. از این رو با افزایش مشتریان و کاربران سایت، درآمد شما نیز افزایش میابد. از طرفی طراحی وب سایت صرافی آنلاین ارز دیجیتال نسبت به صرافی فیزیکی نیاز به سرمایه کمتری دارد. از دیگر اهداف سرمایه‌گذاران برای طراحی سایت صرافی آنلاین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

کاهش اصطکاک میان مشتری و صرافی
افزایش مشتری از سراسر ایران و جهان
خدمت رسانی 24 ساعته به مشتری
افزایش درآمد ناشی از افزایش مشتری
عدم کنترل توسط هیچ ارگان و شخص ثالثی
مطرح شدن برند در حوزه خرید و فروش رمز ارز
قیمت طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال
هزینه ساخت سایت صرافی ارز دیجیتال
1
سال تجربه تخصصی
سایت آماده صرافی ارز دیجیتال
1 +
پروژه موفق
کسب و کار خود را حرفه ای راه اندازی کنید

راه اندازی و ساخت سایت صرافی آنلاین ارز دیجیتال

مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم با تجربه و سابقه بالا در طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال و بهره‌گیری از تیمی حرفه‌ای تمامی قسمت‌های سایت شما را همانند هسته معاملاتی، کیف پول و … را به طور اختصاصی کدنویسی و طراحی می‌کنند. اما برای راه اندازی سایت صرافی آنلاین ارز دیجیتال به دو بستری که در ادامه بدان اشاره می‌کنیم نیاز است:

سایت لندینگ پنل صرافی

سایت لندینگ به منظور معرفی برندینگ و صرافی ارز دیجیتال شما طراحی و اجرا می‌شود. شما از طریق سایت لندینگ قادرید کاربران خود را به پنل اصلی صرافی انتقال دهید. طراحی سایت لندینگ توسط مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم توسط دو روش استفاده از قالب‌های وردپرس صرافی و همچنین سفارش طراحی اختصاصی لندینگ انجام می‌شود. 

 

پنل صرافی در واقع همان سایت صرافی ارز دیجیتال اصلی است که کاربران در آن امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال، پرفکت مانی و برخورداری از دیگر خدمات را دارند. این پنل از دو طریق خرید اسکریپت های صرافی ارز دیجیتال و سفارش طراحی و کدنویسی پنل صرافی اختصاصی انجام می‌شود.

طراحی صرافی ارز دیجیتال

در کوتاه‌ترین زمان ممکن

طراحی سایت ارز دیجیتال با قیمت عالی
01
انتخاب محصول
طراحی سایت ارز دیجیتال با قیمت عالی
02
ثبت سفارش
03
ارسال اطلاعات
طراحی سایت ارز دیجیتال با قیمت عالی
04
صرافی دیجیتال شما آماده است

طراحی سایت صرافی آنلاین ارز دیجیتال متمرکز (CEX)

صرافی ارز دیجیتال متمرکز (CEX) یکی از صرافی‌های محبوب و رایج در میان کاربران برای انجام معاملات و خرید و فروش ارزهای دیجیتال به شمار می‌روند. معنای متمرکز در اینگونه صرافی‌ها متمرکزسازی مدیریت و کنترل تراکنش‌ها بوسیله افراد یا سازمان‌هاست. در این دست از صرافی‌ها کاربران به شخص ثالثی همانند بانک‌ها در دنیای واقعی اعتماد کرده و تمامی فعالیت‌ها با کنترل نهادهای دولتی انجام می‌گیرد.

طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال متمرکز یکی از تخصص‌های مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم است که با امکانات بروز و منحصربفرد همراه با امنیت بالا انجام می‌شود.

ویژگی های طراحی سایت صرافی متمرکز؛

POINT
محبوبیت بیشتر در مقایسه با دیگر صرافی‌ها
POINT
سرعت انجام تراکنش بسیار بالا
POINT
ارائه امکانات فراوان بری کاربران این صرافی‌ها
POINT
قابلیت ذخیره دارایی‌های دیجیتالی در کیف پول ارز دیجیتال
POINT
امکان محاسبه کارمزد مطابق تعداد سفارشات
POINT
قابلیت ثبت سفارش رمز ارز در دفتر کل سفارشات
POINT
نقدینگی بالا به دلیل استفاده بیشتر سرمایه‌گذاران و محبوبیت فراوان
خدمات ما

صفر تا صد طراحی اختصاصی سایت صرافی ارز دیجیتال با ما

طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال همانطور که شاید بدانید نیاز به رعایت قوانینی دارد که متخصصان مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم با تسلط بر این قوانین اقدام به طراحی سایت ارز دیجیتال نموده‌اند. مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم در طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال با بروزترین زبان‌های برنامه نویسی و رعایت اقدامات امنیتی لازم سایتی حرفه‌ای با سرعت لود بالا ارائه می‌کنند.

از طرفی تیم ما با درنظر گرفتن تمامی موارد سئو برای سایت صرافی ارز دیجیتال امکان دستبابی به رتبه‌های برتر را در موتورهای جستجو مانند گوگل برای شما ایجاد می‌کنند. در ادامه به خدمات ما برای راه اندازی صرافی ارز دیجیتال اشاره می‌کنیم:

انواع سفارش گذاری ها

احراز هویت کاربران

مدیریت و پنل ادمین

کیف پول اختصاصی

انواع سفارش گذاری ها

برای طراحی سایت صرافی آنلاین ارز دیجیتال انواع گوناگونی از سفارش‌گذاری وجود دارد. اما دو نوع سفارش‌گذاری بازار (market-order) و محدود (limit-order) از امکانات پایه‌ای به شمار می‌روند که در اغلب صرافی‌ها وجود دارند که در ادامه قصد داریم به این دو نوع بپردازیم:

سفارش حد یا محدود (limit-order)

در این نوع ثبت سفارش کاربران امکان تعیین مبلغ خود دارند تا معامله زمانی که به این مبلغ رسید انجام شود. از مزایای این نوع سفارش‌گذاری عدم دخالت صرافی در معاملات و دستیابی به سود از معامله و همچنین مزیت رقابتی نسبت به صرافی‌های ارز دیجیتال خرید و فروش مستقیم از سایت است.

POINT
امکان لغو سفارش
POINT
قابلیت تعیین تاریخ انقضا برای هر سفارش
POINT
قابلیت نمایش صف خریداران و فروشندگان
POINT
مشخص کردن مبلغ معین برای معامله دارایی‌ها
POINT
مشاهده لیست سفارشات اخی و همچنین سفارشات باز

سفارش بازار (market-order)

در این نوع سفارش خرید و فروش براساس بازار انجام می‌گیرد و کاربران به تعیین مبلغ نیازی ندارند. سیستم به شکل اتوماتیک سفارش کاربران را با بهترین مبلغ بازار کامل می‌کند. عدم دخالت صرافی در معامله و سود و امکان انجام معامله‌ای بدون معطلی و سریع در سایت از مزایای معاملات سفارش باز است. همچنین کاربران مبتدی نیز می‌توانند جهت انجام معاملات در سایت از این نوع سفارش‌گذاری استفاده کنند.

POINT
میانگین وزنی برای هر معامله
POINT
پرشدن اتوماتیک سفارشات
POINT
امکان مشاهده لیست سفارشات اخیر

احراز هویت کاربران در طراحی صرافی ارز دیجیتال جَم

احراز هویت در طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال به دو شکل انجام می‌گیرد. در مرحله اول کاربران به منظور استفاده از خدمات سایت صرافی باید اطلاعات هویتیشان را وارد کنند تا صرافی هویت کاربر را تایید کند. از طرفی در طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال توسط مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم امکان تعیین ورود دو مرحله‌ای یا شناسایی دو عاملی نیز برای افزایش امنیت سایت درنظر گرفته شده است. این روش به سه شکل ارسال ایمیل، پیامک و از طریق گوگل قابل انجام می‌باشد. ما در طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال خود با امکان تطبیق اطلاعات هویتی کاربران با اطلاعات دریافتی ثبت احوال کشور از هرگونه ورود غیرمجاز به سایت شما جلوگیری می‌کنیم.

مدیریت و پنل ادمین سایت

مدیریت سایت و پنل ادمین شامل بخش‌های مدیریت سامانه ادمین، کاربران، تنظیمات و مدیریت مالی است. در ادامه به هر کدام از این بخش‌ها و امکاناتشان خواهیم پرداخت:

مدیریت سامانه ادمین

این قسمت دارای امکاناتی مانند فعال و غیر فعال کردن ادمین‌ها، تعیین دسترسی‌ها و نقش‌ها و لیست ادمین‌ها است.

مدیریت کاربران

این بخش امکاناتی همچون احراز هویت و بلوکه کردن اعتبار کاربران، تایید و رد اطلاعات بانکی، تخصیص اعتبار دستی و لیست کاربران با قابلیت مرتب سازی مطابق ستون‌ها دارد.

تنظیمات

این بخش امکاناتی نظیر مشاهده و ویرایش راهنمای استفاده سایت، قابلیت ویرایش قوانین و مقررات و مدیریت سوالات رایج دارد.

مدیریت مالی

مدیریت کارمزد، ایجاد کیف پول، واریز و برداشت وجه به شکل مستقیم از کیف پول، تجمع دارایی روی هر کیف پول، تعیین مبلغ دلار، مشاهده آدرس، مدیریت مقدار برداشت و واریز کاربران

کیف پول اختصاصی (wallet)

مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم با برای نگهداری دارایی‌های کاربران در طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال کیف پول‌هایی ایمن با قابلیت محاسبه کارمزد و انتقال دارایی را ایجاد نموده است. این کیف پول برای نگهداری امن دارایی در سرورهای داخلی بوده و از توکن‌های نامحدودی پشتیبانی می‌کند.

ساخت و طراحی سایت صرافی آنلاین
بهترین شرکت طراحی وب سایت صرافی ارز دیجیتال
هزینه ساخت و طراحی وب سایت صرافی ارز دیجیتال
طراحی و ساخت وب سایت ارز دیجیتال
طراح سایت صرافی ارز دیجیتال

سایر امکانات سایت آماده صرافی ارز دیجیتال

POINT
امکان جستجوی کلمات کلیدی در بلاگ‌ها
POINT
قابلیت کامنت‌گذاری و پسندیدن و نپسندیدن پست‌ها توسط کاربران
POINT
به منظور سئوپذیری بالای طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال برای قرارگیری در نتایج برتر موتورهای جستجو
POINT
امکان مشاهده نتایج با قابلیت فیلتر بازه زمانی
POINT
قابلیت مشاهده تاریخچه همه معاملات لغو شده و خرید و فروش
POINT
نمایش تاریخ ورود کاربران به حساب کاربری همراه با نوع دستگاه، سیستم عامل، IP و ...
POINT
قابلیت مشاهده تعداد دوستان
POINT
امکان دعوت از دوستان با لینک و دریافت جوایز به شکل درصد کارمزد صرافی
POINT
امکان مشاهده سود بدست آمده توسط دعوت از دوستان

هزینه ساخت صرافی ارز دیجیتال و قیمت طراحی سایت صرافی

قیمت طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال یکی از موارد مهم و قابل توجه است تا بتوان بودجه لازم را برای ساخت سایت صرافی آنلاین ارز دیجیتال مدیریت نمود. هزینه ساخت صرافی ارز دیجیتال به عوامل مختلفی وابسته است. از این رو قیمت طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال باید مطابق امکانات مورد درخواست کارفرمایان محاسبه شود.

کارفرمایان می‌توانند براساس نیاز و سلیقه خود خدمات و امکانات بیشتری برای طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال خود درخواست کنند که این موارد همگی در تعیین هزینه ساخت صرافی ارز دیجیتال موثر است. مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم با دریافت بهترین قیمت طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال از شما، سایتی پیشرفته با پنلی قدرتمند و امکاناتی فراوان ارائه می‌نمایند.

01
آیا طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال با سئو سازگار است؟

بله مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم با تخصص بالا در زمینه سئو سایت صرافی تمامی اصول پیش نیاز سئو و بهینه سازی سایت را با آخرین تکنولوژی کدنویسی رعایت نموده و طراحی سایت صرافی آنلاینی کاملا سئو محور ارائه می‌کنند. شما می‌توانید برای دریافت خدمات سئو با ما در تماس باشید.

02
آیا امکان سفارش طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال چند زبانه وجود دارد؟

بله شما می‌توانید هرنوع سایتی که می‌خواهید به تیم مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم سفارش دهید و هیچگونه محدودیتی در این زمینه برای شما عزیزان وجود ندارد.

02
طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال توسط تیم جَم چقدر زمان نیاز دارد؟

مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم خدمات طراحی وب سایت ارز دیجیتال را تنها بین 4 تا 6 روز انجام داده و سایتی حرفه‌ای با امکاناتی بروز و کامل تحویل شما می‌دهند.
//
مشاوران ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند
👋 سلام، به راهنمایی نیاز دارید؟