طراحی سایت سالن زیبایی و آرایشگاه
خدمات خود را آنلاین و در دسترس به نمایش بگذارید

طراحی سایت سالن زیبایی و سایت آرایشگاه زنانه و مردانه

طراحی سایت سالن زیبایی و سایت آرایشگاه با توجه به رقابت بالای این حوزه امروزه طرفدار زیادی پیدا کرده است. در واقع چه یک آرایشگاه بزرگ داشته باشید و چه یک شرکت کوچک یک نفره تازه تاسیس، برای جذب مشتری و ارتباط با آن‌ها طراحی سایت آرایشگاهی بسیار نقش مهمی دارد. از این رو درصورتی که تصمیم دارید سالن زیبایی و خدمات خود را بهتر به بازار عرضه نمایید و روز به روز به تعداد رزرو مشتریانتان افزوده شود، طراحی سایت زیبایی و آرایشی برای شما ضروری است. طراحی وب سایت برای آرایشگاه ها و سالن های زیبایی بهترین راه بازاریابی اینترنتی است که می‌تواند درآمد و فروش شما را افزایش دهد.

اما اجرای نمونه سایت آرایشگاه با دیگر سایت‌ها متفاوت است و نیاز به برخی قابلیت‌ها و امکانات متفاوتی دارد. مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم با تجربه همکاری با بزرگترین سالن‌ زیبایی‌های پایتخت و سایر استان‌ها 0 تا 100 سایت آرایشگاهی شما را به بهترین صورت طراحی می‌کنند. تیم طراحی سایت جَم تمامی امکانات لازم را برای سایت آرایشگاه زنانه و مردانه شما درنظر گرفته و کارآمدترین سایت را چه از نظر گرافیکی و چه سرعت لود و امنیت برای شما ارائه می‌کنند.

تضمین کیفیت
پشتیبانی شبانه روزی
برنامه نویسی حرفه ای
کسب و کارتان را سکه کنید

خدمات طراحی سایت سالن زیبایی

سئو و بهینه سازی
تبلیغات کلیکی گوگل
تبلیغات اینترنتی
تولید محتوا

مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم با سالن‌ها تجربه در زمینه طراحی سایت سالن زیبایی و آرایشگاه‌ها تمامی خدمات مورد نیاز مدیران این صنف را به بهترین شکل و کاملا اصولی انجام می‌دهند. با گسترش صنعت زیبایی و آرایشگری و افزایش رقبا امکان یافتن مشتری و از آن مهم‌تر حفظ مشتری سخت شده است.

بهترین راهکار بدین منظور استفاده از روش‌های جدید بازاریابی اینترنتی است. شما با ارائه نمونه کارهای خود در سایت آرایشگاه زنانه می‌توانید نگاه مخاطبان را به سوی خدمات خود جلب نموده و جذب مشتری و فروش بیشتری برای خود حاصل کنید. استفاده از اینترنت به‌منظور بازاریابی عمومی و هدفمند و تبلیغ بهترین گزینه جهت افزایش درآمد و دیده شدن برندینگ شما در سطح جهانی است.

گروه مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم با هدف رونق بخشیدن به کسب و کار شما خدمات طراحی سایت سالن زیبایی و آرایشگاه را به شکلی کاربرپسند و حرفه‌ای انجام می‌دهند. شما می‌توانید با سپردن طراحی سایت آرایشگاهی به تیم مجرب جَم از خدمات ما من جمله موارد زیر بهره‌مند شوید:

سئو سایت سالن زیبایی

مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم با استراتژی‌های سئو سایت سالن زیبایی، سایت شما را به 24 ساعته آنلاین نگه داشته و به صفحه اول گوگل هدایت خواهند نمود.

امنیت و پشتیبانی سایت سالن زیبایی

ما تمامی موارد امنیتی سایت زیبایی شما را بررسی کرده و با نظارت مداوم روی سایت تمامی مشکلات احتمالی را رفع و همیشه آماده پاسخگویی به شما هستیم.

تبلیغات سالن زیبایی و آرایشگاه

تیم جَم با سابقه طولانی در تبلیغات اینترنتی و تبلیغات کلیکی گوگل سبب افزایش بازدید سایت آرایشگاه شما شده و افزایش نرخ کلیک و جذب مشتری را به دنبال دارد.

مدیریت شبکه های اجتماعی

مدیریت شبکه اجتماعی توسط ادمین اینستاگرام حرفه‌ای یکی دیگر از خدمات مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم است که با سئو اینستاگرام افزایش مشتری را به دنبال دارد.

اهمیت و مزایای طراحی سایت آرایشگاهی

در جوامع اخیر که رسانه‌های اجتماعی رونق و دنبال کننده‌های فراوانی دارند، یک سایت تنها جهت حضور در اینترنت نیست اما قطعا حرفه‌ای‌ترین روش به‌منظور جلب اعتماد مخاطبین است. طراحی سایت سالن زیبایی و آرایشگاه مزایای زیر را نیز به دنبال دارد:

POINT

طراحی سایت آرایشگاهی نقطه تماس آنلاینی برای مشتریان بالقوه بوده و بستر اطلاعاتی کاملی برای سالن زیبایی شماست.

POINT

طراحی سایت سالن زیبایی و آرایشگاه به شما امکان دسترسی به مشتریان جدید را داده و فروش شما را چندین برابر خواهد کرد.

POINT

مشتریان با مراجعه به سایت سالن زیبایی و آرایشگاهی امکان رزرو نوبت به صورت آنلاین بدون تلف کردن زمان خود را خواهند داشت.

POINT

با طراحی سایت زیبایی و آرایشی شما امکان ارائه خدمات و تولید محتوا را بسیار بهتر از دیگر رسانه‌های اجتماعی خواهید داشت.

POINT

طراحی سایت آرایشگاه برای اشتراک‌گذاری مقاله، اطلاعات، تبلیغات و ارائه خدمات بهبود یافته برای مشتریان عادی مفید است.

مراحل طراحی وب سایت آرایشگاهی و سالن زیبایی

با بالاترین کیفیت و بهترین دیزاین

طراحی وب سایت آرایشگاه
01
تجزیه و تحلیل
طراحی وب سایت آرایشگاه
02
طراحی موکاپ و دمو اولیه
03
طراحی قالب سایت
طراحی وب سایت آرایشگاه
04
طراحی پنل مدیریت و پویاسازی
طراحی وب سایت آرایشگاه
05
تست و دیباگ سایت

امکان فروش محصولات آرایشی و ارائه انواع خدمات در طراحی وبسایت سالن زیبایی

در اغلب آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی فروش محصولات آرایشی و بهداشتی امری طبیعی به شمار می‌رود. شما می‌توانید علاوه‌بر داخل سالن زیبایی محصولات خود را در سایت خود نیز به فروش برسانید. بنابراین بخشی از طراحی وبسایت سالن زیبایی را می‌توانید به فروش محصولات خود اختصاص دهید. درواقع شما با طراحی سایت سالن زیبایی با قابلیت فروش محصولات در آن می‌توانید علاوه‌بر افزایش بازدید سایت با ورود بازدیدکنندگانی که به دنبال محصولات شما هستند، از این طریق مشتریان بیشتری بدست آورید.

مشتریان با ورود به سایت سالن زیبایی شما برای خرید محصولاتتان می‌توانند با انواع خدمات ارائه شده در آرایشگاه شما آشنا شده و اقدام به رزرو نوبت نمایند. شما می‌توانید تمامی خدمات سالن زیبایی خود را در سایتتان معرفی کنید و با ارائه نمونه کارها مشتریان را به خود جذب نمایید. مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم در طراحی سایت سالن زیبایی شما انواع خدمات مدل مو، مدل آرایش و میکاپ، طراحی و مدل‌های ناخن، میکاپ عروس، شینیون مو، رنگ مو، اکستنشن مژه، خدمات آرایش دائم و … را در صفحاتی جذاب و کاربرپسند در معرض دید مخاطبان قرار می‌دهند. همچنین محصولات شما را با امکان خرید اینترنتی در سایت برای کاربران به نمایش می‌گذارند.

نمونه کار طراحی سایت توسط ما در گروه مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم

طراحی وب سایت مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان
طراحی وب سایت فروشگاه آبیکو
طراحی وب سایت باربری اطلس بار
چرا باید سایت داشته باشید؟!

اهداف طراحی سایت سالن زیبایی و آرایشگاه

شاید در وهله‌ی اول با شنیدن نام سایت آرایشگاهی شما سایتی که تنها نام سالن روی آن است را تصور کنید. اما اینطور نیست و طراحی سایت آرایشگاهی می‌تواند امکانات فوق‌العاده‌ای داشته باشد. بازاریابی دیجیتال و در رأس آن‌ طراحی وب سایت آرایشگاه می‌تواند برای هر آرایشگاه و سالن زیبایی برگ برنده محسوب شود. با طراحی وب سایت سالن زیبایی و بالا آوردن آن در سرچ گوگل شما می‌توانید علاوه‌بر افزایش سود بیشتر، برند خود را تقویت کنید.

با تبدیل شدن نام سالن زیبایی شما به برندی مطرح شما امکان ارائه خدماتی بیشتر و با بالا بردن نرخ خدمات خود را خواهید داشت که این عمل سبب سوددهی چندین برابری شما می‌شود. در ادامه به دیگر اهداف طراحی وبسایت سالن زیبایی و آرایشگاه اشاره می‌کنیم:

POINT
اطلاع رسانی بهتر تخفیفات
POINT
دسترسی آسان و افزایش مشتری
POINT
جذب مشتری و افزایش فروش
POINT
نمایش لیست قیمت خدمات
POINT
معرفی پکیج های سالن زیبایی
POINT
امکان پرداخت و رزرو آنلاین نوبت
طراحی سایت صنایع
خدمات طراحی سایت سالن زیبایی و آرایشگاه ها
بهترین قیمت طراحی سایت سالن زیبایی
هزینه طراحی سایت آرایشگاه
سفارش ساخت سایت سالن زیبایی
طراحی سایت زیبایی
طراحی سایت آرایشگاه زنانه و مردانه
1
سال تجربه تخصصی
طراحی وب سایت سالن زیبایی با پشتیبانی سریع
1 +
پروژه موفق
کسب و کار خود را حرفه ای راه اندازی کنید

پلاگین های برتر مورد نیاز در طراحی وب سایت برای آرایشگاه ها و سالن های زیبایی

مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم در تمامی پروژه‌های طراحی سایت سالن زیبایی خود از انواع پلاگین‌های مختلف برای بهبود رتبه در موتور جستجو و افزایش رزرو نوبت آنلاین کمک می‌گیرند تا سایت شما را به سطح بالاتری برسانند:

افزونه یواست سئو افزونه Bookly افزونه دکمه های اشتراک گذاری نینجا پاپ آپ

با نصب افزونه یواست سئو شما می‌توانید بر ظاهر پست‌ها و صفحاتتان در موتورهای جستجو کنترل داشته باشید و عناوین مناسب سئو، خوانایی محتوا و توضیحات متا و .. را اضافه نمایید.

از این افزونه برای سهولت در رزرو وقت ملاقات برای مشتریان استفاده می‌شود که شامل پرداخت آنلاین، همگام سازی تقویم گوگل، اعلان‌ها و .. است و کاملا قابل تنطیم می‌باشد.

اشتراک گذاری مطالب در شبکه‌های اجتماعی روشی عالی برای هدایت بازدید به سایت شما است. این افزونه امکان اشتراک‌گذاری محتوای شما را در بیش از 45 شبکه اجتماعی دارد.

با نصب افزونه Ninja Popups شما می‌توانید آدرس‌های ایمیل بازدیدکنندگان را جمع‌آوری کرده و با ارتقای لیست ایمیل خود سبب افزایش مخاطبان سایت سالن زیبایی خود شوید.

خدمات ما

امکانات و ویژگی های طراحی وب سایت سالن زیبایی

در ادامه قصد داریم به برخی از ویژگی‌هایی که مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم در طراحی سایت سالن زیبایی و آرایشگاهی مدنظر قرار می‌دهند که بازدیدکنندگان را به خود جلب می‌کند و سبب تجربه کاربری بهتر می‌شود، بپردازیم:

قالب جذاب و مدرن

براساس ادعای 75% مشتریان، طراحی سایت آرایشگاهی و ظاهر سایت در اعتبار نام تجاری تاثیر زیادی دارد. جذابیت قالب وردپرس ارایشگاه زنانه نقش مهمی در جلب بازدیدکنندگان وب سایت دارد. مشاوران بازایابی اینترنتی جَم برای طراحی سایت آرایشگاه، مراکز سلامتی و هر سایت مرتبط با مراکز زیبایی وسلامتی قالبی متناسب و جذاب بکار می‌برند.

قابلیت جستجو

بازدیدکنندگان با قابلیت جستجوی داخلی در سایت سالن زیبایی می‌توانند اطلاعاتی را که بدان نیاز دارند در سایت شما به راحتی پیدا کنند. براساس SEO Advantage، درصورت عملکرد ضعیف جستجو، 80% بازدیدکنندگان از سایت خارج می‌گردند. ویژگی پیشنهاد خودکار با قابلیت جستجو سبب کاهش تلاش کاربران برای یافتن نیازشان خواهد شد.

داشبورد یا مدیریت حساب

داشبورد و کارت امتیاز یا افزونه امتیازدهی وردپرس برای 97% خریداران احتمالی یکی از نیازهای اصلی به شمار می‌روند. این ویژگی یک شاخص اصلی عملکرد سایت است که خلاصه‌ای از داده‌های مربوط به حساب را برای کاربران ارائه می‌کند. این قسمت شامل ویرایش، آخرین پرداخت انجام شده، تاریخچه رزرو، محصولات یا خدمات خریداری شده و ... است و قابلیت اطمینان به سالن زیبایی شما را افزایش می‌دهد.

فروش محصولات

یکی از راهکارهای عالی برای افزایش درآمد تجارت الکترونیکی است که توسط سیستم عامل‌های موثری مانند WooCommerce و … برای بازاریابی آنلاین خدمات و محصولات زیبایی شما انجام می‌شود. براساس گفته Optinmonster، حدود 93.5٪ از کاربران اینترنتی، محصولاتشان را به شکل آنلاین خریداری می‌کنند. ما با پیکربندی ووکامرس در طراحی سایت سالن زیبایی فروش شما را به حداکثر می‌رسانیم.

امکان رزرو وقت آنلاین

با قابلیت رزرو آنلاین در طراحی وب سایت سالن زیبایی به بازدیدکنندگان امکان رزرو نوبت برای دریافت خدمات آرایشگاهی را خواهید داد. مشتریان در سایت زیبایی شما می‌توانند تاریخ و زمان مدنظر خود را تعیین کرده و با پرداخت هزینه خدمات به صورت آنلاین در کمترین زمان نوبت خود را رزرو و در تاریخ برنامه‌ریزی شده برای دریافت خدمات به سالن زیبایی و آرایشگاه مراجعه نمایند.

کارت های هدیه دیجیتال

ویژگی کارت هدیه و ساخت کد تخفیف در ووکامرس در طراحی سایت سالن زیبایی ابزاری مناسب برای بازاریابی آنلاین زیبایی می‌باشد. با ارائه تخفیف روی خدمات زیبایی و محصولاتتان در طراحی سایت سالن زیبایی در مناسبات خاص و اعیاد شما می‌توانید مشتریان بیشتری را به استفاده از خدمات و خریداری محصولاتتان تشویق کرده و بدین سبب افزایش دآمد خود را شاهد باشید.

بخش وبلاگ

شما با انتظار مطالبی آموزنده و جالب در رابطه با شادابی پوست، مراحل ساخت ماسک خانگی، شامپوها و نرم کننده های توصیه شده و ... برای مخاطبین خود می‌توانید آن‌ها را به مشتریان احتمالی تبدیل کنید. مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم با انتشار محتوای غنی برای وبلاگ‌ها در طراحی سایت سالن زیبایی تخصص شما را به خوانندگان انتقال داده و بازدید سایت شما را افزایش می‌دهند.

امکان ایجاد فرم نظرسنجی

با قابلیت ایجاد فرم نظرسنجی در طراحی سایت ارایشگاهی شما می‌توانید از مشتریانتان بخواهید بازخوردشان را ثبت نمایند. قابلیت‌های از قبیل امتیازدهی، ثبت نظر، ریچ اسنیپت گوگل و .. تجربه کاربری بهتری را برای کاربران سایت ایجاد کرده و میزان رضایت مشتریان را برای دیگر کاربران نشان می‌دهد تا بتوانند نظر مخاطبان را برای رزرو نوبت و مراجعه برای دریافت خدمات جلب کنند.

قیمت طراحی سایت سالن زیبایی و آرایشگاه ها

در تعیین قیمت طراحی سایت سالن زیبایی باید به امکانات سایت آرایشگاه زنانه و ویژگی‌هایی که در طراحی 0 تا 100 سایت آرایشگاهی درنظر گرفته شده است توجه شود. براساس امکانات درخواستی مشریان، هزینه طراحی سایت سالن زیبایی متغیر خواهد بود. در صورتی که طراحی سایت ارایشگاه شما تنها برای معرفی سالن باشد قیمت سایت آرایشگاهی پایه باید پرداخت شود. اما اگر در طراحی وب سایت سالن زیبایی شما قابلیت‌هایی همچون رزرو آنلاین، درگاه پرداخت و … درنظر گرفته شود، قیمت طراحی سایت سالن زیبایی قطعا بیشتر خواهد بود.

مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم با سابقه همکاری با پروژه‌های بزرگ سالن زیبایی در پایتخت و دیگر شهرها بهترین هزینه طراحی سایت سالن زیبایی را برای شما درنظر گرفته و تمامی امکانات مورد نیازتان را در سایت آرایشگاه زنانه ارائه می‌دهند و سایتی با امنیت و سرعت بالا و گرافیکی جذاب به شما تحویل می‌دهند.

سایت شما در کدام دسته بندی‌های زیر قرار می‌گیرد؟!
میلیون تومان 15
طراحی سایت شرکتی
  • وردپرس
  • مالکیت دائمی
  • بارگزاری اولیه محتوا
  • ارائه فایل آموزشی
  • یکسال پشتیبانی رایگان
  • طراحی با گرافیک اختصاصی
میلیون تومان 18
طراحی سایت فروشگاهی
  • وردپرس
  • مالکیت دائمی
  • بارگزاری اولیه محتوا
  • ارائه فایل آموزشی
  • یکسال پشتیبانی رایگان
  • طراحی با گرافیک اختصاصی
میلیون تومان 50
طراحی سایت فروشگاهی
  • برنامه نویسی اختصاصی
  • مالکیت دائمی
  • بارگزاری اولیه محتوا
  • ارائه فایل آموزشی
  • یکسال پشتیبانی رایگان
  • طراحی با گرافیک اختصاصی
برای داشتن یک سایت حرفه ای

ارائه خدمات طراحی سایت سالن زیبایی در سراسر کشور

مفتخریم که تا به امروز با ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات ممکن توانسته‌ایم در خدمت کسب و کارها در سراسر کشور باشیم. شما عزیزان در هرکجای ایران قادر به بهره‌‌مندی از خدمات طراحی سایت سالن زیبایی و آرایشگاه ارائه شده توسط ما در گروه مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم خواهید بود. تنها کافیست با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

01
هزینه طراحی سایت آرایشگاه و سالن زیبایی به چه عواملی بستگی دارد؟

علاوه‌بر امکانات اجرا شده در طراحی سایت سالن زیبایی، هزینه ثبت دامنه و هاست با مشتری است.

02
پشتیبانی وب‌سایت بعد از تحویل پروژه طراحی سایت سالن زیبایی چگونه است؟

پشتیبانی سایت سالن زیبایی توسط مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم تا یکسال به صورت رایگان بوده و تیم ما به تمامی پرسسش‌های فنی سایت در هر زمان پاسخ خواهد داد. بعد از اتمام یکسال شما می‌توانید قرارداد پشتیبانی سایت سالن زیبایی را با تیم ما عقد نمایید.

نظرات مشتریان مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم

می‌توانید تنها بخشی از نظرات مثبت مشتریان عزیزان از همکاری با ما را در ادامه بررسی نمایید؛

//
مشاوران ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند
👋 سلام، به راهنمایی نیاز دارید؟