طراحی سایت داروخانه و ساخت وب سایت فروش آنلاین دارو
فروشگاه آنلاین شبانه روزی خود را احداث کنید

طراحی سایت داروخانه و ساخت وب سایت فروش آنلاین دارو

طراحی سایت داروخانه و ساخت وب سایت فروش آنلاین دارو امروزه یکی از راهکارهای بازاریابی اینترنتی، فروش و سودآوری بیشتر است. شما می‌توانید با طراحی وبسایت داروخانه از ازدحام جمعیت و سرایت و انتقال بیماری جلوگیری کنید. از طرفی راه اندازی داروخانه آنلاین باعث می‌شود بیماران بتوانند با جستجو در سایت شما داروهایی مورد نیاز خود را که در دیگر داروخانه‌ها وجود ندارد تهیه کنند. با طراحی وب سایت داروخانه شما می‌توانید به بهترین شکل با بیماران تعامل کرده و به پرسش آن‌ها پاسخ داده و زمان انتظارها را پایین آورید.

ساخت سایت داروخانه باعث تغییر و تحولی عظیم در کسب و کار شما شده و می‌تواند در مدت زمانی کوتاه شما را به درآمدزایی فوق العاده‌ای برساند. ازطرفی با توجه به رقابتی که در این صنف وجود دارد شما با داشتن یک سایت حرفه‌ای می‌توانید از رقبای خود پیشی بگیرید و مشتریان بیشتری جذب کنید. مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم با تجربه بالا در ارائه خدمات طراحی سایت، با بهترین قالب برای طراحی سایت داروخانه، سایتی با گرافیک عالی، سرعت و امنیت بالا برای شما عزیزان ارائه می‌دهند.

تضمین کیفیت
پشتیبانی شبانه روزی
برنامه نویسی حرفه ای
کسب و کارتان را سکه کنید

خدمات طراحی سایت داروخانه

سئو و بهینه سازی
تبلیغات کلیکی گوگل
تبلیغات اینترنتی
تولید محتوا

مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم با هدف بهبود ارائه خدمات شما و افزایش درآمد، بهترین برنامه درآمدزایی و بازاریابی آنلاین را برای شما درنظر خواهند گرفت. تیم ما با تجربه بالا در شناخت بازار و نیازهای مردم، با خدمات طراحی سایت داروخانه، شما را به برندی شناخته شده در این حوزه تبدیل خواهند کرد. ما در طراحی وب سایت داروخانه شما با پیاده‌سازی قابلیت‌ها و امکانات مختلف، نیازهای مشتریان شما را به بهترین صورت برطرف کرده و بازدیدکنندگان سایت شما را به مشتری دائمی‌تان تبدیل خواهیم نمود.

شما می‌توانید با سفارش طراحی سایت داروخانه به تیم مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم درمدت زمانی کوتاه به مشتریانی فراوان و فروشی چندین برابر دست یابید. از طرفی با ارائه خدمات سئو سایت، شما را در معرض دید مخاطبان هدف قرار داده و بازدید بالایی برای سایت ایجاد می‌کنیم. در ادامه به برخی دیگر از خدمات ما در این زمینه اشاره می‌کنیم:

پشتیبانی سایت داروخانه

سئو سایت داروخانه

تبلیغات کلیکی یا گوگل ادوردز

استخدام ادمین اینستاگرام

برندینگ اینترنتی حرفه ای

اهمیت و ضرورت طراحی وبسایت داروخانه

اغلب افراد برای اطلاع از عوارض و موارد مصرف داروها به سراغ اینترنت می‌روند؛ از این رو داشتن یک سایت حرفه‌ای برای ارائه اطلاعات دارویی می‌تواند تا حد زیادی فروش دارو را بیشتر کند. شما می‌توانید با تولید محتوا در حوزه اطلاعات دارویی، بازدیدکنندگان و نرخ کلیک سایت خود را افزایش دهید و آن‌ها را به مشتری تبدیل کنید که به صورت حضوری برای خرید دارو به شما مراجعه کنند.

با ساخت وبسایت داروخانه شما حتی می‌توانید با امکان فروش اینترنتی، داروهایی بی نسخه و لوازم بهداشتی را نیز در سایت خود به فروس برسانید تا مشتریان به جای مراجعه حضوری به راحتی از طریق درگاه پرداخت درون سایت شما خرید آنلاین انجام دهند. با توجه به اینکه مراجعه‌کنندگان بدون نیاز به صرف زمان و هزینه برای مراجعه حضوری می‌توانند به پاسخ پرسش‌هایی خود در سایت برسند و داروهای ترکیبی خود را به صورت آنلاین در کم‌ترین زمان تهیه کنند، می‌توان به اهمیت طراحی سایت داروخانه پی برد.

نمونه کار طراحی سایت توسط ما در گروه مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم

طراحی وب سایت مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان
طراحی وب سایت فروشگاه آبیکو
طراحی وب سایت باربری اطلس بار
چرا باید سایت داشته باشید؟!

هدف از ساخت وب سایت داروخانه

اغلب مشتریان داروخانه‌ها افرادی هستند که بدون نسخه پزشک قصد خرید انواع کالاهای بهداشتی و داروها را دارند. شما با ساخت وب سایت داروخانه می‌توانید امکان فروش اینترنتی داروهای بدون نسخه و حتی لوازم بهداشتی را درون سایت فراهم کنید تا این مشتریان بجای مراجعه حضوری به داروخانه‌ها به سایت شما مراجعه کرده و نیاز خود را رفع کنند. از این رو برای محقق شدن این هدف و افزایش فروش و جذب مشتری بیشتر، طراحی وب سایت داروخانه بسیار ضروری است.

شما می‌توانید با طراحی سایت داروخانه این امکان را فراهم کنید تا بیماران با ارسال تصویر نسخه پزشکی و یا ارائه کد ملی خود در سایت بتوانند داروهایشان را به صورت آنلاین خریداری کرده و در کوتاهترین زمان تحویل بگیرند. شما با طراحی وبسایت داروخانه می‌توانید به صورت شبانه روزی به بیماران خدمت رسانی کنید و تمام داروهایی را که ممکن است در دیگر داروخانه‌ها یافت نشود را در اختیار آن‌ها قرار دهید. همچنین افراد می‌توانند از طریق سایت شما با مشاورهای دارویی ارتباط برقرار کرده و از راهنمایی‌های آن‌ها استفاده کنند. در ادامه به دیگر اهداف طراحی وب سایت داروخانه اشاره می‌کنیم:

POINT
ارائه اطلاعات دارویی و موارد مصرف دارو
POINT
گسترش عرصه کاری و افزایش فروش
POINT
عدم محدودیت زمانی و مکانی در فروش دارو
POINT
اطلاع رسانی برای ساخت داروی سفارشی
POINT
پیشی گرفتن از دیگر رقبا
POINT
افزایش اعتبار و ارزش تجارت
POINT
برند شدن داروخانه
POINT
برقرار ارتباط آنلاین با مشتریان
طراحی سایت داروخانه آنلاین
طراحی وبسایت داروخانه
طراحی سایت داروخانه و ساخت وب سایت داروخانه
هزینه طراحی سایت داروخانه
بهترین قالب برای طراحی سایت داروخانه

امکانات و قابلیت های طراحی سایت داروخانه و ساخت وب سایت داروخانه

شما می‌توانید با طراحی سایت داروخانه و پیاده‌سازی قابلیت‌های متعدد در آن، برندی حرفه‌ای ایجاد کرده و به مشتریان فراوانی خدمت رسانی کنید. داروخانه آنلاین دارای بخش‌های مختلفی است که هر کدام می‌توانند نیاز مشتریان را برطرف سازند.

از طرفی افراد می‌توانند از طریق قابلیت ارتباط آنلاین با مشاورهای دارویی نسبت به موارد مصرف و عوارض داروها و دیگر اطلاعات دارویی اطلاع یابند. درحالت کلی سایت داروخانه آنلاین به امکانات ویژه‌ای نیاز دارد که در ادامه قصد داریم به برخی از آن‌ها اشاره کنیم:

معرفی داروها و نحوه استفاده
معرفی داروها و نحوه استفاده
امکان فروش آنلاین دارو
امکان فروش لوازم بهداشتی و سلامتی
امکان اطلاع رسانی پزشکی به افراد
ارائه اخبار و مقالات دارویی
امکان اطلاع رسانی داروهای موجود
اطلاع رسانی برای ساخت داروی سفارشی
نمایش قیمت دارو
امکان جستجوی دارو و موجودی آن
انجام تبلیغات محصولات دارویی
درخواست همکاری
سایت ریسپانسیو
انعطاف‌پذیری بالا
مدیریت آنلاین محصولات و داروها
دسته بندی حرفه ای داروها و محصولات
امکان ارائه مشاوره آنلاین
امکان درج تعداد نامحدود داروو محصول
قابلیت درج نظرات کاربران
قابلیت درج نظرات کاربران

مراحل ساخت سایت داروخانه توسط مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم

در ادامه به مراحل و روند طراحی سایت داروخانه توسط مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم خواهیم پرداخت:

طراحی و ساخت سایت فروش آنلاین دارو
01
مشاوره و نیازسنجی کارفرمایان
طراحی و ساخت سایت فروش آنلاین دارو
02
ساخت طرح اولیه و تولید محتوا
03
وارد کردن محصول و ارائه طرح اولیه
طراحی و ساخت سایت فروش آنلاین دارو
04
بازبینی طرح نهایی و تحویل پروژه

مجوز های مورد نیاز برای ساخت سایت داروخانه آنلاین

در طراحی سایت داروخانه و ساخت وب سایت داروخانه آنلاین به برخی مجوزها نیاز است که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

مجوز سازماندهی داروخانه آنلاین دریافت نماد الکترونیکی داروخانه آنلاین مجوز فروش اینترنتی محصولات غیر دارویی استخدام نیروی انسانی

شما برای دریافت این مجوز باید اطلاعات شخصی کامل، نشانی معتبر، تلفن ثابت، کارت ملی، عکس، مدرک تحصیلی و گواهی عدم سو پیشینه را داشته باشید و با مراجعه به سایت مورد نظر بعد از وارد کردن اطلاعات درخواست خود را ثبت کنید.

شما برای دریافت این مجوز باید پس از تایید سازمان معاونت غذا و دارو و در ادامه ارجاع آن به سایت اینما و ارائه اسناد هویتی شخصی و تصویر پروانه کسب و عقد قرارداد با درگاه پرداخت آنلاین این نماد را بدست آورید. این مدارک هویتی شامل کارت ملی، شناسنامه و مدرک نظام وظیفه است.

جهت دریافت این مجوز با داروخانه شبانه روزی باید مشارکت داشته باشید؛ اما اگر شما پروانه تاسیس داروخانه دارید به این بخش نیازی نیست. در ادامه شما به تاییدیه کارشناس IT دانشگاه‌ و استخدام یک مسئول فنی با پروانه کسب نیاز دارید.

برای شروع کار داروخانه شما به حداقل 3 عدد نیروی کار نیاز دارید و بعد از گسترش کسب و کار نیز می‌توانید نیروهای خود را بیشتر کنید. از آنجایی که شما در داروخانه آنلاین فروش حضوری ندارید باید طراحی سایت داروخانه را به صورت حرفه‌ای انجام دهید تا با افزایش بازدیدکنندگان فروش بیشتری حاصل شود.

قوانین سازمان غذا و دارو جهت طراحی سایت های داروخانه آنلاین

برای طراحی سایت فروشگاهی دارو شما باید قوانین سازمان غذا و دارو را رعایت کنید. این قوانین عبارتند از:

رعایت دستورات فنی
ارائه تصویر پروانه کسب و پروانه مسئول فنی
درج اطلاعات داروخانه به شکل واضح در سایت
رعایت شئونات اسلامی و اخلاق حرفه ای
رعایت ضوابط و قواعد مربوط به سازمان غذا و دارو
ارسال اقلام فروخته شده اینترنتی با روش‌های بهینه توزیع (GDP)
اطلاع رسانی کامل درباره داروهای به فروش رسیده و ایجاد لینک جهت توضیحات درباره داروی مورد نظر
خدمات ما

مزایا و ویژگی های طراحی وب سایت داروخانه با ما

سایت داروخانه آنلاین باید ویژگی‌های مهم و متمایزی داشته باشد تا بتواند رضایت و اعتماد مشتریان را جلب کند. برای نمونه در طراحی سایت داروخانه شما باید دسته‌بندی‌های اصولی داروها و محصولات را با امکان جستجوی محصولا قرار دهید تا مشتری بتواند در سریعترین زمان محصول مورد نظر خود را بیابد. این مسئله بخصوص در داروخانه‌هایی که تنوع محصولات و داروهای فراوانی دارند بسیار حائز اهمیت است.

یکی دیگر از نکات مهم در طراحی وب سایت داروخانه، طراحی رابط کاربری زیبا و کاربرپسند است تا مشتریان بدون سردرگمی بتوانند به نیاز خود در سایت شما دست یابند و تجربه کاربری مطلوبی برای آن‌ها رقم بخورد. ما در مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم با تسلط بر تمامی اصول حرفه‌ای طراحی سایت داوخانه، سایتی واکنشگرا و سئو محور با رابط و تجربه کاربری عالی و گرافیک حرفه‌ای برای شما پیاده‌سازی می‌کنیم. در ادامه به برخی از ویژگی‌های طراحی وب سایت داروخانه توسط ما خواهیم پرداخت:

امکان فروش آنلاین

شما با سپردن طراحی سایت داروخانه به ما می‌توانید تمامی محصولات دارویی و بهداشتی خود را به صورت آنلاین در سایت به فروش برسانید و درآمدزایی بالایی بدست آورید.

قابلیت اطلاع‌رسانی

ما در طراحی وبسایت داروخانه شما با ایجاد امکان اطلاع رسانی، داروها و کالاهایی را که در سایت داروخانه آنلاین شما موجود است به اطلاع مشتریان می‌رسانیم.

امکان معرفی داروها

ما در پروژه طراحی وب سایت داروخانه شما تمامی داروها و محصولات موجود در داروخانه شما را همراه با مشخصات کامل و تصاویری باکیفیت برای کاربرانتان نمایش می‌دهیم.

پاسخ به پرسش کاربران

در ساخت وب سایت داروخانه ما با ایجاد قابلیت اطلاع رسانی این امکان را برای پزشکان بوجود می‌اوریم تا بتوانند از طریق سایت با کاربران در ارتباط بوده و به سوالاتشان پاسخ دهند.

امکان قرار دادن تبلیغات

ما بنا به درخواست شما می‌توانیم در طراحی سایت داروخانه امکان نمایش و ارائه محصولات پزشکی را برای کاربران و مخاطبانی که نیازمند این محصولات هستند قرار دهیم.

اطلاع‌رسانی دارویی

ما در طراحی سایت داروخانه شما با امکان اطلاع رسانی دارویی و پیکربندی ووکامرس این امکان را برای شما و کاربران بوجود می‌اوریم تا بتوانید از موجودی داروها مطلع شوید.

قابلیت سفارش ساخت دارو

ما در طراحی سایت داروخانه شما این امکان را بوجود می‌اوریم تا متقاضیان بتوانند در بخشی از سایت سفارش ساخت داروی خود را مطرح کنند و شما سفارش آن‌ها را ثبت کنید.

پرداخت آنلاین

طراحی سایت داروخانه آنلاین توسط ما با اتصال به درگاه‌های بانکی ایمن امکان پرداخت آنلاین و مطمئنی را برای مشتریان شما فراهم کرده و فروش شما را افزایش خواهد داد.

نماد الکترونیک

ما در طراحی سایت داروخانه و ساخت وب سایت داروخانه شما با قرار دادن نمادهای معتبر الکترونیکی اعتماد کاربران را به سایت شما جلب کرده و روز به روز به مشتریان شما می‌افزاییم.

دسته بندی محصولات و داروها

ما در طراحی وب سایت داروخانه شما قسمتی را در منوی اصلی برای دسته بندی محصولات مختلف مانند داروها، مکمل‌های غذایی، محصولات گیاهی، ضدعفونی کننده و .. ایجاد می‌کنیم.

بخش نظرسنجی کاربران

ما با نصب افزونه امتیازدهی وردپرس و ایجاد بخشی برای ثبت نظر کاربران این امکان را بوجود می‌اوریم تا کاربران جدید بتوانند از تجربیات دیگر مشتریان استفاده کنند.

سرعت و امنیت سایت

سایت داروخانه آنلاین طراحی شده توسط ما به دلیل نصب کلودفلر، نصب ssl و همچنین استفاده از راهکارهای افزایش سرعت وردپرس دارای سرعت و امنیت بالایی است.

قیمت طراحی سایت داروخانه و هزینه ساخت وب سایت داروخانه

هزینه طراحی سایت داروخانه به عوامل زیادی بستگی دارد و متغیر است. شما براساس نیاز و امکانات مورد نظر خودتان باید سفارش طراحی سایت داروخانه را به تیم طراح بدهید. برخی از کارفرمایان برای طراحی وب سایت داروخانه به امکانات متعددی نیاز دارند و قابلیت‌های گوناگونی را درخواست می‌کنند که در این حالت قیمت طراحی سایت برای آن‌ها افزایش خواهد یافت.

از آنجایی که ساخت وب سایت داروخانه آنلاین نوعی طراحی سایت فروشگاهی به شمار می‌رود، به امکاناتی از قبیل اتصال به درگاه پرداخت، ثبت سفارش، پیگیری سفارشات و … نیاز دارد و از این جهت دارای هزینه طراحی سایت داروخانه بیشتری است.

مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم با ایجاد امکانات و قابلیت‌های مورد نیاز و کارآمد در طراحی وب سایت داروخانه شما، بهترین قیمت را از شما دریافت می‌کنند. لازم به ذکر است شما باید هزینه ثبت دامنه و خریداری هاست را نیز به صورت جداگانه پرداخت نمایید. برای اطلاع از قیمت طراحی سایت داروخانه با مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم تماس بگیرید.

سایت شما در کدام دسته بندی‌های زیر قرار می‌گیرد؟!
میلیون تومان 15
طراحی سایت شرکتی
  • وردپرس
  • مالکیت دائمی
  • بارگزاری اولیه محتوا
  • ارائه فایل آموزشی
  • یکسال پشتیبانی رایگان
  • طراحی با گرافیک اختصاصی
میلیون تومان 18
طراحی سایت فروشگاهی
  • وردپرس
  • مالکیت دائمی
  • بارگزاری اولیه محتوا
  • ارائه فایل آموزشی
  • یکسال پشتیبانی رایگان
  • طراحی با گرافیک اختصاصی
میلیون تومان 50
طراحی سایت فروشگاهی
  • برنامه نویسی اختصاصی
  • مالکیت دائمی
  • بارگزاری اولیه محتوا
  • ارائه فایل آموزشی
  • یکسال پشتیبانی رایگان
  • طراحی با گرافیک اختصاصی
برای داشتن یک سایت حرفه ای

ارائه خدمات طراحی سایت داروخانه آنلاین در سراسر کشور

داروخانه‌ها می‌توانند با طراحی سایت داروخانه آنلاین مشتریان بسیار زیادی از سراسر کشور جذب نمایند. طراحی سایت داروخانه برای عزیزان فعال در این زمینه در سراسر کشور از تخصص‌ها و خدمات ماست؛

01
با طراحی سایت داروخانه چه اقلام داروخانه‌ای را می‌توانم بفروشم؟

شما باید برای فروش دارو و محصولات دارویی مجوز فروش اینترنتی داشته باشید. براساس قانون داروخانه‌هایی که مجوز فروش اینترنتی دارند صرفا مجاز به فروش فرآورده های طبیعی و سنتی، شیر خشک، کالاهای بهداشتی، ، آرایشی و مکمل های تغذیه ای، ملزومات پزشکی و کالاهای سلامت محور و ... هستند.

02
در طراحی سایت داروخانه چه نکاتی را در نظر می گیرید؟

مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم در طراحی سایت داروخانه شما نکاتی از قبیل واکنشگرا بودن سایت، نوع طراحی، بهترین قالب برای طراحی سایت، سرعت و امنیت سایت، دسته بندی و جستجوی پیشرفته محصولات و ... را درنظر می‌گیرند.

نظرات مشتریان مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم

می‌توانید تنها بخشی از نظرات مثبت مشتریان عزیزان از همکاری با ما را در ادامه بررسی نمایید؛

//
مشاوران ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند
👋 سلام، به راهنمایی نیاز دارید؟