طراحی وب سایت و سفارش ساخت وب سایت

امروزه طراحی سایت یکی از راهکارهای رونق اغلب کسب و کارهای کوچک و بزرگ و حتی برندهای شخصی می‌باشد. طراحی وب سایت یا وب دیزاین web-Design به فرایند طراحی و ساخت یک پایگاه اینترنتی برای اطلاع رسانی، معرفی کسب و کار و ارائه محصولات و خدمات آن‌هاست. درواقع آموزش طراحی سایت یک پروسه‌ی تشکیل شده از لایه سازی صفحات وب، تولید محتوا، رعایت اصول سئو و طراحی گرافیکی می‌باشد.

این روند با ساخت و راه اندازی صفحات سایت با کدنویسی به زبان‌های مختلف برنامه نویسی و یا بکارگیری قالب‌های آماده انجام می‌گیرد. با توجه به تمایل اکثر کسب و کارها به بازاریابی اینترنتی، بازار کار طراحی سایت فروشگاهی بسیار رونق پیدا کرده است. چراکه هر کسب و کاری برای معرفی خدمات و محصولات خود به مخاطبان خود در جهان در گام اول نیاز به طراحی یک سایت حرفه‌ای و کارآمد دارد.

اما نمونه طراحی سایت کاربردی و اصولی نیاز به یک طراح سایت ماهر و با تجربه دارد. چراکه علاوه بر ارائه خدمات و محصولات از طریق سایت به کاربران، هدف دیگر از طراحی وب سایت جذاب و کاربرپسند از نظر زیبایی شناسی، انتقال پیام برند به صورت موثر به مخاطبان هدف است. مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم با تجربه بیش از یک دهه در زمینه خدمات توسعه و طراحی وب سایت، برترین شرکت طراحی وب سایت به شمار می‌روند.

تیم مجرب مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم سابقه همکاری با بزرگترین مجموعه‌ها، شرکت‌ها، صنایع، سالن زیبایی‌ها و … را با رضایتمندی‌های بالا در این حوزه دارند. شما می‌توانید برای سفارش طراحی سایت به صورت کاملا حرفه‌ای با پنلی قدرتمند و گرافیک فوق العاده، گروه مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم را انتخاب نمایید.

طراحی سایت و ساخت وب سایت
همین حالا یک نمایشگاه آنلاین 24 ساعته برای معرفی خدمات و محصولات تان داشته باشید

طراحی سایت WebDesign چیست؟

طراحی وب سایت از مهم‌ترین اقدامات در حیطه بازاریابی اینترنتی و دیجیتال به شمار می‌رود و شامل بخش‌های مختلفی می‌شود. پس از روند جمع‌آوری و بررسی داده‌ها درباره حوزه کسب و کار خود و آنالیز رقیبان، جنبه‌های روانشناختی و علاقه‌مندی‌های مخاطبان هدف و … ایجاد یک وبسایت از مهم‌ترین اقدامات در حوزه بازاریابی و افزایش اعتبار کسب و کار محسوب می‌شود. طراحی سایت با هدف ارائه یک تجربه کاربری بهینه به‌منظور آگاه‌سازی و درگیر نمودن بازدیدکنندگان برای ترغیب آن‌ها به خرید و استفاده از خدمات انجام می‌گیرد.

همانطور که می‌دانید افراد برای خرید محصولات و یا استفاده از خدمات و یافتن پرسش‌های خود در اولین گام به جستجو در موتورهای جستجوگری نظیر گوگل می‌پردازند. حال آنکه شما سایتی قوی و کاربرپسند داشته باشید می‌توانید مقصد این افراد بوده و بدین واسطه محصولات، خدمات و برند خود را به مخاطبان هدفتان معرفی کنید. از دیگر اهمیت طراحی وب سایت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تجربه کاربری برند و هویت مزیت رقابتی سئو

طراحی وب سایت بر تجربه کاربر موثر است. درصورتی که سایت شما برای پیمایش از لحاظ محتوای آموزنده و زیبایی بصری مورد پسند بازدیدکنندگان قرار گیرد، آن‌ها را بیشتر در سایت نگه می‌دارد.

اولین نقطه تماس یک برند با مشتریان بالقوه خود یک سایت با طراحی اصولی است. در صورتی که شما یک سایت حرفه‌ای داشته باشید می‌توانید به ایجاد و تقویت برند و اعتبار خود کمک کنید.

یک سایت با طراحی کاربرپسند می‌تواند یک مزیت رقابتی برا مشاغل داشته باشد. با وجود وب سایت‌های زیاد در دسترس در زمینه‌های کاری، داشتن یک سایت متمایز می‌تواند به جذب و حفظ مشتری کمک کند

طراحی سایت فروشگاهی می‌تواند بر سئو و رتبه سایت در موتورهای جستجو تاثیر بگذارد. استفاده اصولی از عناظر طراحی همانند توضیحات متا، افزونه امتیازدهی وردپرس، تگ‌‌های جایگزین و .. به سئو کمک می‌کند.

کسب و کارتان را سکه کنید

از سفارش طراحی سایت تا تجربه فروش انفجاری

تولید محتوا
برندینگ اینترنتی
تبلیغات کلیکی گوگل
بازاریابی و تبلیغات اینترنتی
سئو و بهینه سازی وب سایت

طراحی سایت امری تخصصی بوده و نیاز به دانش فنی و خلاقیت و … دارد. از این رو باید توسط یک طراح وب با استعداد و باتجربه انجام گیرد. مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم با المان‌های متناسب و ذهن خلاق و ذوق هنری خود، ضمن ایجاد یکپارچگی در صفحات، از ایجاد نمایی تکراری و خسته کننده جلوگیری می‌کنند.

این تیم حرفه‌ای با الگوی ثابت در صفحات و توانایی بالای خود در برنامه نویسی وب، علاوه بر ایجاد ظاهر بصری زیبا و کاربرپسند، استانداردهای لازم را برای ایجاد هویت برند، تجربه کاربری و رابط کاربری مناسب بکار می‌گیرند.

مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم با درنظر گرفتن تمامی موارد اصولی و استراتژی‌های بروز با طراحی سایت حرفه ای و کارآمد و کاربرپسند، موجب افزایش ترافیک، نرخ کلیک و درآمدزایی کسب و کارها می‌گردند. با توجه به بروزرسانی مداوم فناوری‌ها و خدمات توسعه و طراحی وب سایت، متخصصان طراح سایت جَم آخرین روندها و بروزرسانی‌ها را در طراحی وب درنظر گرفته و سایتی جامع و کاربردی در اختیار کسب و کارها قرار می‌دهند.

شما در هر کسب و کاری که هستید می‌توانید سایتی با گرافیک عالی و کاربرپسند با بهره‌گیری از تکنیک‌‎های سئو و کاربری آسان توسط تیم حرفه‌ای جَم داشته باشید.

مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم با تجربه همکاری با بزرگترین فروشگاه‌ها، شرکت‌ها و سالن‌های زیبایی و … باکیفیت‌ترین نمونه طراحی سایت را برای افزایش اطمینان شما از کیفیت کار طراحان حرفه‌ای در این شرکت ارائه می‌نماید. پشتیبانان ما به صورت مدائم در حال بروزرسانی مطالب و اطمینان از عملکرد و سرعت بالای سایت هستند.

شما می‌توانید با بهترین قیمت طراحی سایت، باکیفیت‌ترین خدمات طراحی وب سایت را از ما بخواهید.

سئو وب سایت

برای افزایش بازدید و فروش سایت نیاز است تا در دید کاربران باشید.

تبلیغات و بازاریابی اینترنتی

با استفاده از تمامی ابزارهای تبلیغات آنلاین می‌توانید فروش خود را چندین برابر نمایید.

تولید محتوا

محتوا هنوز هم پادشاه است و به همین دلیل به تیمی حرفه‌ای برای تولید محتوا هدفمند نیاز دارید.

گوگل ادوردز

با ساخت حرفه‌ای کمپین تبلیغاتی گوگل ادوردز علاوه‌بر کاهش هزینه‌ها، کاربران خود را افزایش دهید.

برای داشتن یک سایت حرفه ای

زمینه فعالیت خود را انتخاب کنید

همانطور که شاید بدانید فرقی نمی‌کند شما در چه شغلی مشغول بکارید و یا چه حرفه‌ای را دنبال می‌کنید، درهر صورت برای ورود به دنیای بازاریابی آنلاین و رشد و شکوفایی حرفه خود نیاز به طراحی وب سایت خواهید داشت. ما در تیم مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم برای انواع کسب و کارها از شغل‌های کوچک گرفته تا شرکت‌های بزرگ خدمات طراحی وب سایت را ارائه می‌نماییم.

شما می‌توانید با انتخاب نوع کسب و کار و زمینه فعالیت خود از بین انواع کسب و کارهای زیر اقدام به سفارش طراحی وب سایت نمایید:

طراحی سایت در سراسر کشور

طراحی سایت در زاهدان

طراحی سایت در بندرعباس

طراحی سایت در بوشهر

طراحی سایت در شیراز

طراحی سایت در کرمان

طراحی سایت در خراسان جنوبی

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در بجنورد

طراحی سایت در گلستان

طراحی سایت در سمنان

طراحی سایت در یزد

طراحی سایت در مازندران

طراحی سایت در گیلان

طراحی سایت در اردبیل

طراحی سایت در تبریز

طراحی سایت در ارومیه

طراحی سایت در کردستان

طراحی سایت در زنجان

طراحی سایت در قزوین

طراحی سایت در کرج

طراحی سایت در تهران

طراحی سایت در اصفهان

طراحی سایت در قم

طراحی سایت در اراک

طراحی سایت در همدان

طراحی سایت در کرمانشاه

طراحی سایت در ایلام

طراحی سایت در لرستان

طراحی سایت در اهواز

طراحی سایت در شهرکرد

طراحی سایت در یاسوج

خدمات طراحی وب سایت در کل کشور بدون محدودیت جغرافیایی

ما در مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم به عنوان بهترین شرکت طراحی وب سایت، خدمات خود را بدون محدودیت جغرافیایی به کل استان‌ها و شهرستان‌های کشور ارائه می‌دهیم. شما صاحب هر کسب و کار در هر شهری که هستید می‌توانید بدون هیچگونه محدودیتی از خدمات طراحی وب سایت ما استفاده کنید و در مدت زمانی کوتاه برند خود را در سطح کشور شناخته شده نمایید.

مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم مفتخر به همکاری با برندهای بزرگ از سرتاسر کشور بوده و در تمامی اقصی نقاط کشور آماده دریافت سفارش طراحی وب سایت می‌باشد.

لازم است بدانید

اهمیت و تاثیر طراحی سایت در کسب و کارها و افزایش فروش

راحتی مشتریان

با طراحی سایت حرفه‌ای مشتریان و کاربران امکان دسترسی راحت به محصولات و خدمات شما را داشته و این موضوع سبب افزایش فروش شما خواهد شد.

فعالیت 24 ساعته

با طراحی اصولی و حرفه‌ای سایت و فعالیت آن در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته در طول سال شما قادرید به درآمد عالی دست پیدا کنید.

تبلیغات اینترنتی

داشتن سایتی سئو شده یکی از روش‌های تبلیغات اینترنتی است که مخاطبان فراوانی را برای شما به دنبال داشته و با تبلیغات کلیکی گوگل نرخ فروش شما بیشتر می‌شود.

فروش آنلاین سایت

شما با داشتن سایتی حرفه‌ای بدون دخالت حتی یک نیروی فروش می‌توانید به راحتی محصولات و خدمات خود را به فروش رسانده و درآمد خود را افزایش دهید.

طراحی براساس سلیقه شما

طراحی یک سایت برای کسب و کار برخلاف محل کار که برای تغییر دکوراسیون نیاز به هزینه زیادی دارد، به سادگی و براساس سلیقه شما قابل تغییر است.

تبلیغات آفلاین

شما با داشتن سایتی کارآمد می‌توانید به آسانی آن را برای تبلیغات آماده کنید تا بتوانید کاربران بیشتری را با کسب و کار خود آشنا ساخته و به درآمدزایی برسید.

طراحی سایت ریسپانسیو چیست؟

وب سایت ریسپانسیو از پروژه‌های منحصر بفرد طراحان سایت مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم می‌باشد. با توجه به گسترش روزافزون استفاده از موبایل در بین مردم و افزایش ترافیک سایت از طریق موبایل و تبلت، تمامی پروژه‌های طراحی سایت در شرکت مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم به شکل ریسپانسیو پیاده‌سازی و اجرا می‌شوند. در ساخت سایت واکنش‌گرا، امکان نمایش سایت در همه دستگاه‌ها از قبیل تبلت، دسکتاپ و موبایل وجود دارد و براساس دستگاه بازدیدکننده سایز و چینش صفحات به درستی و با شکلی صحیح نمایش داده خواهد شد.

در ساخت سایت ریسپانسیو به اسکرول افقی صفحات نیازی نیست و بوسیله آن به شکلی استاندارد، دسترسی راحت کاربران توسط دستگاه‌های مختلف فراهم می‌شود. علاوه بر آن کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز امکان دسترسی آسان به سایت شما را خواهند داشت که این مسئله با بهبود سئو اینستاگرام یکی از استراتژی‌های بازاریابی آنلاین به شمار می‌رود.

طراحی تخصصی ui/ux توسط برترین شرکت طراحی وب سایت

تیم طراحی سایت مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم با طراحی تجربه کاربری یا UX و رابط کاربری یا UI علاوه بر ایجاد محصولی چشم نواز و زیبا، کاربری آسان و لذت بخشی را برای مخاطبان شما حاصل می‌کنند. این تیم با تجربه متشکل از طراحان متخصص در حیطه UI/UX است که به تمام پیچیدگی‌ها و ظرافت‌های این زمینه مسلط هستند.

ما در بهترین شرکت طراحی سایت برای چالش‌های طراحی شما به دنبال روش‌های نوآورانه و خلاقانه هستیم تا بتوانیم محصولی حرفه‌ای و متمایز با دیگر رقبا بوجود آوریم. بعلاوه ما در زمینه UI/UX همواره با اولویت قرار دادن نیاز و خواست کاربران در تلاشیم تا بهترین تجربه کاربری لذت بخش و روانی را برای این افراد رقم بزنیم.

انواع صفحات سایت در نمونه طراحی سایت

در ادامه به معرفی و توضیح صفحات وب برای طراحی وب سایت می‌پردازیم:

صفحه اصلی صفحات مجله ای صفحات فروشگاهی صفحات نمونه کار صفحات فرود صفحات تماس با ما و درباره ما

این صفحه درواقع مرکز سایت و مهمترین صفحه سایت است که به کاربران اجازه دسترسی به تمامی صفحات را می‌دهد. این صفحه بوسیله تصاویر، داستان‌ها و ... نشان‌دهنده تصویری از کسب و کار شماست.

سایت های مجله‌ای شامل مقالات، عکس‌ها، اخبار و فیلم‌ها آموزنده هستند. این نوع سایت‌ها برای وب سایت‌های ویژه نشریات دانشگاهی، وب سایت‌های اطلاعاتی و سازمان‌ها به درستی عمل می‌کنند.

سایت‌های فروشگاهی به‌منظور خرید آنلاین به کاربران محصولات و خدمات را جهت خریداری و استفاده ارائه می‌کنند. یک سایت فروشگاهی با پنلی قوی برای خرید آسانتر امکان جستجوی محصولات و فیلتر کردن آن‌ها را ایجاد می‌نماید.

این صفحات برای افراد خلاقی که قصد به نمایش گذاشتن بهترین نمونه‌کارهای خود را دارند ایجاد می‌شوند. اغلب هنرمندان، سازندگان محصولات و فیلم سازان از این صفحات استفاده می‌کنند.

این نوع صفحات نوع خاصی هستند که به‌منظور کمپین بازاریابی ساخته می‌شوند و بازدیدکنندگان را به اقدامی خاص ترغیب می‌کنند. محتوای این صفحات باید محدود بوده و بازدیدکنندگان را به اعمال مدنظر هدایت و دعوت کند.

با ایجاد این صفحات کاربران می‌توانند با شما ارتباط برقرار کنند. این صفحات معمولا در تمامی سایت‌ها مشاهده می‌شوند و شرایط تعامل بیشتر کاربران را با صاحبان وب سایت فراهم می‌کنند.

مراحل طراحی سایت مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم

ما در تیم مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم اولویتمان تحقیق بازار هدف شماست. وظیفه تیم ما بررسی پیش زمینه راه اندازی سایت، تنظیم پیش قرارداد، زمان شروع پروژه و همچنین زیرساخت‌ مورد نیاز جهت راه اندازی می‌باشد. با اطمینان از قابل اجرا بودن پروژه و توافق طرفین قرارداد اصلی منعقد می‌شود. بعد از پیاده‌سازی طرح اولیه نیز پروژه طراحی وب سایت در مرحله رفع خطا و دی باگ قرار می‌گیرد و بعد از رفع مشکلات احتمالی نسخه نهایی تحویل مشتری داده می‌شود. در زیر به شکلی کامل‌تر به روند و مراحل طراحی سایت می‌پردازیم:

1.

شناخت و بررسی کسب و کار و نیازها

2.

آنالیز رقبا و بازار هدف

3.

ارائه طرح اولیه پیشنهادی برای بررسی نقاط قوت و ضعف رقبا و پیشنهاد نقاط قوت شما

4.

اعمال تغییرات مورد نظر مشتریان و تایید طرح پیشنهادی

5.

امضای قرارداد طراحی سایت بین مشتری و تیم جَم

6.

برگزاری جلسه فنی درصورت خواست مشتری با تیم فنی جَم برای بررسی سلیقه و نیاز پروژه

7.

ارائه طرح پیشنهادی تجربه و رابط کاری و تغییرات برای تایید طرح نهایی

8.

اجرای طرح تایید شده و اجرای آن توسط تیم فنی

9.

برگزاری جلسه تحویل نهایی پروژه و برطرف کردن ایرادات جزئی در صورت وجود مشکل

10.

درخواست عقد قرارداد سئو و بهینه سازی سایت و پشتیبانی سایت

بهترین شرکت طراح سایت
قیمت و هزینه طراحی سایت
چرا ما را انتخاب کنید؟!

خدمات طراحی سایت حرفه ای توسط مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم

همکاران ما در مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم هر آنچه برای طراحی وب سایت حرفه‌ای نیاز است را برای شما عزیزان اجرا نموده و سایتی عالی به شما تحویل می‌دهند. سایت طراحی شده توسط مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم در برترین شرکت طراحی وب سایت دارای ویژگی‌های زیر است:

طراحی اصولی و چشم نواز

طراحان ما سایتی جذاب و منحصر به فرد متمایز با دیگر رقبای شما برایتان خلق خواهند کرد.

رعایت استانداردهای جهانی

ما تمامی استانداردهای بروز جهانی جهت طراحی وب سایت را در سایت شما رعایت خواهیم نمود.

آموزش و پشتیبانی

ما با آموزش نحوه مدیریت سایت شما را در این زمینه یاری رسانده و پاسخگوی سوالاتتان هستیم.

امکانات کامل

شما تمامی امکانات مورد نیاز خدمات توسعه و طراحی وب سایت خود را در اختیار خواهید داشت.

وب سایت واکنش گرا

سایت طراحی شده توسط ما خود را با اندازۀ صفحه تطبیق داده شده و با هر دستگاه قابل نمایش است.

سایت سئو و بهینه سازی شده

تمام استانداردهای SEO در سایت رعایت شده تا بتوانید رتبه‌های برتر را کسب نمایید.

سرعت بالا

با اعمال فرآیندهای افزایش سرعت سایت توسط ما وب‌سایت شما در کوتاهترین زمان لود خواهد شد.

امنیت بالا

تمامی نکات امنیتی در وب سایت شما با نصب SSL در CPANEL و نصب کلودفلر و ... افزایش می‌باید.

هر سوالی دارید بپرسید

برای طراحی سایت خود سوالی دارید؟!

      انواع طراحی وب سایت کدام است؟

      در حالت کلی سایت‌ها به دو دسته سایت‌های استاتیک و سایت‌‎های دینامیک تقسیم‌بندی می‌شوند. در ادامه به توضیح مختصری از این انواع خواهیم پرداخت:

      طراحی سایت های استاتیک

      در سایت‌های استاتیک تنها بخش فرانت اند انجام می‌گیرد و صفحات سایت به صورت جداگانه در سرور بارگذاری می‌شوند. در این نوع سایت‌ها، مدیر سایت امکان تغییر محتوای سایت را ندارد و برای این کار نیاز به یک طراح سایت است. امروزه با وجود سیستم‌های مدیریت محتوا نظیر طراحی سایت با وردپرس، از این گونه سایت‌ها کمتر استفاده می‌شود. درواقع سایت‌های استاتیک برای سایت‌های معرفی که نیاز زیادی به تغییر محتوا ندارند و برای شرکت‌های کوچک بکار می‌رود.

      طراحی سایت های دینامیک

      در این دست از سایت‌ها از هر دو بخش بک اند کار و فرانت اند کار استفاده می‌شود. پویا سازی سایت به معنای تغییر محتوا توسط مدیر سایت، توسط بک اند انجام می‌شود. این قابلیت به مدیر سایت این امکان را می‌دهد که بتواند هر روز محتوایی متغیر و جدید در سایت خود بارگذاری کند. از نمونه این سایت‌ها می‌توان به سایت‌های مجله‌ای و خبری اشاره کرد.

      قیمت طراحی سایت

      هزینه و قیمت طراحی سایت براساس عوامل مختلفی همانند امکانات سایت، پیچیدگی سایت، کاربرد و رقابت کسب و کار، داشتن پنل حساب کاربران، امنیت و سرعت، تجربه و تخصص طراح، تکنیک طراحی و … متفاوت است. از طرفی علاوه بر قیمت طراحی سایت، پرداخت هزینه تمدید دامنه، هاست و سئو و بهینه سازی سایت نیز بر عهده مدیر و صاحب سایت است.

      درصورت لزوم شما می‌توانید با پرداخت هزینه جدا از خدمات پشتیبانی سایت توسط مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم بهره ببرید. مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم سعی نموده‌اند با دریافت بهترین قیمت طراحی وب سایت، سایتی کارآمد و کاربرپسند با عملکردی پیشرفته و سرعت بالا را ارائه دهند.

      01
      هدف از طراحی سایت چیست؟

      آموزش طراحی سایت و اجرای یک سایت حرفه ای علاوه بر ایجاد و تقویت برندسازی، سبب ارتباط با مخاطبان بازار هدف، معرفی و ارائه خدمات و محصولات و .. خواهد شد.

      02
      خدمات پشتیبانی سایت به چه صورت است؟

      بعد از تحویل سایت تیم پشتیبانی مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم آماده هرگونه سوال، مشکل و راهنمایی برای شماست. این تیم مجرب در اسرع وقت تا به مدت یکسال آماده پاسخگویی به سوالات شما و ارائه خدمات پشتیبانی رایگان در زمینه موارد فنی می‌باشد.

      03
      طراحی سایت توسط تیم جَم چقدر زمان می برد؟

      زمان تحویل پروژه بسته به نوع و اندازه آن توسط تیم طراحی سایت جَم معمولا بین 20 تا 30 روز زمان می‌برد.
      //
      مشاوران ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند
      👋 سلام، به راهنمایی نیاز دارید؟