افزایش کیفیت صدا با هوش مصنوعی 4 ابزار حرفه ای رایگان

افزایش کیفیت صدا با هوش مصنوعی
by 
05 جولای/24

در این مطلب از وب سایت مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم به افزایش کیفیت صدا با هوش مصنوعی و معرفی سایت بالا بردن کیفیت صدا با هوش مصنوعی اشاره می‌کنیم. در سال‌های اخیر با افزایش کاربرد AI ابزارهای هوش مصنوعی افزایش کیفیت صدا نیز افزایش یافته است و اینک بالا بردن کیفیت صدای ویدیو و بالا بردن کیفیت اهنگ انلاین آسان تر شده است.

بدین منظور ما تصمیم به آموزش افزایش کیفیت صدا با هوش مصنوعی Adobe podcast بهترین سایت بالا بردن کیفیت صدای ضبط شده، افزایش کیفیت فایل صوتی آنلاین و ویدیو با هوش مصنوعی را داریم. بواسطه بهترین برنامه افزایش کیفیت صدای فیلم و روشهای کاهش نویز و افزایش کیفیت صدا با هوش مصنوعی، تولید کنندگان محتوا می‌توانند به بهبود کیفیت صدای ویدیوها و فایل‌های خود بپردازند.

با آموزش افزایش کیفیت صدا با هوش مصنوعی بدون میکروفن در هر مکانی می‌توانید محتوا تولید کنید. همچنین با این ابزار هوش مصنوعی تقویت صدا می‌توانید علاوه بر بالا بردن کیفیت آهنگ با هوش مصنوعی، افزایش کیفیت صدای ویدیو، ضبط و ویرایش پادکست، صداگذاری بر روی محتواهای ویدیویی و دیگر کارهای این چنینی را بسیار ساده‌تر کنید. این ابزار هوش مصنوعی بالا بردن کیفیت صدا تحت وب به کاربران امکان ضبط و ویرایش حرفه‌ای صدا را بدون احتیاج به بکارگیری ابزارها و تجهیزات تخصصی تولید صدا می‌دهد.

مهم‌ترین کاربرد هوش مصنوعی تغییر صدا اندروید برای پادکست‌هاست. اما برای سایر پروژه‌های مربوط به صدا مانند با کیفیت کردن صدا و یا صداگذاری بر روی ویدیوها، کاربران می‌توانند از این ابزار هوش مصنوعی کیفیت صدا استفاده کنند. تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

کمپانی Adobe ارائه دهنده سایت بالا بردن کیفیت صدا با هوش مصنوعی

کمپانی Adobe ارائه دهنده سایت بالا بردن کیفیت صدا با هوش مصنوعی

اکثر گرافیک کاران یا ادیتورها با کمپانی Adobe به عنوان بزرگترین کمپانی در حوزه طراحی، ویرایش و ادیت و نرم افزارهای این کمپانی آشنا هستند. Photoshop، After Effects، Premiere و .. از نرم افزارهای بسیار کاربردی و حرفه‌ای این کمپانی به شمار می‌روند. حال پروژه جدید Adobe Podcast این کمپانی در سال 2023 در حالت بتا در دسترس قرار گرفته است. در این پروژه جدید، امکان ایجاد صدای استدیویی و باکیفیت از صدای ضبط شده توسط تلفن همراه فراهم شده است.

طی این فرایند بواسطه هوش مصنوعی، فرکانس‌های صدای شما دستکاری شده و به صورت هوشمند تغییر می‌کند و نویز صدا حذف می‌شود. درواقع این نرم افزار بالا بردن کیفیت صدای ضبط شده اندروید با حذف صداهای اطراف، صدای شما را به صورت منسجم و شفاف ارائه می‌دهد.

بنابراین شما علاوه بر تبدیل متن به عکس با هوش مصنوعی، ساخت ویدیو با هوش مصنوعی، سایت تغییر صدا با هوش مصنوعی، دوبله فیلم با هوش مصنوعی و سایر کاربردها اینک قادر به افزایش کیفیت صدای ضبط شده خود با هوش منصوعی خواهید بود. در ادامه به روش کار با سایت بالا بردن کیفیت صدای ضبط شده می‌پردازیم:

آموزش افزایش کیفیت صدا با هوش مصنوعی podcast.adobe

اغلب افرادی که تولید محتوا می‌کنند به دلیل نداشتن میکروفن، از کیفیت صدا و محتوای خود ناراضی هستند.

از این رو اغلب کارشناسان تولید محتوای حرفه‌ای در استدیوهای پیشرفته اقدام به ضبط صدا و ساخت محتوا می‌کنند؛ که ممکن است به دلیل خرابی میکروفن و سایر موارد بازهم از ایجاد صدایی باکیفیت منع شوند. درصورتی که شما هم در این حرفه‌ها تازه کار هستید و می‌خواهید محتوایی حرفه‌ای، پادکست و ویدیویی با کیفیت صدای عالی تهیه کنید؛ بجای خریداری میکروفن‌های گران قیمت کافیست با روشهای کاهش نویز و افزایش کیفیت صدا با هوش مصنوعی و سایت بالا بردن کیفیت صدا با هوش مصنوعی کار کنید.

سایت افزایش کیفیت صدا با هوش مصنوعی ادوبی پادکست سرویسی تحت وب برای ضبط کردن صدا به شمار می‌رود که ابزارهای لازم را برای ویرایش و بالا بردن کیفیت صدا در اختیار کاربران قرار می‌دهد. هوش مصنوعی بالا بردن کیفیت صدا مورد استفاده در این سایت بالا بردن کیفیت اهنگ، سبب بهبود کیفیت خروجی شده و قابلیت‌های دیگری مانند تبدیل صوت به متن، ضبط از راه دور، شفاف سازی مکالمات با روشهای کاهش نویز و افزایش کیفیت صدا با هوش مصنوعی و تنظیم فرکانس را نیز ارائه می‌دهد.

با استفاده از افزایش کیفیت صدا با هوش مصنوعی podcast.adobe ، کار تولیدکنندگان محتوا بسیار ساده شده است. روش کار با سایت بالا بردن کیفیت اهنگ و افزایش کیفیت صدا آنلاین ادوبی پادکست را در ادامه توضیح می‌دهیم:

مراحل افزایش کیفیت صدای ضبط شده و بالا بردن کیفیت صدای ویدیو در ادوبی پادکست

برای کار با سایت بالا بردن کیفیت اهنگ و افزایش کیفیت صدای ویدیو در ابتدا باید فیلترشکن خود را برای کلیه مراحل سایت افزایش کیفیت صدا با هوش مصنوعی روشن کنید.

ساخت حساب کاربری و ورود

درمرحله بعدی افزایش کیفیت صدای ضبط شده صفحه‌ای برای شما باز خواهد شد که باید روی گزینه sign in کلیک کنید. البته در صورتی که حساب کاربری در سایت افزایش کیفیت صدا با هوش مصنوعی ندارید باید sign up را انتخاب نمایید و حساب خود را بسازید.

وارد کردن جمیل

برای ساخت حساب کاربری در هوش مصنوعی کیفیت صدا کافیست جمیل و پسورد خود را وارد کرده و وارد حساب خود شوید.

آپلود فایل صوتی

پس از وارد شدن به حساب کاربردی خود در سایت تقویت صدای podcast.adobe روی گزینه Upload کلیک کنید. در این مرحله برای افزایش کیفیت صدای ضبط شده باید فایل صدای مدنظرتان را انتخاب نمایید. پس از اندکی زمان برای طی کردن مرحله بهینه سازی توسط سایت بالا بردن کیفیت صدا podcast.adobe، می‌توانید فایل نهایی را دانلود کنید. سپس با برنامه ادیت ویدیو، فایل صدای باکیفیت را به ویدیو خود اضافه نمایید.

سایت بالا بردن کیفیت صدا با هوش مصنوعی Cleanvoice

سایت بالا بردن کیفیت صدا با هوش مصنوعی Cleanvoice

سرویس هوش مصنوعی ویرایشگر صدا Cleanvoice.ai برای سازندگان پادکست به‌منظور کاهش زمان ویرایش فایل‌های صوتی و افزایش کیفیت فایل صوتی آنلاین ایجاد شده است.

از ویژگی‌های مهم این سرویس افزایش کیفیت صدا با هوش مصنوعی می‌توان به حذف صداهای اضافی، حذف سوکت، لکنت و نویز صدا و پس زمینه اشاره نمود. میکس کردن چندین فایل، بهبود و افزایش کیفیت صدای ضبط شده، اکسپورت تایم لاین و … از دیگر قابلیت‌های سرویس هوش مصنوعی افزایش کیفیت صدا Cleanvoice.ai می‌باشد.

البته نسخه رایگان این سرویس بالا بردن کیفیت آهنگ با هوش مصنوعی محدودیت 30 دقیقه‌ای دارد. برای استفاده نامحدود از سایت بالا بردن کیفیت اهنگ Cleanvoice.ai باید اشتراک تهیه کنید.

سایت Audo.ai برای افزایش کیفیت صدا با هوش مصنوعی

سایت Audo.ai برای افزایش کیفیت صدا با هوش مصنوعی

هوش مصنوعی تقویت صدا Audo.ai برای ادیت صدا به صورت تخصصی و حذف نویز و بهبود کیفیت صدا با هوش مصنوعی ایجاد شده است. سایت افزایش کیفیت صدا با هوش مصنوعی Audo.ai امکان تنظیم خودکار حجم صدا را نیز دارد.

استفاده از این سایت بالا بردن کیفیت اهنگ بسیار راحت است و بدین منظور تنها باید پس از ثبت نام در سایت Audo.ai ، فایل خود را آپلود کنید. سپس فایل نهایی را دریافت نمایید. لازم به ذکر است نسخه رایگان این سایت افزایش کیفیت صدا با هوش مصنوعی امکان ویرایش فایل صوتی 20 دقیقه‌ای را دارد.

هوش مصنوعی افزایش کیفیت صدای ضبظ شده Auphonic

هوش مصنوعی افزایش کیفیت صدای ضبظ شده Auphonic

یکی دیگر از ابزارهای بالا بردن کیفیت صدای آهنگ و ویدیو و افزایش کیفیت صدا با هوش مصنوعی، سایت Auphonic است که برای تولیدکنندگان محتوا و سازندگان پادکست گزینه مناسبی است.

سایت بالا بردن کیفیت صدای ضبط شده آنلاین Auphonic امکان حذف خودکار نویز پس زمینه، تنظیم حجم صدای هوشمند و اکولایزر پیشرفته را دارد. اتصال به سایر سرویس‌ها، حذف سکوت و تعامل با دیگر سرویس‌ها از دیگر قابلیت‌های این سایت افزایش کیفیت صدا با هوش مصنوعی است. نسخه رایگان این سایت بالا بردن کیفیت صدای فیلم و آهنگ امکان استفاده به مدت 2 ساعت در ماه را دارد.

آیا امکان افزایش کیفیت صدا با هوش مصنوعی وجود دارد؟

بله با استفاده از سایت تقویت صدا https://podcast.adobe.com می توان بدون استفاده از میکروفن کیفیت صداهای ضبظ شده را افزایش داد.

بهترین سایت بالا بردن کیفیت صدا با هوش مصنوعی کدام است؟

سایت هوش مصنوعی ویرایشگر صدا ادوبی پادکست Adobe Podcast، بهترین سایت برای افزایش کیفیت صدای ضبط شده و با کیفیت کردن صدای آهنگ و فیلم است.

 

Leave A Comment

مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم با بیش از 12 سال تجربه تخصصی در ارائه خدمات بازاریابی اینترنتی

خیابان رباط، خیابان باهنر، ساختمان اداری ارغوان
اصفهان
007 700 33 031
(هفت روز هقته)
71 19 913 0913
منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم....