تبدیل متن به عکس با هوش مصنوعی و آموزش 18 ابزار حرفه ای

تبدیل متن به عکس با هوش مصنوعی
by 
05 جولای/24

ابزارها و سایت تبدیل متن به عکس با هوش مصنوعی و استفاده از هوش مصنوعی تبدیل متن به عکس یکی از کاربردهای مهیج و جذاب AI است که جنبه‌های جدیدی از این تکنولوژی را برای علاقه‌مندان فراهم آورده است. بهترین ابزارهای هوش مصنوعی تبدیل متن به تصاویر و هوش مصنوعی متن به عکس برای طراحی تصاویر واقع گرایانه (رئال) و پروژه‌های تولید محتوا، تبلیغات و طراحی سایت استفاده می‌شود.

انواع سایت هوش مصنوعی تبدیل متن به عکس و هوش مصنوعی تصویرساز از نظر امکانات و کیفیت ارائه تصاویر با هم متفاوتند. برخی از انواع بهترین وب‌سایت‌های هوش مصنوعی برای تبدیل متن به عکس شامل هوش مصنوعی دال ای، Midjourne ، هوش مصنوعی دریم استودیو، هوش مصنوعی lexica و هوش مصنوعی نایت کافه و … هستند که به سرعت تصویر دلخواه شما را براساس جزئیات متن نوشته شده‌ با کیفیت بالا ارائه می‌دهند.

تصویرسازهای زیادی با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی، متن را به عکس و تصویر تبدیل می‌کنند. تبدیل متن به عکس آنلاین با هوش مصنوعی تبدیل متن به عکس رایگان در عرض چند ثانیه به ایده‌ها یا مفاهیم شما، نمود بصری می‌دهند. اگر نمی‌دانید که بهترین سایت تبدیل متن به عکس هوش مصنوعی، برنامه تبدیل متن به عکس، ربات تبدیل متن به عکس کدام هستند تا انتهای این مطلب از وب سایت مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم با ما همراه باشید.

هوش مصنوعی تصویرساز به چه معناست؟

وب سایت‌های هوش مصنوعی تصویرساز و تبدیل متن به عکس با هوش مصنوعی ابزاری برای تولید تصاویر واقعی از روی متن است. هوش مصنوعی تبدیل متن به عکس مبتنی بر الگوریتم یادگیری عمیق است که بر اساس مجموعه داده بزرگی از تصاویر و توضیحات مربوط به آنها آموزش دیده است.

تصویرساز هوش مصنوعی برای اهداف مختلفی مانند الهام گرفتن برای پروژه‌های خلاقانه، تجسم ایده‌ها، کاوش در سناریوها با مفاهیم مختلف یا صرفا برای سرگرمی با هوش مصنوعی قابل استفاده است. می‌توان از هوش مصنوعی متن به عکس برای تهیه سریع تصویر مناظر، حیوانات، اشیا، شخصیت‌ها، ماشین‌ها و مدل‌های سه بعدی یا هر چیز قابل تصوری استفاده کرد و آنها را با کمک گزینه‌ها و جزییات مختلف سفارشی سازی، تغییر داد.

گرافیست‌ها، تولیدکنندگان محتوا و ادمین اینستاگرام برای ایجاد محتوایی حرفه‌ای می‌توانند از هوش مصنوعی تبدیل متن به عکس رایگان و هوش مصنوعی تبدیل متن به عکس تلگرام استفاده کنند و به آسانی محتوایی جذب تولید نمایند. این افراد با ارائه مجموعه‌ای از کلمات یا پرامپت (دستورات به زبان هوش مصنوعی) تصاویری حرفه‌ای در کمترین زمان با سایت های تبدیل متن به عکس با هوش مصنوعی ایجاد کنند.

بهترین وب‌سایت‌های تبدیل متن به عکس با هوش مصنوعی

در ادامه به معرفی بهترین ابزارهای هوش مصنوعی تبدیل متن به تصاویر و سایت‌ تبدیل متن به عکس با هوش مصنوعی اشاره کرده‌ایم:

تبدیل متن به تصویر با هوش مصنوعی میدجورنی Midjourney

تبدیل متن به تصویر با هوش مصنوعی میدجورنی Midjourney

هوش مصنوعی تبدیل متن به عکس میدجورنی Midjourney از بهترین وب سایت‌های هوش مصنوعی تصویرساز با قابلیت‌های جامع و تصویرسازی سریع است. شما در سایت هوش مصنوعی تبدیل متن به عکس میدجورنی کافیست یک پیام متنی (پرامپت) وارد کنید و اجازه دهید تا Midjourney مابقی کارها را انجام دهد.

بسیاری از هنرمندان از این سایت تبدیل متن به عکس با هوش مصنوعی برای ساخت تصاویر الهام بخش کار و تولید پروژه طراحی خود استفاده می‌کنند. نقاشی هوش مصنوعی با عنوان Théâtre d’Opéra Spatial که با ابزار تبدیل متن به تصویر Midjourney تولید شده بود، توانست جایزه اول مسابقه هنرهای زیبا را در نمایشگاه ایالت کلرادو دریافت کند و 20 هنرمند رقیب خود را شکست دهد.

با این حال هوش مصنوعی تبدیل متن به تصویر Midjourney در حال حاضر توسط یک سرور Discord میزبانی می‌شود. برای تولید تصاویر و تبدیل متن به عکس با هوش مصنوعی میدجورنی باید به سرور آن متصل شوید و برای تولید تصاویر از دستورات ربات Discord استفاده کنید. تبدیل متن به عکس آنلاین هوش مصنوعی بدین روش آسان است و شما در عرض چند دقیقه می‌توانید تبدیل متن به تصویر را شروع کنید. راه اندازی سایت تبدیل متن به عکس با هوش مصنوعی میدجورنی بسیار ساده بوده و سرعت بالایی در تبدیل متن به عکس با هوش مصنوعی دارد.

کیفیت تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی تبدیل متن به عکس عالی است و هربار چهار خروجی تصویری را نشان می‌دهد. یکی از محدودیت‌های سایت تبدیل متن به عکس با هوش مصنوعی Midjourne نیاز آن به یادگیری پرامپت نویسی است.

ابزار تصویرسازی با هوش مصنوعی dream studio یا Stable Diffusion

ابزار تصویرسازی با هوش مصنوعی dream studio یا Stable Diffusion

هوش مصنوعی دریم استودیو که با نام Stable Diffusion شناخته می‌شود یکی از محبوب‌ترین ابزارهای هوش مصنوعی تبدیل متن به تصویر است. ابزار تصویرسازی با هوش مصنوعی dream studio منبع باز، در عرض چند ثانیه پیام‌های متنی را به تصویر تبدیل می‌کند. علاوه بر این هوش مصنوعی دریم استودیو می‌تواند با ترکیب یک عکس آپلود و دستورات نوشته شده، آثار هنری فوتورئالیست خلق کند.

از ابزار تصویرسازی با هوش مصنوعی dream studio برای تهیه تصاویر عکاسی، مدل‌های سه بعدی، عکس‌ها، لوگوها و در کل هر تصویر قابل تصوری استفاده می‌شود. در سایت تبدیل متن به عکس با هوش مصنوعی Stable Diffusion گزینه‌های سفارشی سازی برای ویرایش تصاویر AI تولید شده وجود دارد.

درصورتی که به دنبال استفاده از نسخه بدون دستکاری و اصلی هوش مصنوعی تبدیل متن به عکس Stable Diffusion هستید، می‌توانید برنامه تبدیل متن به عکس آن را روی رایانه اجرا نمایید و یا از نسخه بتای تحت وب Stable Diffusion استفاده کنید. در زمان ثبت نام در سایت تبدیل متن به عکس با هوش مصنوعی Stable Diffusion کاربران 200 واحد اعتبار هدیه برای ساخت تصاویر دریافت می‌کنند. در ادامه نیز در ازای هر 100 عکس یک پوند و در ازای 10 هزار عکس 100 پوند از کارباران دریافت می‌شود.

نحوه استفاده از ابزار تبدیل متن به عکس با هوش مصنوعی dream studio یا Stable Diffusion همانند هوش مصنوعی دال ای (DALL-E 2) است و کاربران تنها با وارد کردن پرامپت می‌توانند تصاویر مورد نظرشان را تولید کنند. خروجی این هوش مصنوعی تبدیل متن به عکس واقع گرایانه بوده و فایل‌های کاربران با رزولوشن 512 در 512 پیکسل ارائه می‌شود.

سایت هوش مصنوعی تبدیل متن به عکس leonardo.ai

سایت هوش مصنوعی تبدیل متن به عکس leonardo.ai

هوش مصنوعی تبدیل متن به عکس app.leonardo.ai یکی از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی تبدیل متن به تصاویر است که رابط کاربری بسیار آسانی نیز دارد. برای استفاده از این وب سایت‌های هوش مصنوعی تصویرساز تنها کافیست عکس خود را آپلود کرده و امکاناتی که نیاز دارید را بنویسید تا هوش مصنوعی متن به عکس، تصویر جدیدی به شما ارائه دهد.

تبدیل متن به عکس آنلاین هوش مصنوعی لئوناردو خدماتی همانند Midjourney و Dall-E ارائه می‌دهد، اما محدودیت‌های میدجورنی را به دنبال ندارد. هوش مصنوعی تبدیل متن به تصویر Leonardo در ابتدا به عنوان ابزاری جهت توسعه بازی معرفی گردید اما به تدریج به ابزاری برای طراحی دیجیتال و تبدیل متن به عکس با هوش مصنوعی تبدیل شد.

در سایت تبدیل متن به عکس با هوش مصنوعی لئوناردو مجموعه‌ای تصاویر تولید شده توسط دیگر افراد نیز وجود دارد که شما به آسانی می‌توانید از پرامپت‌های آن‌ها استفاده نمایید و یا با ویرایش آن‌ها تصاویری جدید خلق کنید. در سایت تبدیل متن به تصویر هوش مصنوعی Leonardo شما امکان استفاده رایگان تا 150 روز را داشته و تصاویری باکیفیت با امکان تغییر ابعاد و نوع تصاویر را خواهید داشت.

سایت هوش مصنوعی دال ای (dall-e2)

سایت هوش مصنوعی دال ای (dall-e2)

سایت Dall-E2 از بهترین سایت‌های تبدیل متن به عکس با هوش مصنوعی است که توسط تیم OpenAI تولید شده است. OpenAI همان تیمی است که GPT-3 را با بهترین الگوریتم یادگیری ماشین زبان طبیعی بوجود آورد.. بنابراین dall-e2 یکی از پیشرفته‌ترین تصویرساز هوش مصنوعی در بازار است که امکان تولید انواع آثار هنری دیجیتال و تصویر را از روی متن را دارد. در هوش مصنوعی دال ای تنها باید متن را وارد کنید تا این هوش مصنوعی تبدیل متن به عکس یکسری عکس بر اساس متن شما ارائه کند.

می‌توانید از سایت هوش مصنوعی تبدیل متن به عکس DALL-E 2 برای تولید تصاویر، تولید ایده‌های جدید تجاری و طراحی محصولات استفاده کنید. از بهترین ویژگی‌های سایت تبدیل متن به عکس آنلاین DALL-E2 قلموی رنگ آن است. با این قلمو شما می‌توانید جزییاتی نظیر سایه‌ها، رنگ‌ها، هایلایت‌ها، بافت‌ها و… را به تصویرتان اضافه کنید. از بهترین ویژگی‌های این سایت تبدیل متن به عکس (Text To Image) می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  ارائه تصاویری با کیفیت و دقت عالی
  • امکان ویرایش عکس تولید شده با هوش مصنوعی دال ای
  • در عرض چند دقیقه و هر بار چندین عکس ارائه می‌دهد.

از محدودیت‌های هوش مصنوعی دال ای 2 ارائه تصاویری نامفهوم است که برای برطرف کردن این محدودیت DALL-E 3 برای کاربران Enterprise و ChatGPT Plus در دسترس قرار گرفته است که محدودیت نسخه DALL-E2 را ندارد. نسخه DALL-E 3 نسبت به سیستم قبلی جزئیات بیشتر و ظریف‌تری ارائه کرده است.

هوش مصنوعی lexica برای تبدیل متن به عکس با هوش مصنوعی

هوش مصنوعی lexica برای تبدیل متن به عکس با هوش مصنوعی

هوش مصنوعی Lexica تصاویری شبیه به واقعیت را ارائه می‌دهد و بسیاری از انیمه کاران از این سایت تبدیل متن به عکس هوش مصنوعی ایده گرفته و از انیمه‌های آن استفاده می‌کنند. استفاده از این سایت تبدیل متن به عکس با هوش مصنوعی بسیار ساده بوده و می‌توانید با وارد شدن به سایت و نوشتن متن خود از تصاویر هنری خلق شده لذت ببرید.

استفاده از این Free AI Art Generator بسیار راحت بوده و شما تنها با نوشتن پرامپت خود می‌توانید تصویر مدنظرتان را دریافت نمایید. هوش مصنوعی lexica برای تبدیل متن به عکس با هوش مصنوعی رایگان عمل کرده وامکان تولید 100 عکس را دارد. در سایت تبدیل متن به عکس آنلاین هوش مصنوعی لکسیکا شما می‌توانید با تغییر پرامپت خود تصویرتان را بارها ویرایش کنید.

نکته مهم: یکی از ترفندهای مورد استفاده در تبدیل متن به عکس با هوش مصنوعی که برای کم کردن محدودیت‌های سایت‌ها برای دریافت تصاویر بیشتر بکار می‌رود ساخت ایمیل‌های مختلف است که بدین وسیله می‌توانید تصاویر بیشتری خلق کنید.

Deep Ai سایت تبدیل متن به عکس آنلاین هوش مصنوعی

Deep Ai سایت تبدیل متن به عکس آنلاین هوش مصنوعی

هوش مصنوعی تبدیل متن به عکس Deep Ai به خوبی کار تبدیل متن به عکس را انجام می‌دهد. مدل هوش مصنوعی این ابزار AI Image Generator مبتنی بر Stable Diffusion است و می‌تواند تصاویر را از روی توضیحات متنی، طراحی کند. استفاده از سایت تبدیل متن به عکس با هوش مصنوعی DeepAI رایگان است و به شما امکان تولید تعداد نامحدودی تصویر منحصربفرد را می‌دهد.

همچنین این هوش مصنوعی تبدیل متن به عکس رایگان دارای یک API متن به تصویر رایگان است که توسعه دهنده می‌تواند از آن برای اتصال آن به پروژه نرم افزاری دیگر استفاده کند. تصاویر تولید شده با این سایت تبدیل متن به عکس هوش مصنوعی به خوبی دیگر وب سایت‌ها نیست. اما شما در سایت هوش مصنوعی تبدیل متن به عکس DeepAI قادر به دسترسی به تصاویر کاربران دیگر و بالا بردن کیفیت عکس و تنطیم روشنایی، وضوح و کنتراست عکس هستید.

همچنین شما می‌توانید در این سایت تبدیل متن به تصویر با هوش مصنوعی پرامپت‌ها یا دستورات ساده را بعد از تولید تصویر ویرایش کنید.

هوش مصنوعی کراین (Craiyon) تبدیل متن به عکس گوگل

هوش مصنوعی کراین (Craiyon) تبدیل متن به عکس گوگل

نام قبلی سایت هوش مصنوعی تبدیل متن به عکس کراین، DALL-E mini بود. این هوش مصنوعی تبدیل متن به تصویر توسط محققان گوگل و Hugging Face ایجاد شده است. در این ابزار تبدیل متن به عکس گوگل شما می‌توانید به سادگی یک توضیح متنی تایپ کرده و تا 9 تصویر مختلف را دریافت کنید. هوش مصنوعی کراین یک تصویرساز هوش مصنوعی حرفه‌ای و بدون احتیاج به ثبت نام است.

در وب سایت‌های هوش مصنوعی تصویرساز Craiyon می‌توانید هر کلمه کلیدی مورد نظر خود را تایپ کنید و عکس تولیدی توسط AI را در عرض چند دقیقه مشاهده کنید. هوش مصنوعی تبدیل متن به عکس رایگان Craiyon بدون نیاز به ثبت نام یا ثبت اشتراک، امکان تولید نامحدود و رایگان تصاویر هوش مصنوعی را دارد و در هر مرتبه 9 تصویر خلاقانه ایجاد می‌کند.

یکی از محدودیت‌های این سایت تبدیل متن به عکس هوش مصنوعی دقت و کیفیت پایین و مبهم بودن تصاویر است. همچنین تصاویر تولید شده توسط این سایت تبدیل متن به عکس با هوش مصنوعی داشتن واتر مارک روی تصاویر است. شما می‌توانید با ابزارهای حذف واتر مارک عکس با هوش مصنوعی این محدودیت را برطرف کنید.

هوش مصنوعی نایت کافه (NightCafe) برای تبدیل متن به تصویر

هوش مصنوعی نایت کافه (NightCafe) برای تبدیل متن به تصویر

از محبوب‌ترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تبدیل متن به عکس، هوش مصنوعی نایت کافه NightCafe است. هوش مصنوعی نایت کافه نسبت به سایر وب سایت‌های هوش مصنوعی تصویرساز الگوریتم‌ها و گزینه‌های بیشتری دارد و دارای 2 مدل تبدیل متن به عکس با هوش مصنوعی و انتقال سبکی (Style Transfer) است.

برای تبدیل متن به عکس با هوش مصنوعی نایت کافه تنها کافیست دستورات متنی را وارد کنید تا NightCafe به صورت خودکار تصویری از صحنه مربوطه بر اساس دستورات شما تهیه کند. اما برای انتقال سبکی با هوش مصنوعی تبدیل متن به عکس NightCafe تنها کافیست یک عکس در سایت نایت کافه آپلود کنید تا تبدیل آن به سبک نقاشی‌های معروف را مشاهده نمایید.

هوش مصنوعی نایت کافه مبتنی بر یک سیستم اعتباری بوده و با جمع کردن اعتبار بیشتر، امکان تولید تصاویر بیشتری را دارید. همچنین با مشارکت در جامعه کاربران و یا خرید، اعتبار کسب کنید. با هوش مصنوعی تبدیل متن به تصویر NightCafe امکان تولید 5 تصویر رایگان در روز را دارید.

فوتور (Fotor) برای تبدیل متن به عکس آنلاین هوش مصنوعی

فوتور (Fotor) برای تبدیل متن به عکس آنلاین هوش مصنوعی

هوش مصنوعی تبدیل متن به عکس رایگان فوتور، ویرایشگر عکس آنلاین با میلیون ها کاربر در سراسر جهان است. Fotor اخیرا یک تصویرساز هوش مصنوعی منتشر کرده است که کارکردی راحت دارد.

در هوش مصنوعی تبدیل متن به عکس Fotor تنها باید پیام‌های متنی خود را تایپ کنید تا کار تبدیل متن به عکس با FOTOR را در عرض چندثانیه مشاهده کنید. برای تولید تصاویر واقعی چهره، نقاشی‌ها، شخصیت‌های سه بعدی و انیمه و دیگر انواع آثار هنری می‌توانید از سایت تبدیل متن به عکس با هوش مصنوعی فوتور استفاده کنید.

بهترین مزیت هوش مصنوعی متن به عکس فوتور، رایگان بودن و تولید عکس با وضوح کامل است. کاربران مبتدی و حرفه‌ای در روز می‌توانند 10 تصویر رایگان با ابزار تبدیل متن به تصویر هوش مصنوعی Fotor تولید کنید. این وب سایت‌های هوش مصنوعی تصویرساز از میان 9 سبک تبدیل مختلف امکان انتخاب به شما می‌دهد.

تبدیل متن به عکس و ساخت تصاویر با هوش مصنوعی Dream by WOMBO

تبدیل متن به عکس و ساخت تصاویر با هوش مصنوعی Dream by WOMBO

این ابزار تبدیل متن به عکس با هوش مصنوعی توسط استارتاپ کانادایی هوش مصنوعی WOMBO تولید شده است. بسیاری از افراد ابزار Dream by WOMBO را بهترین ابزار تبدیل متن به عکس با هوش مصنوعی می‌دانند. روش استفاده از Dream by WOMBO بسیار شبیه هوش مصنوعی نایت کافه است و تنها کافیست یک دستور متنی بنویسید و یک سبک هنری انتخاب نمایید تا Dream by WOMBO تصویر مورد نظرتان را طراحی کند.

از بهترین بخش‌های سایت تبدیل متن به عکس هوش مصنوعی Dream by WOMBO امکان آپلود یک تصویر به عنوان مرجع برای ایجاد تصاویری هماهنگ با دیدگاه شما است.

بهترین مزیت این وب سایت تبدیل متن به عکس با هوش مصنوعی، تولید نامحدود تصویر به شکل رایگان و دسترسی به سبک‌های هنری مختلف است. حتی می‌توانید در این وب سایت هوش مصنوعی متن به عکس، تصاویر تولیدی را به عنوان ان اف تی (NFT) بفروشید.

Deep Dream Generator هوش مصنوعی برای تبدیل متن به عکس

Deep Dream Generator هوش مصنوعی برای تبدیل متن به عکس

هوش مصنوعی تبدیل متن به تصویر دیپ دریم Deep Dream Generator یک ابزار آنلاین و کاربردی برای تولید آثار هنری هوش مصنوعی می‌باشد. استفاده از هوش مصنوعی تبدیل متن به عکس Deep Dream Generator بسیار آسان بوده و دارای مجموعه‌ای از ابزارهای هوش مصنوعی جهت ایجاد محتوای بصری است.

سایت تبدیل متن به عکس با هوش مصنوعی دیپ دریم Deep Dream Generator می‌تواند از روی پیام‌های متنی تصاویر واقعی را تهیه کند. همچنین این وب سایت تصویر ساز هوش مصنوعی امکان ادغام یک تصویر پایه را با یک سبک نقاشی معروف دارد.

از طرفی می‌توان در این سایت تبدیل متن به عکس هوش مصنوعی تصویر جدید را بر اساس تصویر اصلی و با شبکه عصبی عمیقی که بر پایه میلیون‌ها تصویر آموزش دیده، ترسیم کرد.

StarryAI و آموزش تبدیل متن به تصویر با هوش مصنوعی

StarryAI و آموزش تبدیل متن به تصویر با هوش مصنوعی

هوش تصویر StarryAI نوعی تصویرساز هوش مصنوعی خودکار است که امکان تبدیل تصاویر را به NFT دارد. این ابزار هوش مصنوعی متن به عکس می‌تواند تصاویر را براساس الگوریتم‌های یادگیری ماشین پردازش کرده و نیاز به هیچ ورودی از سمت کاربر ندارد. این ابزار تبدیل متن به عکس با هوش مصنوعی، مالکیت کامل تصاویر تولید شده را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

این ویژگی StarryAI برای تولید تصاویر برای اهداف شخصی یا تجاری بکار می‌رود. این وب سایت تبدیل متن به عکس (Text To Image) کاربری راحتی دارد و اپلیکیشن این ابزار هوش مصنوعی تبدیل متن به تصویر نیز برای دو دستگاه اندروید و IOS در دسترس است. سایت تبدیل متن به عکس با هوش مصنوعی StarryAI همچنین به عنوان تولید کننده NFT هم بکار می‌رود و قادر به ایجاد تصاویر انتزاعی، واقعی و رندر محصول می‌باشد.

هوش مصنوعی متن به عکس آرت بریدر (Artbreeder)

هوش مصنوعی متن به عکس آرت بریدر (Artbreeder)

هوش مصنوعی تبدیل متن به عکس آرت بریدر Artbreeder با استفاده از ماشین لرنینگ، تصاویر منحصر بفرد و خلاقانه‌ای را با ترکیب مجدد تصاویر، تولید می‌کند. با هوش مصنوعی تصویرساز Artbreeder می‌توانید مناظر، پرتره، شخصیت‌های متحرک و سایر تصاویر ایجاد کنید.

با این حال، کیفیت تصاویر تولید شده با این سایت تبدیل متن به عکس با هوش مصنوعی به خوبی دیگر تصویرسازهای هوش مصنوعی نیست. از ویژگی‌های این وبسایت هوش مصنوعی برای تبدیل متن به عکس ارائه هزاران تصویر است و به کاربر امکان مدیریت آن‌ها را در پوشه‌ها و دانلود با فرمت‌های JPG یا PNG می‌دهد.

هوش مصنوعی تبدیل متن به تصویر Runwayml

هوش مصنوعی تبدیل متن به تصویر Runwayml

هوش مصنوعی Runwayml از بهترین سایت‌های هوش مصنوعی تبدیل متن به عکس است که علاوه‌بر تبدیل متن به تصویر کارهای دیگری را با هوش مصنوعی انجام می‌دهد. از اقدامات این سایت می‌توان به ویرایش عکس با هوش مصنوعی، ساخت انیمیشن با هوش مصنوعی، حذف تصویر پس زمینه، تغییر و ویرایش تصویر و تبدیل عکس سیاه و سفید به رنگی و… اشاره کرد.

سایت هوش مصنوعی تبدیل متن به عکس Hotpot

سایت هوش مصنوعی تبدیل متن به عکس Hotpot

سایت تبدیل متن به عکس با هوش مصنوعی Hotpot متن را به تصاویر هنری هوش مصنوعی تبدیل می‌کند. اما بر خلاف بسیاری دیگر از وب سایت‌های هوش مصنوعی تصویرساز، کنترل دقیقی بر جنبه‌های خاصی ارائه می‌دهد که نتایج را بسیار شخصی‌تر می‌کند. با وارد کردن متن به سایت تبدیل متن به عکس (Text To Image)، تصاویر را به دو صورت Altair (تصاویر رویایی مانند، انتزاعی‌تر) و Orion (واقعیت غیر واقعی، اغلب منسجم‌تر) تولید می‌کند.

سپس از بین 16 سبک هنری، اندازه بوم و نسبت ابعاد را می‌توانید انتخاب کنید و به صورت اختیاری، تصویر سفارشی خود را برای استفاده به عنوان پایه اضافه کنید. انتخاب یک تصویر سفارشی معمولا در این برنامه تبدیل متن به عکس ایده خوبی است. تبدیل متن به عکس با هوش مصنوعی Hotpot به شما امکان می‌دهد از اعتبار اضافی برای طولانی‌تر کردن زمان اجرای هوش مصنوعی استفاده کنید تا تصویر نهایی بهتری دریافت نمایید.

زمانی که تصویر تولید می‌شود می‌توانید اعتباری را برای ارتقای تصویر جهت دانلود آثار هنری هوش مصنوعی با وضوح بالا صرف کنید. Hotpot به شما این امکان را داده تا هرروز اعتبار رایگان کسب کنید.

تبدیل متن به تصویر با هوش مصنوعی hypotenuse

تبدیل متن به تصویر با هوش مصنوعی hypotenuse

سایت تبدیل متن به عکس با هوش مصنوعی hypotenuse سبک‌های تصاویری زیادی را پیشنهاد می‌دهد که برخی که از آنها رایگان هستند. موارد رایگان hypotenuse شامل تبدیل متن به تصویر اولیه، موجودات زنده، تصاویر فانتزی، سایبربانک، نقاشی قدیمی، رنسانس و انتزاعی و چند مورد دیگر است.

Bing Image Creator برای تبدیل متن به تصویر با هوش مصنوعی

Bing Image Creator برای تبدیل متن به تصویر با هوش مصنوعی

هوش مصنوعی Bing image creator، این سایت هوش مصنوعی ساخت تصویر با متن مایکروسافت است. برای استفاده از این سایت تبدیل متن به عکس با هوش مصنوعی نیاز به یک حساب مایکروسافت دارید و پس از آن ظرف چند ثانیه می‌توانید تصاویر را دریافت کنید. برای اینکه سرعت ساخت تصاویر را در Bing Image Creator بالا ببرید باید اعتبار داشته باشید.

در ابتدای کار با تبدیل متن به عکس با هوش مصنوعی 25 اعتبار کسب خواهید کرد و برای تصویر نیز می‌توانید با 1 اعتبار سرعت پردازش را بالاتر ببرید.

در صورت نیاز می‌توانید اعتبار جدید خریداری کرده یا در سرویس Microsoft Rewards با امتیازاتی که دارید اعتبار جدید دریافت کنید.

هوش مصنوعی ایرانی مانی برای تبدیل متن به عکس فارسی

هوش مصنوعی ایرانی مانی برای تبدیل متن به عکس فارسی

هوش مصنوعی ایرانی مانی Mann-E یک مدل Dream Booth است که بر اساس Stable Diffusion و روی داده‌های تولیدی توسط سایر موتورهای هوش مصنوعی و محتوای اینترنت آموزش دیده است. DreamBooth یک مدل مولد یادگیری عمیق است که برای تنظیم دقیق مدل‌های تبدیل متن به عکس فارسی استفاده می‌شود.

این مدل توسط محققان گوگل و دانشگاه بوستون در سال ۲۰۲۲ تولید شد. فناوری دیگر یعنی Stable Diffusion که در این ابزار تبدیل متن به عکس با هوش مصنوعی وجود دارد، یک هوش مصنوعی منبع باز است که برای تولید تصاویر از متن طبیعی کاربرد دارد.

در نتیجه کاربران می‌توانند با زبان طبیعی درخواستی ارائه کنند و AI تصویری را که منعکس کننده درخواست آنهاست تفسیر و ایجاد می‌کند.

آموزش استفاده از هوش مصنوعی ایرانی مانی برای تبدیل متن به عکس با هوش مصنوعی

برای ساخت اکانت باید به سایت تبدیل متن به عکس با هوش مصنوعی مانی بروید و ایمیل و رمزی برای حساب کاربری خودتان بسازید. پس از تایید حساب کاربری توسط لینکی که به ایمیل شما ارسال می‌شود، گزینه Make art را بزنید تا سایت ایرانی مانی برای شما فعال شود.

در این سایت بیش از 15 تصویر نمی‌توانید به صورت رایگان تولید کنید. بعد از اینکه بر روی گزینه Make art! زدید در صفحه جدید در بخش Prompt باید توضیحات خود را برای تولید تصویر تایپ کنید. (برای دریافت نتایج بهتر از پرامپت انگلیسی استفاده کنید) سپس در قسمت Negative prompt ویژگی‌هایی که تمایل ندارید تصاویر شما آنها را داشته باشد وارد نمایید.

در این سایت تبدیل متن به عکس با هوش مصنوعی گزینه‌های بخش Pre Style یک فضای کلی از تصویر را به شما می‌دهد و در گزینه Style جزییات تصویر خود را می‌توانید ذکر کنید. در یخش آخر نیز در قسمت Image layout امکان انتخاب حالت تصویر، افقی یا مربعی بودن آن وجود دارد.

تفاوت سایت تبدیل متن به عکس با هوش مصنوعی میدجرنی و ایرانی مانی چیست؟

هوش مصنوعی ایرانی مانی عملکرد ضعیف‌تری نسبت به میدجرنی دارد و بزرگترین تفاوت آنها، پرداخت سایت ایرانی مانی به صورت ریالی و قیمت‌های معقول‌تر است. سایت ایرانی مانی نکات اخلاقی و حق کپی رایت را رعایت می‌کند. در واقع یک سری دستورهای متنی خاص در این سایت تبدیل متن به عکس با هشو مصنوعی فیلتر شده‌اند و اجازه استفاده از آنها داده نمی‌شود.

بهترین هوش مصنوعی تبدیل متن به عکس تلگرام چیست؟

ربات تبدیل متن به عکس با هوش مصنوعی GPT4Telegrambot@ و gpt3_tgBot@ از بهترین ربات تبدیل متن به عکس هوش مصنوعی تلگرام به شمار می‌روند.

آیا ابزار Midjourney برای تبدیل متن به عکس با هوش مصنوعی رایگان است؟

استفاده از ابزار تبدیل متن به عکس با هوش مصنوعی Midjourney دیگر رایگان نیست. در اولین روزهای راه اندازی این هوش مصنوعی تبدیل متن به تصویر در جولای 2022 امکان ساخت تصویر به صورت رایگان با این ابزار وجود داشت. اما درحال حاضر تنها 25 تصویر رایگان می‌توان با Midjourney به صورت رایگان تهیه کرد و ساخت تصاویر بیشتر باید مبلغ 10 دلار در ماه به ازای 200 عکس پرداخت نمایید.

Leave A Comment

مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم با بیش از 12 سال تجربه تخصصی در ارائه خدمات بازاریابی اینترنتی

خیابان رباط، خیابان باهنر، ساختمان اداری ارغوان
اصفهان
007 700 33 031
(هفت روز هقته)
71 19 913 0913
منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم....