طراحی دکوراسیون با هوش مصنوعی با 4 ابزار رایگان

طراحی دکوراسیون با هوش مصنوعی
by 
05 جولای/24

طراحی دکوراسیون با هوش مصنوعی یکی از قابلیت‌های پرطرفدار و جذاب هوش مصنوعی است که به صاحبان خانه در طراحی داخلی کمک شایانی می‌کند. طراحی دکوراسیون داخلی با هوش مصنوعی نیاز به دانش فنی خاصی ندارد. بهترین ابزار طراحی دکوراسیون با هوش مصنوعی امکان طراحی دفتر کار با هوش مصنوعی، طراحی کافی شاپ با هوش مصنوعی، طراحی دکوراسیون مغازه با هوش مصنوعی، طراحی اتاق خواب با هوش مصنوعی و … را به راحتترین شکل ممکن فراهم کرده است. شما کافیست عکسی از محیط مدنظرتان را به سایت طراحی خانه با هوش مصنوعی بدهید و دیزاینی جذاب و خاص دریافت کنید.

در ادامه این مطلب از وب سایت مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم به معرفی بهترین سایت‌ها برای طراحی دکوراسیون با هوش مصنوعی پرداخته و به شما می‌گوییم چطور با استفاده از هوش مصنوعی دیزاین خانه را تغییر دهیم.

طراحی دکوراسیون داخلی با هوش مصنوعی

هوش مصنوعی (AI) در بسیاری از زمینه‌ها نظیر ساخت انیمیشن با هوش مصنوعی، ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی، دوبله فیلم با هوش مصنوعی، ساخت عکس محصول با هوش مصنوعی و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همچنین کاربران با ChatGPT توانسته‌اند بسیاری از مشکلات خود را رفع کنند. در طراحی داخلی نیز از دستیارهای مجازی استفاده می‌شود. شما با دانلود رایگان نرم افزار طراحی دکوراسیون داخلی منزل و سایت طراحی خانه با هوش مصنوعی به راحتی می‌توانید بدون پرداخت هزینه، طرحی جذاب از دکوراسیون داخلی منزل خود داشته باشید. در زیر به معرفی بهترین سایت‌ها برای طراحی داخلی دکوراسیون با هوش مصنوعی می‌پردازیم:

سایت Newarc.ai برای طراحی دکوراسیون با هوش مصنوعی

سایت Newarc.ai برای طراحی دکوراسیون با هوش مصنوعی

سایت Newarc.ai از ابزارهایی طراحی دکوراسیون با هوش مصنوعی است. این ابزار قادر است تصاویری باکیفیت از طرح‌های اولیه، نقاشی و عکس برای شما ایجاد کند. شما با این سایت می‌توانید ایده‌های اولیه خودتان را به طراحی‌های حرفه‌ای تبدیل کنید.

برای استفاده از این سایت ابتدا تصویر محل مورد نظرتان را آپلود نمایید. سپس با انتخاب سبک مورد نظر و توصیف نتیجه دلخواه، خروجی حرفه‌ای از طراحی دکوراسیون با هوش مصنوعی را دریافت خواهید کرد. از این سایت همچنین برای دریافت ایده‌های خلاقانه نیز می‌توان کمک گرفت و به‌عنوان منبع الهام از آن استفاده نمود.

ابزار Newarc.ai در نسخه رایگان و پولی در دسترس شما عزیزان قرار گرقته است. نسخه رایگان این سایت طراحی دکوراسیون با هوش مصنوعی امکان ایجاد 10 طراحی در ماه را دارد. استفاده از این ابزار نیاز به تجربه خاصی ندارد و در زمینه طراحی کفش، لباس، طراحی صنعتی و معماری و … نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

طراحی داخلی با هوش مصنوعی رایگان homestyler.com

طراحی داخلی با هوش مصنوعی رایگان homestyler.com

سایت homestyler.com به شما امکان پیاده‌سازی ایده‌هایتان را در قالب طراحی‌های قدرتمند می‌دهد.

شما در این سایت می‌توانید نقشه‌ای از کف ترسیم کرده و با دست دیواره‌ها را ارتفاع دهید و بدون کوچکترین دانش نرم افزاری، طراحی حرفه‌ای انجام دهید. سپس قادرید از میان صدها درب، سرویس حمام، دفتر کار، اتاق نشیمن و… که با لوازم آماده تزیین شده طرح دلخواه را انتخاب کنید.

همچنین می‌توانید تنها با آپلود تصویر از قسمت مورد نظر و ارسال اطلاعاتی راجع به سبک دیزاین، تصاویری از طراحی‌های مختلف آن بخش را دریافت نمایید. این سایت که متعلق به شرکت AutoDesk بوده در دو بخش Create New Design و Floor Plan Gallery تقسیم بندی شده است.

طراحی داخلی خانه با هوش مصنوعی roomgpt.io فارسی

طراحی داخلی خانه با هوش مصنوعی roomgpt.io فارسی

سایت Roomgpt.io فارسی، یک سایت طراحی دکوراسیون با هوش مصنوعی است که نزدیک به یک میلیون کاربر دارد. این سایت قادر است با آپلود تصویر، دکوراسیون بخش موردنظر درتصویرتان را در زمان خیلی کوتاهی عوض کند و طرحی جدید به صورت سه بعدی در اختیار شما قرار دهد. شما با استفاده از این ابزار طراحی دکوراسیون با هوش مصنوعی بدون نیاز به پرداخت هزینه به طراحان را ندارید و دکوراسیونی منحصربفرد با جزئیات فراوانی خواهید داشت.

برای استفاده از سایت Roomgpt.io فارسی، ابتدا وارد حساب کاربریتان شوید و سپس ثبت نام نمایید. در مرحله بعد سبک دکوراسیون موردنظرتان را از میان ایده‌های پیشنهادی سایت نظیر مینیمال، مدرن، صنعتی، نئو کلاسیک و … انتخاب نمایید. در بخش بعد نوعی فضا مانند اداری، نشیمن، اتاق بازی، حمام و … را مشخص می‌کنیم. پس از آپلود تصویر در زمانی کوتاه طراحی شما انجام می‌شود.

بهترین سایت طراحی خانه با هوش مصنوعی

imgCreator.zmo.ai بهترین سایت طراحی خانه با هوش مصنوعی

سایت imgCreator.zmo.ai از حرفه‌ای ترین ابزارهای هوش مصنوعی ادیت عکس محسوب می‌شود. این سایت دارای قابلیت‌‌های پیشرفته و جذابی است که طراحی دکوراسیون نیز یکی از آن‌هاست. شما با آپلود تصویر در این سایت طراحی دکوراسیون با هوش مصنوعی و مشخص نمودن سبک موردنظر می‌توانید نتیجه‌ی خیره کننده و تاثیر شگرف هوش مصنوعی در طراحی دکوراسیون داخلی را مشاهده کنید.

این سایت طراحی دکوراسیون با هوش مصنوعی قادر است طراحی دکوراسیون مغازه با هوش مصنوعی، طراحی دفتر کار با هوش مصنوعی، طراحی کافی شاپ با هوش مصنوعی و …. را به صورت حرفه‌ای انجام دهد.

آیا هوش مصنوعی در معماری داخلی کاربرد دارد؟

بله. امروز می‌توان با ابزارهای طراحی دکوراسیون با هوش مصنوعی بدون نیاز به نرم افزارهای پیچیده اتوکد و تری دی مکس، ایده‌های خلاقانه خود را پیاده کنید و در زمان خود را صرف خلاقیت‌های دیگر نمایید.

کدام ابزار هوش مصنوعی امکان طراحی لباس، کفش و … را نیز دارد؟

شما در سایت Newarc.ai قادرید از طرح‌ها و نقاشی‌های ساده، طرح‌های حرفه‌ای بدست آورید.

Leave A Comment

مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم با بیش از 12 سال تجربه تخصصی در ارائه خدمات بازاریابی اینترنتی

خیابان رباط، خیابان باهنر، ساختمان اداری ارغوان
اصفهان
007 700 33 031
(هفت روز هقته)
71 19 913 0913
منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم....