هوش مصنوعی

حذف سوژه از عکس با هوش مصنوعی

حذف سوژه از عکس با هوش مصنوعی

یکی دیگر از ابزارهای کاربردی هوش مصنوعی، ابزار حذف سوژه از عکس با هوش مصنوعی است. ما در این مطلب از وب سایت مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم قصد داریم به نحوه حذف سوژه های اضافی از عکس با هوش مصنوعی بپردازیم. برخی از سایت های حذف اشیا از عکس شامل magicstudio.com، cleanup.pictures، runwayml.com، Snapedit.app و ابزار هوش مصنوعی MAGIC ERASER برای پاک کردن هر شی از تصویر می‌باشند. اگر چه حذف اشیا از عکس با اینشات هم امکان‌پذیر است اما باید بگوییم که ابزارهای هوش مصنوعی خیلی بهتر و حرفه‌ای تر از اپلیکیشن‌ها و برنامه حذف افراد از عکس، اینکار را انجام می‌دهند. شما می‌توانید بدون هیچ مهارت خاصی آنلاین اشیا و شخص را از عکس با سایت حذف افراد از عکس محو کنید.

ابزارهای تصویرمحور هوش مصنوعی می‌توانند کارهایی نظیر حذف متن از روی عکس با هوش مصنوعی، حذف بکگراند عکس با هوش مصنوعی، ساخت عکس محصول با هوش مصنوعی، ترمیم عکس قدیمی با هوش مصنوعی و… را نیز به راحتی انجام دهند. در ادامه به توضیح سایت های حذف سوژه از عکس با هوش مصنوعی و بهترین سایت های حذف اشیا از عکس می‌پردازیم.

cleanup.pictures بهترین سایت حذف افراد از عکس

این سایت با داشتن هوش مصنوعی پیشرفته، یکی از بهترین مواردی است که می‌توان برای حذف سوژه از عکس با هوش مصنوعی مثال زد. در واقع در این سایت می‌توانید بدون هیچ مهارت خاصی آنلاین اشیا و شخص را از عکس حذف کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از وب سایت cleanup.pictures عکس خود را در قالب‌های متفاوتی ذخیره کنید. سرعت این وب سایت برای حذف سوژه های اضافی از عکس با هوش مصنوعی بالا بوده و به صورت حرفه ای سوژه مورد نظر را از تصویر پاک می‌کند. برای استفاده از این وب سایت ابتدا با فیلترشکن وارد سایت شوید. در این هنگام کادر سبز رنگی در پایین صفحه برای شما نشان داده خواهد شد. در گام بعد با انتخاب گزینه Brush Size می‌توانید، سایز براش و قلم خود را تغییر دهید. به اندازه آن موردی که قصد دارید در تصویر حذف شود، سایز قلم خود را تعیین کنید. با استفاده از آن قلم روی سوژه‌ی مورد نظر به صورت کامل بکشید. در این حین مشاهده خواهید کرد که با یک کلیک براحتی حذف سوژه از عکس با هوش مصنوعی انجام می‌شود.

 

cleanup.pictures بهترین سایت حذف افراد از عکس

 

سایت magicstudio.com برای حذف سوژه های اضافی از عکس با هوش مصنوعی

این سایت یکی دیگر از ابزارهایی است که برای حذف اشیا و افراد مزاحم در عکس به کمک هوش مصنوعی شناخته می‌شود. عملکرد سایت مجیک استودیو، به صورت کاملا خودکار است. شما با آپلود تصویر مورد نظر و با چند کلیک شاهد حذف سوژه از عکس خواهید شد. این سایت با داشتن تکنولوژی خاص، منحصربفرد و کاملا پیشرفته برای حذف سوژه های اضافی از عکس با هوش مصنوعی در اختیار کاربران است. شما در این سایت نیازی ندارید که قسمت اضافی را انتخاب کنید. بلکه سایت magicstudio.com با شناخت قسمت های اضافی و مزاحم در تصویر، آن را حذف خواهد کرد و نتیجه ای عالی به شما تحویل خواهد داد. همانطور که گفتیم ابزارهای هوش مصنوعی، کاربردی و عالی هستند که از این وب سایت می‌توان جهت حذف سوژه از عکس با هوش مصنوعی استفاده کرد.

سایت magicstudio.com برای حذف سوژه های اضافی از عکس با هوش مصنوعی

 

runwayml.com با امکان حذف سوژه در ویدیو

runwayml.com یکی از ابزارهای هوش مصنوعی برای حذف سوژه از عکس و یا ویدیو است. در این سایت شما می‌توانید افراد، اشیا و یا هرچیز ناخوشایندی را حذف نمایید. برای حذف افراد از پس زمینهٔ عکس با هوش مصنوعی Runway ابتدا باید ویدیو خود را آپلود کنید. سپس قسمتی که قصد دارید از ویدیو خارج شود را انتخاب نمایید. سپس با استفاده از runwaym، آن قسمت براحتی و به طور کامل حذف خواهد شد. لازم است بدایند که به هیج وجه مشخص نمی‌شود که چیزی در ویدیو حذف شده است.

runwayml.com با امکان حذف سوژه در ویدیو

سایت Snapedit.app یکی از بهترین سایت های حذف اشیا از عکس

ابزار دیگر برای حذف سوژه از عکس با هوش مصنوعی، Snapedit.app است. این وب سایت با پاک کردن اشیا و یا حتی افراد به صورت کامل، به عنوان یکی از بهترین ابزارهای حذف سوژه های اضافی از عکس با هوش مصنوعی شناخته می‌شود. برای حذف اشیا و افراد مزاحم در عکس به کمک هوش مصنوعی با استفاده از Snapedit.app ابتدا آن را باز کنید. سپس روی گزینه Upload image بزنید و تصویری که خواستار حذف سوژه از آن هستید را انتخاب نمایید.

سایت Snapedit.app یکی از بهترین سایت های حذف اشیا از عکس

 

آیا کار با سایت های حذف اشیا از عکس نیاز به تجربه دارد؟

خیر. استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی برای بار اول و دوم ممکن است برای برخی مشکل باشند. اما با انجام چند بار براحتی می‌توانید حذف سوژه از عکس با هوش مصنوعی را انجام دهید. خوبی هوش مصنوعی این است که باعث شده افراد با هر قشر و سواد و شرایطی براحتی بتوانند تصاویر حرفه‌ای ثبت نمایند. همچنین افزایش کیفیت صدا با هوش مصنوعی، تبدیل متن به آهنگ با هوش مصنوعی، ساخت انیمیشن با هوش مصنوعی و… از دیگر ابزارهای هوش مصنوعی هستند که هیچ نیازی به تجربه و مهارت خاصی ندارند.

بهترین سایت حذف اشیا از عکس آنلاین کدام است؟

ما چند مورد از سایت‌هایی که می‌توان حذف سوژه از عکس با هوش مصنوعی انجام داد را برای شما مثال زدیم. اما بهترین سایت برای حذف سوژه را می‎توان cleanup.pictures دانست که براحتی و کاملا آسان می‌توانید هرچیزی را از تصویر حذف نمایید.

آیا حذف سوژه از عکس با هوش مصنوعی رایگان است؟

بله. ابزارهای هوش مصنوعی کاملا رایگان بوده و تنها برخی از آن ها به دلیل تحریم ایران،  اکانت و شماره ایرانی، ممکن است نیاز به پرداخت هزینه داشته باشند. اما ابزارهای حذف سوژه از عکس با هوش مصنوعی رایگان هستند.