هوش مصنوعی

ابزارهای هوش مصنوعی

بزرگترین مجموعه ابزارهای هوش مصنوعی

برای دستیابی به تمامی ابزارهای هوش مصنوعی می‌توان از سایت‌های مرجع استفاده نمود. در این سایت هوش مصنوعی می‌توان به کل ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوای متنی و … دسترسی داشت. در معرفی لیست ابزار های هوش مصنوعی می‌توان از سایت‌های TopAI.tools، logicballs، bayek.click، letsview.com کمک گرفت. سایت there sanai for that.com نیز لیست کامل ابزار های کاربردی هوش مصنوعی را برای شما معرفی می‌کند. در چند ماهه گذشته با گسترش محبوبیت ChatGPT شاهد افزایش بی شمار ابزارهای هوش مصنوعی بوده‌ایم. سایت‌های گفته شده دسترسی رایگان به کلیه ابزارهای هوش مصنوعی را برای کاربران عزیز فراهم نموده‌اند. در ادامه این مطلب از وب سایت مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم قصد داریم تا به امکانات وب سایت TopAI و دیگر وبسایت‌های ارائه دهنده ابزارهای هوش مصنوعی رایگان که هزاران ابزار هوش مصنوعی را در خود گنجانده‌اند بپردازیم.

سایت TopAI بزرگترین مجموعه ابزارهای هوش مصنوعی

وب سایت topai.tools دسترسی سریع و آسان به هزاران ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی را به صورت رایگان فراهم نموده است. Top AI tools هیچ خدمات داخلی ندارد و تنها بر روی ثبت اطلاعات مربوط به سرویس AI کار می‌کند. برای ورود به این سایت باید بر روی گزینه SUBMIT A TOOL در بالای صفحه سمت راست کلیک کنید تا امکان افزودن سرویس خود به پایگاه داده این سایت را داشته باشید. سپس گزینه FREE را بزنید و مشخصات خود را تکمیل کنید. بعد از این کار در صفحه اول این سایت یک کادر جستجو برای کاربران جهت تایپ کردن عملکرد مورد نظر وجود دارد. برای مثال اگر در این کادر بنویسید که قصد تبدیل متن به عکس را دارید و کلید Enter یا ذره بین را بزنید، لیست ابزارهای هوش مصنوعی که این قابلیت را دارند در اختیار شما قرار می‌گیرند. همچنین می‌توانید با فیلترهایی که وجود دارد، سرویس‌ها را بر اساس هزینه، داشتن اپلیکیشن مجزا یا افزونه مرورگر، دسترسی به API و متن باز بودن مرتب نمایید.

سایت TopAI بزرگترین مجموعه ابزارهای هوش مصنوعی

طریقه دستیابی به ابزارهای هوش مصنوعی با سایت TopAI

برای اینکه در سایت AI top tools free به ابزارهای هوش مصنوعی که معرفی می‌شود بتوانید دسترسی داشته باشید، کافیست بر روی عنوان آنها کلیک کنید تا به سایت منتقل شوید. همچنین شما می‌توانید با ساختن یک حساب کاربری در این وب سایت، سرویس‌های دلخواه‌تان را لایک کرده تا در بین عناوین محبوب و مورد نظرتان قرار گیرند و بتوانید بعدا به صورت سریع و راحت به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

شما می‌توانید روی عنوان سرویس مورد نظر زده و به سایت مرتبط هدایت شوید. در مقابل هر سرویس هزینه و توضیحاتی درباره آن آمده است. اگر شما بخواهید لیستی از ابزارهای مدنظر خود تهیه کنید می‌توانید تیک گزینه Shortlist مقابل ابزار را بزنید. سپس کلید View your shortlist در انتهای صفحه را برای دسترسی به لیستتان انتخاب کنید. در صفحه هر لیستی که ایجاد می‌کنید می‌توانید عنوان و توضیحی وارد سازید. با انتخاب آیکون x مقابل اسم هر سرویس، قادر به حذف آن از لیست خواهید بود.

طریقه دستیابی به ابزارهای هوش مصنوعی با سایت TopAI

 

یکی دیگر از روش‌های دسترسی آسان و و رایگان به انبوهی از ابزارهای هوش مصنوعی در سایت TopAI رفتن به دسته‌بندی‌های مختلف است. به عنوان مثال اگر در صفحه اصلی گزینه Data Analysis را در انتهای کادر جستجو انتخاب کنید، یک لیست از آخرین و بروزترین سرویس‌های ثبت شده مربوط به تحلیل داده برای شما نمایش داده خواهد شد. با زدن روی گزینه Sort نیز قادرید عناوین را بر اساس ترتیب حروف الفبا مرتب نمایید.

طریقه دستیابی به ابزارهای هوش مصنوعی با سایت TopAI

سایت bayek.click مرجع فارسی ابزارهای هوش مصنوعی

سایت bayek.click یک سایت فارسی ابزارهای هوش مصنوعی است که در آن شما قادرید بسیاری از ابزارهای کاربردی را استفاده کنید. این سایت ابزارهای ویرایش عکس، تولید محتوا، ویرایش صوت و ویدیو، کد و برنامه نویسی و سایر نرم افزارها و ابزارها را برای کاربران در دسترس قرار داده است. زیر عنوان هر ابزار توضیحی به زبان فارسی ذکر شده که شما می‌توانید با مطالعه آن کاربرد آن ابزار را دریابید. برای استفاده از هر ابزار نیز کافیست روی اسم آن کلیک کنید و بایک کلیک به صفحه ابزار مورد نظر هدایت شوید.

سایت bayek.click مرجع فارسی ابزارهای هوش مصنوعی

سایت freeaikit.com

سایت freeaikit.com مرجعی رایگان از ابزارهای هوش مصنوعی است که به کاربر اجازه می‌دهد تا بتواند لیستی از ابزارهای دلخواه و مدنظر خود را بیابد. این سایت طیف گسترده‌ای از ابزارها را ارائه نموده است که از جمله آن‌ها می‌توان به ساخت تصویر، تولید اسکریپت یوتیوب، تولید نام دامنه، خلاصه کتاب، تولید عنوان اخبار، ساخت کپشن و … اشاره کرد.

سایت freeaikit.com

اشتراک گذاری سرویس‌ها با دیگران در سایت AI tools چگونه است؟

برای اشتراک‌گذاری لیستتان با دیگران نیز می‌توانید گزینه Export List را از گوشه بالای صفحه انتخاب کرده و لینک لیست را دریافت کنید.

آیا دسترسی رایگان به انبوهی از ابزار هوش مصنوعی امکان پذیر است؟

یافتن ابزار هوش مصنوعی در این سایت رایگان بوده و هزینه‌ای ندارد. اما برای ثبت سریع سرویس‌ها باید مبلغ 10 دلار برای فعالسازی حساب کاربری پرمیوم پرداخت کنید. لازم به ذکر است بدون پرداخت هزینه نیز می‌توان چنین کاری انجام داد اما باید 3 الی 4 هفته در صف درخواست‌ها منتظر بمانید.

سایت TOPAI ابزارهای هوش مصنوعی را دسته بندی کرده است؟

سایت TOPAI به منظور سهولت کاربران تمامی ابزارها را به دسته‌های گوناگونی مثل ابزار صوتی، سرویس‌های مناسب کسب و کارها، بازاریابی، چت بات‌ها، طراحی و توسعه و آموزش و بازی سازی، ترجمه و نگارش و… تقسیم بندی کرده است.

وبسایت‌های مشابه دیگر به عنوان مرجع ابزار هوش مصنوعی کدامند؟

از دیگر سایت‌های ابزارهای هوش مصنوعی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: