هوش مصنوعی

ترمیم عکس قدیمی با هوش مصنوعی آنلاین و رایگان

ترمیم عکس قدیمی با هوش مصنوعی

ترمیم عکس قدیمی با هوش مصنوعی یکی از روش‌های عالی و کاربردی برای بازسازی عکس‌های قدیمی است. سایت ترمیم عکس قدیمی با هوش مصنوعی و ابزارهای هوش مصنوعی رایگان عکس‌های قدیمی را احیا و ترمیم می‌کنند. رنگی سازی عکس های قدیمی با هوش مصنوعی یا بازسازی عکس با هوش مصنوعی می‌تواند راهکاری ساده برای بروز و رنگ کردن عکس‌های تاخورده و سیاه سفید قدیمی شماست.

در ادامه این مطلب از وب سایت مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم، شما را با بهترین سایت هوش مصنوعی ترمیم عکس و ترمیم عکس قدیمی با هوش مصنوعی فتوشاپ آشنا می‌کنیم.

شما در این سایت‌های ترمیم عکس قدیمی آنلاین رایگان می‌توانید با استفاده از این ابزار ترمیم عکس قدیمی با گوشی و سایت ترمیم عکس قدیمی با هوش مصنوعی، عکس قدیمی کم‌کیفیت را ترمیم کنید.

چطور با استفاده از هوش مصنوعی عکس هارا ترمیم کنیم؟

علاوه بر تبدیل متن به عکس با هوش مصنوعی، ابزار ویرایش عکس با هوش مصنوعی، تولید محتوا ویدیویی با هوش مصنوعی، ساخت عکس محصول با هوش مصنوعی و ...، یک ابزار هوش مصنوعی رایگان جدید وجود دارد که می‌تواند اکثر عکس‌های قدیمی را ترمیم و بازسازی کند. با این ابزار شما می‌توانید عکس‌های سیاه سفید و قدیمی مادربزرگ و پدربزرگ‌هایتان و حتی چهره‌های تاریخی را ترمیم، رنگی و باکیفیت کنید. در زیر برخی از ابزارهای بازسازی عکس با هوش مصنوعی را ذکر کرده‌ایم:

سایت ترمیم عکس قدیمی با هوش مصنوعی

1-سایت GFP-GAN برنامه ترمیم عکس قدیمی

سایت GFP-GAN یک مدل هوش مصنوعی جدید است که می‌تواند تصاویر قدیمی و مخدوش را در چند ثانیه بازسازی نماید. این پروژه ایرادات تصاویر قدیمی را برطرف کرده و جزئیات عکس‌ها را بیشتر می‌کند. ابزار GFP-GAN بازسازی عکس با هوش مصنوعی، با قابلیت کار روی عکس‌های کم رزولوشن و کم کیفیت، عملکرد بهتری نسبت به سایر ابزارها دارد.

اما می‌توان گفت تصاویر خروجی از GFP-GAN واقعی نبوده و براساس حدسیات هوش مصنوعی طراحی می‌شوند که بسیار شبیه به واقعیت است. نسخه بهبودیافته ابزار GFP-GAN با آنالیز اشیا درون تصویر، درک بهتری از محتویات عکس ارائه می‌دهد. یکی از ایرادات سایت GFP-GAN به عنوان سایت ترمیم عکس قدیمی با هوش مصنوعی، عوض کردن چهره‌هاست. البته این اتفاق مربوط به زمانیست که تصویری با رزولوشن پایینی داریم.

ترمیم عکس قدیمی در فتوشاپ

2-آموزش ترمیم عکس قدیمی با هوش مصنوعی فتوشاپ تنها در چندثانیه

هوش مصنوعی فتوشاپ این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته و قابلیت‌های زیادی دارد. Adobe Photoshop نرم افزاری برای روتوش عکس و ویرایش تصاویر است. هوش مصنوعی فایرفلای امکان تغییر پس زمینه، ویرایش عکس، ایجاد تصاویرواقعی، شبیه سازی نقاشی و ... را دارد. Adobe firefly یکی از پرکاربردترین نرم افزار ویرایش عکس است که برای روتوش تصاویر قدیمی نیز بکار می‌رود.
روند انجام ترمیم عکس قدیمی با هوش مصنوعی فتوشاپ Adobe Photoshop، بدین صورت است که از سربرگ Filter گزینه Neural Filters را انتخاب کرده و فیلترهای طراحی شده با هوش مصنوعی را مشاهده می‌کنید.
 
سپس گزینه Photo restoration را روشن کنید.
ترمیم عکس قدیمی با هوش مصنوعی فتوشاپ
 
 
در گام بعدی Scratch reduction را زیاد نمایید.
آموزش ترمیم عکس قدیمی با هوش مصنوعی فتوشاپ
حال با انتخاب گزینه colorize و روشن نمودن آن تصویر رنگ‌آمیزی می‌شود.
ترمیم عکس قدیمی آنلاین رایگان با هوش مصنوعی فتوشاپ

 

سایت هوش مصنوعی ترمیم عکس Neural.love

3-سایت هوش مصنوعی ترمیم عکس Neural.love

سایت‌های بازسازی عکس با هوش مصنوعی، نتایج را باکیفیت‌های متفاوتی ارائه می‌دهند. برخی از آن‌ها خروجی باکیفیت و جزئیات بالا ارائه می‌کنند و برخی دیگر با محدودیت‎‌هایی همراه هستند. در بسیاری از این سایت‌ها کاربر برای استفاده باید هزینه‌ای را تحت عنوان حق اشتراک پرداخت نماید. اما نسخه‌های رایگان ابزارهای هوش مصنوعی نیز فراوان هستند.

سایت Neural.love یکی از ابزارهای ترمیم عکس قدیمی با هوش مصنوعی است. این سایت ترمیم عکس قدیمی با هوش مصنوعی، کیفیت قابل قبولی را در ترمیم عکس‌های قدیمی ارائه نموده است و حتی دارای پرتره‌های نقاشی به عکس‌های باکیفیت است. شما می‌توانید در سایت Neural.love به صورت رایگان اقدام به ترمیم عکس قدیمی با هوش مصنوعی نمایید.

ترمیم عکس قدیمی آنلاین رایگان Ancestry

4-ترمیم عکس قدیمی با گوشی با برنامه Ancestry

ابزار Ancestry امکان ترمیم عکس قدیمی با گوشی و تبدیل عکس‌های قدیمی را به تصاویر بروز و رنگی به صورت رایگان فراهم کرده است. این برنامه به شما این امکان را می‌دهد که تمام تصاویر سیاه سفید قدیمی خانوادگیتان را اسکن نموده و به تصاویری رنگی با حال و هوای زنده‌تری تبدیل نمایید.

ابزار Ancestry که در حالت بتا است، نتایجی فوری و فوق العاده ارائه می‌کند. این برنامه هوش مصنوعی برای ترمیم عکس قدیمی اندروید و ios در دسترس است. تنها کافیست یک حساب کاربری رایگان در برنامه Ancestry ایجاد کنید و از قابلیت‌های آن استفاده نمایید.

ترمیم عکس قدیمی اندروید Image Colorizer

5- اپلیکیشن و سایت Image Colorizer

ابزار Image Colorizer یکی از بهترین برنامه‌های ترمیم عکس قدیمی اندروید و ios است. ابزار Image Colorizer با کمک هوش مصنوعی، تصاویر قدیمی شما را به صورت کاملا رایگان رنگی می‌کند. ابزار AI Colorize موجود در آن با کمک فناوری هوش مصنوعی، رنگ‌آمیزی طبیعی را در تصاویر سیاه سفید اعمال می‌کند.

ترمیم عکس قدیمی با گوشی Image Colorizer

6- Chromatix اپلیکیشن ترمیم عکس قدیمی اندروید و ios

اپلیکیشن Chromatix، بهترین برنامه هوش مصنوعی عکس برای اندروید و ios است و با اسکن عکس توسط دوربین موبایل قادر به بازسازی تصاویر قدیمی خواهید بود. در برنامه Chromatix به راحتی می‌توانید تصاویر قدیمیتان را با یک گزینه رنگی نمایید.

palette.fm بهترین سایت ترمیم عکس قدیمی با هوش مصنوعی

7- palette.fm بهترین سایت ترمیم عکس قدیمی با هوش مصنوعی

سایت palette.fm به کمک هوش مصنوعی امکان تبدیل پیام‌های متنی را برای ترمیم و اصلاح رنگ عکس‌های سیاه سفید به رنگی فراهم می‌کند. این سایت ترمیم عکس قدیمی با هوش مصنوعی برای ترمیم عکس‌ها از مدل deep-learning استفاده می‌کند. ابزار palette.fm  رایگان قادر است علاوه بر افزایش کیفیت تصاویر قدیمی، رنگ‌های گرم، سرد و ... را بر اساس سلیقه شما برای تصویر ایجاد نماید.

شما می‌توانید در سایت palette.fm به صورت رایگان تصاویر گذشتگانتان را تنها با یک کلیک به حال و هوای امروزی درآورید.

چگونه عکس قدیمی را ترمیم کنیم؟

با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی شما می‌توانید تمامی تصاویر قدیمی و بی کیفیتتان را بروز و رنگی کنید.

آیا اپلیکیشن ترمیم عکس قدیمی با هوش مصنوعی نیز وجود دارد؟

بله اپلیکیشن‌های Chromatix، Image Colorizer، Ancestry برای ترمیم عکس قدیمی با هوش مصنوعی برای اندروید و IOS در دسترس هستند.

آیا ابزارهای ترمیم عکس قدیمی با هوش مصنوعی امکان افزایش کیفیت عکس هم دارند؟

بله. در این ابزارها می‌توان حتی عکس‌های آسیب دیده و بی‌کیفیت را سالم و باکیفیت نمود. البته در برخی این ابزارها خروجی کار باکیفیت نبوده و ممکن است چهره شخص عوض شود. اما برخی دیگر با خروجی بسیار باکیفیت تصاویر شما را رنگی و با رزولوشن بالا ارائه می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید