هوش مصنوعی

حذف واتر مارک عکس با هوش مصنوعی

حذف واتر مارک عکس با هوش مصنوعی

حذف واتر مارک عکس با هوش مصنوعی یکی از قابلیت‌های کاربردی و جالب هوش مصنوعی است. شما با آموزش حذف واترمارک عکس با هوش مصنوعی قادرید بخش‌هایی از تصویر که نمی‌خواهید را حذف نمایید. هوش مصنوعی که امروزه بسیار در صنعت عکاسی جنجال به پا کرده است، حال از نرم‌افزارها و ابزارهایی رونمایی می‌کند که بوسیله آن می‌توان واتر مارک روی تمامی تصاویر را حذف نمود.

شما با ابزارهای حذف واترمارک از عکس آنلاین و حذف واترمارک توسط هوش مصنوعی قادرید بدون آسیب به کیفیت و جزئیات تصویر، واترمارک روی آن را از بین ببرید. در ادامه این مطلب از وب سایت مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم ما شما را با سایت حذف واتر مارک و آموزش حذف واترمارک عکس با هوش مصنوعی آشنا خواهیم ساخت.

حذف واترمارک توسط هوش مصنوعی

علاوه بر ابزارهای حرفه‌ای هوش مصنوعی برای کاربردهایی مانند طراحی لوگو با هوش مصنوعی، ترمیم عکس قدیمی با هوش مصنوعی، ویرایش عکس با هوش مصنوعی، تولید محتوا ویدیویی با هوش مصنوعی و … حال با ابزاری روبرو هستیم که قادر به پاک کردن واترمارک با هوش مصنوعی است. برای حذف واترمارک از عکس اندروید، حذف واترمارک از pdf، سایت حذف واترمارک از فیلم، حذف واترمارک از عکس با گوشی و … ابزراهایی معرفی شده است. درگذشته واترمارک عکس‌ها را با برنامه‌هایی مانند Adobe Photoshop حذف می‌کردند. اما امروزه با هوش مصنوعی این کار بسیار راحت و مثل آب خوردن شده است. ما در ادامه به معرفی بهترین ابزار حذف واتر مارک عکس با هوش مصنوعی می‌پردازیم:

WatermarkRemover.io بهترین سایت حذف واتر مارک

سایت watermarkremover.io ابزاری رایگان برای حذف واترمارک از عکس آنلاین است. این ابزار هم به صورت آنلاین و رایگان و هم از طریق فروشگاه گوگل پلی به صورت نرم‌افزار در دسترس است. استفاده شخصی از این ابزار رایگان است اما برای استفاده حرفه‌ای و تجاری نیاز به خرید اشتراک دارد. ابزار watermarkremover.io ناحیه و قسمتی که شما تمایل به حذف آن دارید را از پس زمینه جدا می‌کند و سپس فضای خالی آن را بازسازی می‌کند.

WatermarkRemover.io بهترین سایت حذف واتر مارک

سایت Inpaint

سایت Inpaint یک ابزار ویرایش و ادیت عکس است که بوسیله آن می‌توان لوگو را از روی تصاویر حذف نمود. شما همچنین می‌توانید با استفاده از ابزار مارکر این سایت، اجسام و اشیا ناخواسته در تصاویر را حذف نمایید. سیستم هوش مصنوعی موارد دلخواه مشخص شده را روی عکس، به صورت خودکار حذف می‌کند. این ابزار اطراف جسم و رنگ‌ها را آنالیز کرده و به صورت طبیعی بدون مشخص بودن جای آن، جسم و شی مورد نظر شما و حذف واتر مارک عکس با هوش مصنوعی را حذف می‌کند به‌گونه‌ای که هیچکس قادر به تشخیص آن نباشد.

سایت Inpaint

سایت Wondershare برای حذف واترمارک عکس با هوش مصنوعی

سایت Wondershare خدمات گسترده‌ای را در حوزه ویرایش و ادیت عکس مانند بزرگ‌نمایی، حذف پس زمینه و حذف واتر مارک عکس با هوش مصنوعی انجام می‌دهد. این سایت واترمارک Activate Windows 10 را که در ویندوز 10 وجود دارد نمی‌تواند از بین ببرد. اما واترمارک تصاویر مدنظر شما را حذف می‌کند. برای استفاده از این سایت تنها کافیست تصویر مورد نظر را در سایت آپلود کنید. سپس با گزینه‌های موجود قسمت‌های دارای واترمارک را مشخص کرده و سایت حذف واترمارک از عکس آنلاین را انجام می‌دهد.

سایت Wondershare برای حذف واترمارک عکس با هوش مصنوعی

 

سایت حذف واتر مارک Aiseesoft Free Watermark Remover Online

شما در سایت Aiseesoft Free Watermark Remover Online قادرید بدون هیچ دانش و تجربه‌ای اقدام به حذف واتر مارک تصاویر خود کنید. برای این کار باید عکس خود را در سایت آپلود کنید و سپس با قابلیت‌های موجود در سایت ویرایش را آغاز کنید. شما در این سایت قلم‌های مختلف متناسب با اجسام و اشیا مورد نظر را انتخاب کرده و قسمت‌هایی را که می‌خواهید حذف شوند را مشخص می‌کنید. سپس گزینه crop را زده و عکس نهایی را دانلود نمایید. این سایت کاملا رایگان است و شما برای ادیت روی عکس و حذف واتر مارک عکس با هوش مصنوعی نیازی به پرداخت هزینه ندارید.

 

سایت حذف واتر مارک Aiseesoft Free Watermark Remover Online

سایت Apowersoft Online Watermark Remover

سایت Apowersoft Online Watermark Remover یک ابزار متفاوت و کاربردی برای ویرایش عکس و پاک کردن واترمارک با هوش مصنوعی است. این سایت امکان حذف واترمارک از روی تصاویر، فیلم‌ها و ویدیوها را نیز برای شما فراهم می‌کند. در این سایت برخلاف دیگر ابزارها نیازی به انتخاب قلم برای مشخص نمودن قسمت‌هایی که باید حذف شوند نیست. بلکه جعبه‌های گوناگونی برای حذف واترمارک وجود دارد. شما براساس اندازه و سایر واترمارک تصویر، جعبه‌ای را انتخاب کرده و روی آن قرار می‌دهید. پس از انجام این کار گزینه Erase را انتخاب می‌کنید و سایت حذف واتر مارک عکس با هوش مصنوعی را انجام خواهد داد.

سایت Apowersoft Online Watermark Remover

پاک کردن واترمارک با هوش مصنوعی cutout.pro

سایت cutout.pro یک وبسایت حرفه‌ای برای ادیت عکس و حذف واتر مارک عکس با هوش مصنوعی است. شما در این سایت برای آپلود تصویر مدنظرتان می‌توانید با استفاده از گزینه‎‌های مختلف مانند کشیدن و رها کردن عکس، کپی پیست و آپلود دستی و .. تصویر را روی سایت بارگذاری کنید. پس از آپلود تصویر، با انتخاب واتر مارک با قلم و روش‌های دیگر بلافاصله واترمارک حذف می‌شود و نیازی به کلیک روی گزینه دیگری نیست. اما متاسفانه خروجی کار برای دانلود رایگان با رزولوشن پایینی است و برای دریافت کیفیت اصلی باید هزینه پرداخت کنید.

پاک کردن واترمارک با هوش مصنوعی cutout.pro

آیا حذف واترمارک روی عکس با هوش مصنوعی قانونی است؟

واترمارک در حقیقت به عنوان امضای یک هنرمند یا عکاس برای تشخیص آثارشان است. افراد با استفاده از واتر مارک از دزدیده شدن و استفاده دیگران از تصاویرشان جلوگیری می‌کنند. اما امروزه افرادی همچنان سعی در دزدیدن آثار دارند و قصد دارند اثری را به نام خود ثبت کنند. اما برخی دیگر تنها قصد استفاده شخصی و بدون سواستفاده از برخی تصاویر را دارند. حذف واتر مارک بدون رضایت صاحب اثر، در ایالات متحده غیرقانونی است. اما می‌توان گفت با روی کار آمدن هوش مصنوعی، قوانین قانونی مبهم می‌شود.

واترمارک چیست؟

واترمارک علامت و نشانه‌هایی روی عکس است که در گوشه و یا وسط عکس‌ها قرار می‌گیرد و بوسیله آن می‌توان اطلاعات صاحب عکس را متوجه شد. درواقع واترمارک‌ها اطلاعات بصری است که روی تصاویر برای شناسایی بهتر قرار می‌گیرد.

آیا حذف واتر مارک عکس با هوش مصنوعی رایگان است؟

بله ابزارهای معرفی شده دربالا قادرند به صورت رایگان حذف واتر مارک عکس با هوش مصنوعی را انجام دهند. اما برخی از آن‌ها برای دانلود تصویر نهایی با کیفیت و رزولوشن بالا نیاز به پرداخت هزینه دارند.