هوش مصنوعی

ساخت عکس محصول با هوش مصنوعی

ساخت عکس محصول با هوش مصنوعی

امروزه ساخت عکس محصول با هوش مصنوعی، یکی از دغدغه‌های اصلی سایت‌های فروشگاهی و آنلاین شاپ‌ها را برطرف کرده است. از آنجایی که در دنیای امروز، تبلیغات و بازاریابی اینترنتی از عوامل موفقیت در کسب و کارهاست، ساخت عکس های تبلیغاتی با هوش مصنوعی برای آنلاین شاپ ها به کمک شما آمده است. باتوجه به تاثیر تصویرهای محصول روی تصمیم گیری مشتریان در زمان خرید، امروزه اغلب آنلاین شاپ‌ها به دنبال عکاسی حرفه‌ای از محصولات خود هستند.

این موضوع نیاز به زمان و خلاقیت فراوان و تجهیزات حرفه‌ای دارد. درحال حاضر با استفاده از هوش مصنوعی بک گراند محصول و  ساخت عکس محصول با هوش مصنوعی، بدون هیچ هزینه‌ای در سریعترین زمان می‌توانید حرفه‌ای ترین عکس‌ها را از محصولاتتان آماده کنید.

هوش مصنوعی برای عکس محصول دارای قابلیت نورپردازی درست، پس زمینه‌های متنوع و جذاب و ویرایش عکس به صورت حرفه‌ای می‌باشد. شما می‌توانید در سایت هوش مصنوعی برای بک گراند عکس، یک عکس خام بدهید و پس از چند لحظه عکس‌های حرفه‌ای از محصول خود تحویل بگیرید. از بهترین سایت‌های ساخت عکس محصول با هوش مصنوعی می‌توان به app.flair.ai سایت، سایت app.pebblely.com و … اشاره کرد.

تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا آموزش ساخت عکس های تبلیغاتی با هوش مصنوعی و روش کار با سایت هوش مصنوعی عکس را بیاموزید. در ادامه این مطلب از وب سایت مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم به معرفی قابلیت‌ها و امکانات بهترین سایت‌های ساخت پوستر تبلیغاتی از محصول در چند ثانیه با هوش مصنوعی می‌پردازیم.

معرفی وب سایت های هوش مصنوعی ساخت عکس محصول برای آنلاین شاپ ها

برای داشتن یک فروشگاه آنلاین، عکس و تصاویر تبلیغاتی جذاب و حرفه‌ای برای محصولات یک نیاز اساسی است. اما ساخت عکس تبلیغاتی حرفه‌ای و زیبا ممکن است برای برخی از کسب و کارها چالش برانگیز باشد. هوش مصنوعی ساخت عکس محصول برای آنلاین شاپ ها کار را بسیار راحت کرده است. در ادامه با ابزار ساخت عکس تبلیغاتی با هوش مصنوعی و ادیت عکس محصول با هوش مصنوعی آشنا خواهید شد.

لازم به ذکر است که امروزه ابزارهای هوش مصنوعی به طور دائم در حال پیشرفت هستند و بهتر است تا دست از تحقیق درباره آنها برندارید و برخی از آنها را برای خود به کار بگیرید. از ابزارهای هوش مصنوعی می‌توانید برای تولید محتوا، طراحی اپلیکیشن و طراحی سایت استفاده کنید و به کار خود سرعت بخشید. ابزارهای ساخت عکس محصول با هوش مصنوعی عبارتند از:

هوش مصنوعی ساخت عکس سایت app.pebblely.com

اگر یک آنلاین شاپ دارید و می‌خواهید یک عکس تبلیغاتی از محصولتان بگیرید، در قدم اول باید از محصول خود، یک عکس ساده بگیرید و وارد سایت app.pebblely.com شوید و از قسمت بالا بر روی دکمه Get Start بزنید.

 

هوش مصنوعی ساخت عکس سایت app.pebblely

در گام بعدی باید برای ساخت عکس محصول با هوش مصنوعی، در سایت pebblely ثبت نام کنید.

 

سایت هوش مصنوعی برای بک گراند عکس pebblely

بعد از ثبت نام در سایت app.pebblely.com می‌توانید عکس خود را آپلود کنید. بدین منظور از قسمت بالای صفحه روی گزینه upload now کلیک کنید و عکس محصولتان را انتخاب نمایید. اگر عکس شما پس زمینه‌ای داشته باشد سایت هوش مصنوعی برای بک گراند عکس، پس زمینه را حذف می‌کند.

 

هوش مصنوعی ساخت عکس محصول برای آنلاین شاپ ها  pebblely

پس از بارگذاری محصول، از بین تم‌های موجود می‌توانید یک سبک را انتخاب کنید و در نهایت عکس نهایی خود را دانلود کنید.

ساخت عکس تبلیغاتی با هوش مصنوعی  pebblely

ویژگی‌ها و امکانات آموزش ساخت عکس های تبلیغاتی با هوش مصنوعی pebblely

در ادامه به ویژگی‌های سایت app.pebblely.comT ساخت عکس محصول با هوش مصنوعی اشاره کرده‌ایم:

ایجاد موقعیت‌های مختلف

سایت pebblely به شما این امکان را می‌دهد تا عکس‌های تبلیغاتی خود را در موقعیت‌های مختلف، تصویرسازی کنید. برای مثال می‌توانید محصول خود را ایستاده بر روی میز نمایش دهید و یا در بین گل‌ها قرار دهید، یا حتی بر روی صخره کنار دریا بگذارید. با این قابلیت‌ها شما می‌توانید با تصاویر منحصر بفرد و شگفت انگیز توجه مشتریان را به محصول خود جلب کنید.

ایجاد موارد اضافی در اطراف محصول

برای ساخت عکس محصول با هوش مصنوعی، علاوه بر موقعیت می‌توانید عناصر اضافی را در اطراف محصول خود وارد کنید. برای مثال می‌توانید محصول را در کنار یک توت فرنگی نمایش دهید و از نور خورشید برای ایجاد تاثیرات بیشتر آن استفاده کنید.

سبک‌های مختلف

با استفاده از سایت pebblely می‌توانید انواع سبک‌های متنوع را ارائه دهید که بر اساس نیاز و سلیقه شما قابل انتخاب است. برای مثال می‌توانید از سبک آینده نگر یا سبک‌های دیگر استفاده کنید و محصول خود را جذاب‌تر نمایید.

ابزار Product Studio گوگل برای ساخت عکس با هوش مصنوعی

ابزار Product Studio معرفی شده توسط گوگل با هوش مصنوعی مولد به شما امکان ویرایش تصاویر محصولات را می‌دهد. ابزار جدید Product Studio در رویداد Google Marketing Live توسط گوگل برای ساخت پوستر تبلیغاتی با هوش مصنوعی معرفی شد. این ابزار در Merchant Center Next برای ساخت عکس محصول با هوش مصنوعی ارائه خواهد شد. این پلتفرم باز طراحی شده گوگل به‌منظور ساخت پوستر تبلیغاتی با هوش مصنوعی و تبلیغ محصول از طریق بخش شاپینگ است.

ابزار Product Studio به فروشندگان امکان متمایز کردن محصولات خود را در مقایسه با سایر رقبا می‌دهد. براساس اطلاعات گوگل، ثبت محصول با درج تصویر بیشتر عموما موجب افزایش 76 درصدی بازدید و 32 درصدی کلیک‌ها خواهد شد. لازم به ذکر است ابزار Product Studio علاوه بر طراحی محصول با هوش مصنوعی، کیفیت تصاویر را نیز افزایش می‌دهد.

طراحی محصول با هوش مصنوعی Product Studio

آموزش ساخت عکس های تبلیغاتی با هوش مصنوعی پروداکت استودیو

همچون دیگر ابزارهای هوش مصنوعی مولد، سایت هوش مصنوعی عکس Product Studio براساس ورودی‌های متنی امکان ایجاد تغییرات مدنظرتان را در تصاویر فراهم کرده است. برای نمونه می‌توانید با سرعت بالا پس زمینه محصولتان را حذف کنید و به جای آن پس زمینه جدیدی قرار دهید.

این وب سایت ساخت عکس محصول با هوش مصنوعی بر مبنای یکی از مدل‌های زبانی متن به تصویر گوگل طراحی شده است. تنها کاربران جدید Mechant Center Next به این ابزار دسترسی پیدا می‌کنند. گوگل عرضه جهانی این هوش مصنوعی را در سال 2024 رقم خواهد زد.

app.flair.ai سایت هوش مصنوعی عکس محصول

ساخت عکس محصول با هوش مصنوعی app.flair.ai به شما امکانات ویژه‌ای برای ساخت عکس تبلیغاتی می‌دهد. شما می‌توانید عکس محصول خود را در این وب سایت بارگذاری کرده و با المنت‌هایی که دارد بهترین طراحی را انجام دهید.

app.flair.ai سایت ساخت عکس با هوش مصنوعی

آموزش هوش مصنوعی برای عکس محصول با app.flair.ai

برای آموزش app.flair.ai سایت ساخت عکس با هوش مصنوعی در ابتدا باید وارد سایت شده و محصولتان را آپلود کنید. پس از ثبت ایمیل وارد محیط سایت ساخت عکس با هوش مصنوعی خواهید شد.

app.flair.ai سایت ساخت عکس تبلیغاتی با هوش مصنوعی

در مرحله بعدی برای ساخت عکس محصول با هوش مصنوعی، گزینه Creat New Project را انتخاب کنید.

app.flair.ai سایت ساخت عکس با هوش مصنوعی

در قسمت Assets و Upload Product Photo عکس محصولتان را آپلود کنید. همچنین می‌توانید برای نمونه از محصولاتی که به عنوان پیش فرض در سایت ساخت عکس محصول با هوش مصنوعی است، استفاده کنید و آن را با یک کلیک به صفحه اصلی اضافه کنید.

app.flair.ai سایت ساخت عکس های تبلیغاتی با هوش مصنوعی

درصورتی که عکس گرفته شده شما مطابق قالب پیش فرض سایت (PNG) نباشد، باید پس از اضافه کردن عکس گزینه remove backgraound  را زده و سپس هوش مصنوعی بک گراند محصول، پس زمینه عکس را حذف می‌کند. در قسمت Generate ار سایت ساخت عکس محصول با هوش مصنوعی، تمپلت‌های مختلفی برای نمونه آورده شده است.

app.flair.ai سایت هوش مصنوعی ساخت عکس

در قسمت Elements از ساخت عکس محصول با هوش مصنوعی نیز می‌توانید انواع اکسسوری را به محصول خودتان اضافه کنید.

app.flair.ai سایت هوش مصنوعی عکس محصول

در مرحله بعدی از کار با سایت ساخت عکس محصول با هوش مصنوعی، از قسمت Humans نیز می‌توان به عکس محصول خود مدل اضافه کنید.

app.flair.ai سایت هوش مصنوعی ساخت عکس تبلیغاتی

سپس از قسمت Edit می‌توانید ادیت عکس محصول با هوش مصنوعی را انجام دهید و با انتخاب گزینه Send to Back اکسسوری موردنظرتان را به پشت عکس انتقال دهید و رنگ و سایر تنظیمات را نیز اعمال نمایید.

app.flair.ai سایت هوش مصنوعی برای بک گراند عکس

در آخر کار با کلیک روی گزینه Generate در سایت ساخت عکس محصول با هوش مصنوعی، منتظر ساخت عکس تبلیغاتی با هوش مصنوعی باشید.

هوش مصنوعی ساخت عکس محصول برای آنلاین شاپ ها

بهترین سایت ساخت عکس محصول با هوش مصنوعی کدام است؟

سایت app.flair.ai و سایت app.pebblely.com از بهترین سایت‌های ساخت عکس محصول با هوش مصنوعی هستند. علاوه بر این سایت‌های Pixelcut، Booth AI، Wondershare VirtuLook نیز از دیگر سایت‌های هوش مصنوعی برای عکس محصول به شمار می‌روند.

از نکات مهم در طراحی محصول با هوش مصنوعی چیست؟

یکی از مهم ترین نکات برای داشتن باکیفیت‌ترین عکس محصول با هوش مصنوعی، آپلود تصویری باکیفیت در سایت ساخت عکس محصول با هوش مصنوعی است که وضوح و شفافیت بالایی داشته باشد.

 

2 thoughts on “ساخت عکس محصول با هوش مصنوعی

  1. ممنون از سایت فوق العادتون

    1. admin گفت:

      تشکر لطف دارید

Comments are closed.