هوش مصنوعی

تغییر صدا با هوش مصنوعی و معرفی بهترین ابزارهای آن

تغییر صدا با هوش مصنوعی

تغییر صدا با هوش مصنوعی یکی از فناوری‌های پیشرفته و جدید در زمینه پردازش صوت است که به شما امکان تبدیل و تغییر صداها را با استفاده از الگوریتم‌های یادگیری ماشین و هوش مصنوعی را می‌دهد. هوش مصنوعی تغییر صدا و هوش مصنوعی صداگذاری به کاربران این امکان را می‌دهد تا صداها را به صورت دلخواه تغییر دهند. روش کار با سایت هوش مصنوعی تغییر صدای خواننده و تغییر صدا با هوش مصنوعی آنلاین بسیار راحت است. با سایت‌های تغییر صدا با هوش مصنوعی به افراد مشهور که در ادامه این مطلب از وب سایت مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم معرفی شده است می‌توانید صدای هر شخصی را شبیه سازی کنید و از آن استفاده نمایید.

سرعت بالای پیشرفت هوش مصنوعی در طی سالهای گذشته کمی ترسناک به نظر می‌رسد. در حال حاضر شرکت‌های مختلف در حال ساخت ابزارهای مختلف با فناوری هوش مصنوعی هستند و به همین دلیل هر روز افراد بیشتری در حال آگاه شدن از این پدیده می‌باشند. با آموزش تغییر صدا با هوش مصنوعی و سایت هوش مصنوعی صدا می‌توانید از صداها برای مواردی مانند خواندن فیلمنامه یا داستان استفاده کنید. همچنین می‌توانید روی شخصیت‌های انیمیشنی صداگذاری کنید. تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا با بهترین سایت تغییر صدا با هوش مصنوعی و نرم افزار تغییر صدا به صدای دلخواه آشنا شوید.

تغییر صدا با هوش مصنوعی به صدای افراد مشهور

علاوه بر قابلیت‌های هوش مصنوعی در زمینه‌های طراحی وب سایت، تولید محتوا، تولید محتوای ویدیویی با هوش مصنوعی و … یکی از قابلیت‌های جدید و بروز هوش مصنوعی که این روزها سروصدای زیادی کرده است، برنامه هوش مصنوعی تغییر صدای خواننده می‌باشد. با استفاده از سایت هوش مصنوعی تغییر صدای خواننده می‌توان صدای خواننده‌ها و افراد مشهور را جابجا و تقلید نمود. اما بدین منظور باید مراحل را طی کرد که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت:

هوش مصنوعی جدا کننده صدا

اولین گام برای تغییر صدای خواننده با هوش مصنوعی، حذف صدای خواننده از روی موزیک و یا حذف موزیک و جدا نموده صدای خواننده است. بدین منظور باید وارد سایت Vocalremover.org شوید.

هوش مصنوعی جدا کننده صدا Vocalremover.org

سپس روی گزینه Browse my files زده و آهنگ مدنظرتان را انتخاب نمایید. پس از پردازش ، Vocal را روی 100 درصد قرار دهید و موزیک را روی عدد صفر بگذارید. بعد از طی مراحل گزینه Save را زده و در حالت Vocal ذخیره نمایید. بعد از آن باید با استفاده از سایت‌های هوش مصنوعی تغییر صدای خواننده فایل‌های جدا شده را تطبیق نمود. در ادامه به معرفی ابزارهای هوش مصنوعی تغییر صدای خواننده ایرانی و صداگذاری با هوش مصنوعی میپردازیم:

Voice ai برنامه تغییر صدا با هوش مصنوعی

هوش مصنوعی voice ai، ابزاری مفید و کاربردی برای تغییر صدا با هوش مصنوعی آنلاین است. با استفاده از نرم افزار تغییر صدا به صدای دلخواه می‌توانید صدای خود را به افراد مشهور، خوانندگان و … تبدیل کنید. با این برنامه هوش مصنوعی تغییر صدا می‌توانید صدای ضبط شده را به دلخواه هم به صورت لایو تغییر دهید. برای استفاده از این سایت هوش مصنوعی صدا و آموزش کار با voice.ai کافیست وارد وبسایت Voice.ai شوید و بعد از دانلود برنامه تغییر صدا با هوش مصنوعی و نصب آن، یک حساب کاربری ایجاد نمایید.

هوش مصنوعی voice ai

در این مرحله از آموزش کار با voice.ai، باید در ازای دریافت 5000 اعتبار به Voice Training در سیستم خود به این برنامه اجازه دهید تا از منابع سیستم شما به منظور آموزش الگوریتم‌های Voice.ai استفاده ‌نماید. از این‌رو با دادن اجازه مجوز به آن، افزایش مصرف منابع سیستمتان را شاهد خواهید بود. سپس گزینه Continue را کلیک کنید و پس از تماشای ویدیو آموزشی، Get Started را انتخاب نمایید. برای خرید اشتراک PRO می‌بایست مبلغی را پرداخت کنید.

از منوی بالای صفحه، حالت Record Mode یا Live Mode را انتخاب و از منوی کشویی میکروفونی که قصد دارید صدای خود را با آن ضبط کنید، انتخاب نمایید.

آموزش کار با voice.ai

درصورتی که در حالت Record Mode هستید، روی گزینه آیکون میکروفون، برای شروع ضبط کلیک کنید. زمانی که کار تمام شد، گزینه توقف را انتخاب کرده و سپس صدای مورد نظر خود را انتخاب کنید. لازم به ذکر است برای تغییر صدا با هوش مصنوعی رایگان محدودیت 15 ثانیه‌ای وجود دارد. درصورتی که در حالت Live Mode می‌باشید، با انتخاب گزینه‌های مرتبط امکان شنیدن صدای خود را خواهید داشت و سپس صدای مورد نظرتان را انتخاب نموده و شروع به تغییر صدا با هوش مصنوعی آنلاین کنید.

تغییر صدا با هوش مصنوعی به افراد مشهور با voice ai

در قسمت پایین پنجره، صداهای ضبط شده قابل مشاهده هستند و شما امکان پخش، ذخیره و حذف آن‌ها را خواهید داشت. در صورت فعال بودن اشتراک، امکان حذف واتر مارک یا تغییر کیفیت صدای خروجی را نیز دارید. با کلیدهای بالا و پایین نیز می‌توانید صدا را افزایش و کاهش دهید.

تغییر صدای خواننده با هوش مصنوعی voice ai

یکی از نمونه صداهای تغییر داده شده با این وبسایت، تبدیل آهنگ تماشای شادمهر به صدای مهستی است.

تنوع صدا در هوش مصنوعی voice ai

یکی از نقاط قوت هوش مصنوعی voice ai به عنوان بهترین سایت تغییر صدا با هوش مصنوعی، تعداد و تنوع صداهایی است که می‌توانید انتخاب کنید. با تغییر صدا با هوش مصنوعی رایگان چند گزینه پیش فرض وجود دارد. با اعتبار بیشتر و خرید اشتراک شما با گزینه‌های خیلی بیشتری روبرو شده و می‌توانید حتی صدای خود را بسازید. بدین منظور در سایت تغییر صدا با هوش مصنوعی voice ai یکی از دو حالت Record Mode یا Live Mode را انتخاب کنید. سپس با زدن گوی مرکزی، شما به طور پیش فرض به صداهای Politician و Popstar دسترسی دارید و می‌توانید گزینه‌های دیگری را نیز انتخاب کنید.

سایت تغییر صدا با هوش مصنوعی voice ai

صدای مورد نظرتان را انتخاب کنید و درصورتی که قبلا نرم افزار صوتی را برای بکارگیری از آن آموزش نداده‌اید، با انتخاب گزینه مورد نظر آن را آموزش دهید؛ البته اینکار به چندین هزار اعتبار نیاز خواهد داشت.

تغییر صدا با هوش مصنوعی آنلاین voice ai

در انتها بعد از کامل شدن آموزش، دکمه use را برای استفاده از صدای هوش مصنوعی انتخاب کنید. حال می‌توانید از آن صدا برای تغییر و ضبط صدا به طور زنده استفاده نمایید.

آموزش هوش مصنوعی تغییر صدا Voice.ai در نرم افزار Discord

برای استفاده از هوش مصنوعی voice ai در دیسکورد تنها باید میکروفون پیش فرض خود را روی گزینه Voice.ai Audio Cable تنظیم نمایید. سپس برنامه Voice.ai را باز کنید و تمام تغییرات در صدای Live Mode خود را طبق مرحله قبلی انجام دهید. در ادامه Discord را باز کنید و گزینه تنظیمات را از گوشه پایین سمت چپ انتخاب کرده و گزینه Voice and Video را در پایین بزنید.

تغییر صدا با هوش مصنوعی رایگان voice ai

در منوی کشویی زیر Input device، روی گزینه Microphone Array (Voice.ai Audio Cable) بزنید. با فعال بودن حالت زنده در هوش مصنوعی voice ai صدای شما در برنامه دیسکورد تغییر می‌کند.

هوش مصنوعی تغییر صدای خوانندهvoice ai

تغییر صدا با هوش مصنوعی رایگان Kits

یکی دیگر از سایت‌های تغییر صدا با هوش مصنوعی رایگان، سایت Kits می‌باشد. از تفاوت‌های سایت Kits ai با سایر سایت‌های هوش مصنوعی تغییر صدای خواننده ایرانی ، فعالیت مستقیم این سایت با هنرمندان به‌منظور ساخت مدل‌های صوتی گوناگون است. از این رو سایت تغییر صدا با هوش مصنوعی Kits گزینه‌ای مناسب برای اهداف تجاری و تبلیغات به شمار می‌رود.

از طرفی در سایت Kits مجموعه صوتی رایگان برای کاربران در دسترس است که می‌توانند صدای خود را آپلود نموده و با انتخاب سبک صدای مدنظرشان، تغییرات لازم را اعمال کنند. البته در کتابخانه صوتی این مجموعه، برخی از صداها رایگان و برخی دیگر دارای حق کپی رایت هستند.

تغییر صدا با هوش مصنوعی رایگان Kits

آموزش تغییر صدای خواننده با هوش مصنوعی play.ht

ابزار play.ht یکی از معروف‌ترین و بهترین سایت‌های تغییر صدا با هوش مصنوعی است که به شما امکان تغییر صدای خواننده‌ها را می‌دهد. ابزار ارائه شده در play.ht همچنین می‌تواند لهجه گوینده، سبک صحبت کردن و تمامی نکات ریز و ظریف را تشخیص دهد و در فایل نهایی اعمال نماید. برای استفاده از هوش مصنوعی تغییر صدا play.ht نیازی به نمونه فایل اولیه‌ی باکیفیت استودیویی ندارید.

با انتخاب گزینه‌ی Resemble که قابلیت شبیه‌سازی صدای انسان از دیگر نمونه‌های صوتی را دارد شما می‌توانید صدای خود را تغییر دهید. این ابزار هوش مصنوعی صداگذاری تمام علائم نگارشی رادر صدای شما را شناسایی می‌کند. از این رو اصلا برای فایل نهایی نگرانی نخواهید داشت. روش کار با Resemble بدین صورت است که از بخش ضبط‌ وب‌سایت برای ارسال فایل نمونه استفاده کنید. یا اینکه فایل را به صورت مستقیم برای آن ارسال کنید. هرچه نمونه فایل صدا طولانی‌تر باشد، شما نتیجه بهتری دریافت خواهید کرد.

آموزش تغییر صدای خواننده با هوش مصنوعی play.ht

Resemble بهترین هوش مصنوعی تغییر صدای خواننده

Resemble ابزاری عالی و کاربردی برای شبیه سازی صدای انسان از دیگر نمونه‌های صوتی است که امکان تغییر صدا با هوش مصنوعی رایگان را دارد. موتور سایت Resemble به گونه‌‎ای ساخته شده که امکان شناسایی علائم نگارشی موجود در صدای شما را دارد. سایت Resemble  یک API برای توسعه دهندگان به‌منظور ساخت محتوا و ادغام صوت‌های سفارشی ارائه می‌کند. این ابزار صداگذاری با هوش مصنوعی برای اهدافی مانند دستیاران هوشمند، سرگرمی و تبلیغات و .. مورد استفاده قرار می‌گیرد. سایت Resemble AI امکان ارائه کنترل گرانول روی انحرافات صدا دارد و قادر به تبدیل صداها به زبان‌های مختلف است.

Resemble بهترین هوش مصنوعی تغییر صدای خواننده

Musicfy.lol بهترین سایت هوش مصنوعی صدا

برای تغییر صدا با هوش مصنوعی آنلاین کافیست وارد وبسایت Musicfy.lol شوید. و ورود مستقیم از گوگل را انتخاب کنید تا وارد حساب کاربری گوگل خود شوید. در ادامه بر روی گزینه  Select Audio File بزنید و از بخش Artisit می‌توانید صدای خواننده مورد نظر را انتخاب کنید. در آخر بر روی گزینه Remix زده و صبر کنید صدای خواننده عوض شود. با گزینه دانلود می‌توانید صدا را در حافظه گوشی دانلود و ذخیره کنید.

Musicfy.lol بهترین سایت هوش مصنوعی صدا 

آیا کاربران اندروید امکان تغییر صدا با هوش مصنوعی اندروید را دارند؟

بله با استفاده از برخی برنامه کاربردی نظیر Adobe Audition، برنامه Voice Changer With Effects و … امکان تغییر صدا با هوش مصنوعی اندروید فراهم شده است.

آیا سایت های دیگری برای جدا کردن صدا خواننده از آهنگ وجود دارد؟

بله سایت‌هایی نظیر media.io ،lalal.ai ،vocali.se و … از این نمونه اند.

بهترین برنامه‌های حذف صدا خواننده از آهنگ چیست؟

اپلیکیشن‌های Moises ،SplitHit ،unMix و … برای این منظور معرفی شده‌اند.

بهترین برنامه‌ آیفون برای حذف صدای خواننده از آهنگ چیست؟

برنامه‌های Moises، Vocal Separator و Remove Vocals از نمونه‌ هوش مصنوعی جدا کننده صدا برای آیفون هستند.