هوش مصنوعی

دوبله فیلم با هوش مصنوعی و معرفی ابزارهای آن

دوبله فیلم با هوش مصنوعی

در این مطلب از وب سایت مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم قصد داریم شما را با سایت دوبله فیلم با هوش مصنوعی آشنا کنیم. از آنجایی که دوبله فیلم یک کار زمانبر و بسیار پر هزینه است با استفاده از سایت ترجمه فیلم با هوش مصنوعی و دوبله با هوش مصنوعی می‌توانید این هزینه را به صفر برسانید. وب سایت دوبله فیلم با هوش مصنوعی رایگان یک دستیار بسیار قوی است که می‌توانید برای ترجمه فیلم با هوش مصنوعی، دوبله فایل صوتی با هوش مصنوعی و یا دوبله فارسی با هوش مصنوعی استفاده نمایید.

برخی از سایت‌های ترجمه فیلم های یوتیوب با هوش مصنوعی و دوبله ویدیو با هوش مصنوعی شامل سایت neurodub.ai، سایت دوبله فیلم با هوش مصنوعی rask.ai، استارت آپ ایرانی Vidubia و … هستند.

از آنجایی که از هوش مصنوعی این روزها استفاده‌های گوناگونی می‌شود تا انتهای این مطلب از وب سایت مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم با ما همراه باشید تا با فناوری جدید مبتنی بر هوش مصنوعی صنعت دوبله را متحول کنید. در ادامه به معرفی ابزارهای هوش مصنوعی برای دوبله فیلم و آموزش دوبله با هوش مصنوعی خواهیم پرداخت.

ابزارهای دوبله فیلم با هوش مصنوعی سایت دوبله فیلم با هوش مصنوعی

شما با استفاده از سرویس‌های جدید و سایت دوبله فیلم با هوش مصنوعی می‌توانید فیلم‌های خود را به صورت دوبله شده به 72 زبان مختلف داشته باشید. امروزه هوش مصنوعی در زمینه‌های گوناگونی نظیر تغییر صدا با هوش مصنوعی، بهترین پلاگین های CHATGPT برای ارز دیجیتال، تولید محتوای ویدیویی با هوش مصنوعی، افزایش کیفیت صدا با هوش مصنوعی و … نقش مهمی ایفا کرده است. با توجه به زمان‌بر بودن و پرهزینگی روند ترجمه و دوبله فیلم و کارتون، حال ابزارهای دوبله فیلم با هوش مصنوعی برای راحتی شما ارائه شده‌اند.

عملیات دوبله ویدیو با هوش مصنوعی به کاربران این اجازه را می‎دهند که فایل‌های مدنطرشان را با هوش مصنوعی و الگوریتم‌های پرداش زبان طبیعی به زبان‌های مختلف ترجمه و دوبله نمایند. این الگوریتم‌ها بواسطه یادگیری عمیق و مدل‌های زبانی براساس شبکه عصبی کار می‌کنند و قادر به درک و ترجمه متون براساس زبان مدنظر هستند.

در ادامه به معرفی ابزارهای دوبله فیلم با هوش مصنوعی رایگان و آموزش دوبله با هوش مصنوعی اشاره کرده‌ایم:

دوبله ویدیو با هوش مصنوعی neurodub رایگان

با وب سایت neurodub.ai می‌توانید ویدیوها یا فایل‌های صوتی را دوبله کنید و آن را در قالب زیرنویس، صوت یا ویدیو تحویل بگیرید. در ابتدا کافیست وارد سایت neurodub.ai شوید و در آن ثبت نام کنید و ایمیل خود را تایید نمایید. برای ایجاد حساب در این سایت کافیست روی گزینه Try for Free کلیک کنید.

سایت neurodub.ai دوبله فیلم با هوش مصنوعی

ایمیل و پسورد مورد نظر را وارد کنید. یا اینکه میتوانید در صورت داشتن ایمیل گوگل از جیمیل استفاده کنید. در این مرحله از آموزش دوبله با هوش مصنوعی در سایت neurodub رایگان، یک نام و علت استفاده از این سایت را وارد و سپس روی گزینه Create Account کلیک کنید.

سایت ترجمه فیلم با هوش مصنوعی Neurodub

سپس لینک ویدیوی یوتیوب که قرار است دوبله شود را در قسمت آپلود ویدیو قرار دهید یا ویدیو خود را آپلود کنید. پس از وارد کردن لینک در سایت هوش مصنوعی دوبله به‌طور خودکار به صفحه انتخاب زبان منتقل می‌شوید.

دوبله فایل صوتی با هوش مصنوعی Neurodub

در این قسمت از سایت neurodub.ai، زبانی که میخواهید ترجمه شود را انتخاب کنید. سپس روی گزینه Ckeckout کلیک کنید.

دوبله با هوش مصنوعی Neurodub

بعد از اتمام این مراحل از دوبله فیلم با هوش مصنوعی روی گزینه Confirm & Translate کلیک کنید. کمی منتظر بمانید تا ترجمه فیلم‌‌های یوتیوب با هوش مصنوعی انجام شود.

دوبله فارسی با هوش مصنوعی Neurodub

بعد از اتمام کار می‌توانید با کلیک روی گزینه Download ویدیو دوبله شده را دانلود و ذخیره کنید. زمانی که روی گزینه دانلود کلیک می‌کنید برای دانلود کامل ویدیو دوبله شده باید Video file را انتخاب کنید.

سایت هوش مصنوعی دوبله neurodub رایگان

در سایت neurodub.ai همچنین شما امکان دانلود فایل صوتی به‌صورت جداگانه را دارید. البته لازم است بدانید که با این سایت ترجمه فیلم با هوش مصنوعی تنها 15 دقیقه از هر فیلم را با یک ایمیل می‌توانید به صورت رایگان دوبله کنید.

دوبله فارسی با هوش مصنوعی Vidubia

ویدابیا یک استارتاپ ایرانی است که امکان ترجمه فیلم های یوتیوب با هوش مصنوعی و دوبله ویدیو با هوش مصنوعی را در کمترین زمان برای افراد فراهم کرده است. نرم افزار Vidubia با پیچیدگی‌ها و جزئیات ترجمه و استفاده از تکنولوژی بروز در دنیا، به عنوان یکی از بهترین سایت‌های دوبله فیلم با هوش مصنوعی معرفی می‌شود.

نرم افزار Vidubia سه مشکل زیر به منظور دسترسی به دوران تولید انبوه فیلم‌ها را برطرف کرده است:

  1. درصورتی که مخاطب مشکل شنیداری داشته باشد، این نرم افزار امکان زیرنویس فیلم هوش مصنوعی را فراهم کرده است.
  2. با این نرم افزار از بین هزاران فیلم، فیلم زیر نویس مدنظر شما تولید می‌گردد.
  3. مخاطب با نرم افزار ترجمه فیلم های یوتیوب با هوش مصنوعی می‌تواند فیلم‌ها را به زبان فارسی دوبله کند.

دوبله فارسی با هوش مصنوعی Vidubia

سایت هوش مصنوعی دوبله rask.ai

ابزار rask.ai یک ابزار پیشرفته برای دوبله فیلم با هوش مصنوعی است که به کاربر این امکان را می‌دهد که فیلم خود را در زبان‌های مختلف با سرعت و دقت بالا دوبله و ترجمه کند. هوش مصنوعی دوبله rask.ai با استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته و تکنولوژی ترجمه اتوماتیک، قادر به ارائه روشی کارآمد برای دوبله فیلم با هوش مصنوعی است. درواقع سایت rask.ai قادر است فیلم شما را به بیش از 130 زبان ترجمه نماید. همچنین با ویژگی VoiceClone در سایت rask.ai شما می‌توانید صدای اصلی فیلم را به زبان ترجمه شده انتقال دهید.

ویژگی Multispeakers در سایت rask.ai به شما این امکان را می‌دهد که زمانیکه در فیلم بیشتر از یک سخنران وجود دارد، هر سخنران را به صورت جداگانه شناسایی نماید و از صداهای مختلفی استفاده کند. همچنین سایت rask.ai امکان زیرنویس فیلم هوش مصنوعی نیز فراهم شده است.

سایت هوش مصنوعی دوبله rask

مزایای نرم افزار دوبله ویدیو با هوش مصنوعی

تولید و انتشار هر فیلم به منظور دسترس پذیری آن برای طیف گسترده‌ای از بینندگان می‌باشد. در ادامه به مزایای دوبله فیلم با هوش مصنوعی اشاره خواهیم کرد:

ارتقای رتبه در نتایج موتور جستجو

موتورهای جستجو درباره اینکه فیلم موجود در چه موضوعی است، هیچ ایده‌ای ندارند. اینک با ظهور الگوریتم‌های تفسیر تصویر، این وضعیت به صورت مرتب در حال تغییر است. اما در حقیقت موتورهای جستجو، اصولا برای خواندن متن تولید شده‌اند. از این رو هنوز بهترین روش برای اطلاع به جهان در رابطه با اینکه چه نوع محتوایی را در ویدیو خود تولید کرده‌اید، توضیح آن می‌باشد. با استفاده از سایت دوبله فیلم با هوش مصنوعی، نوعی از اطلاعات متنی را در اختیار گوگل و دیگر موتورهای جستجو قرار خواهید داد.

ایجاد ارتباط با افراد دارای مشکل شنوایی

براساس آمار، 15 درصد آمریکایی‌ها با مشکلات شنیداری روبرو هستند. از این رو زیرنویس فیلم و تکرار مکالمات و سخنان درون فیلم بهترین روش برای ارتباط با این افراد است.

امکان دسترسی فیلم برای تمام گویش‌ها

یکی از روش‌های کاربردی برای دسترسی تعداد وسیعی از مخاطبان فارسی به فیلم بکارگیری نرم افزار مترجم هوشمند است. بدین واسطه می‌توانید محتوای ویدیویی خود را در دسترس طیف وسیعی از مخاطبیان قرار دهید که این کار تاثیر قابل توجهی بر روی رتبه سئو سایت شما و بازاریابی اینترنتی نیز خواهد داشت.

مزایای استفاده از سایت های هوش مصنوعی برای دوبله فیلم چیست؟

از مزایای ترجمه ویدیو با هوش مصنوعی می‌توان به صرفه جویی در زمان، کاهش هزینه، بالا رفتن سرعت انجام کار و .. اشاره کرد.

آیا هوش مصنوعی قابلیت ترجمه و دوبله فیلم را دارد؟

بله ابزارها و سایت‌های متنوعی برای دوبله فیلم با هوش مصنوعی به زبانهای مختلف وجود دارد، که در متن بالا بدان اشاره شده است.