هوش مصنوعی

بهترین پلاگین های chatgpt برای ارز دیجیتال

تشخیص کار کردن پلاگین های chatgpt برای ارز دیجیتال

با نصب پلاگین های chatgpt برای ارز دیجیتال می‌توان با افزایش سرعت و سهولت در کار افراد فعال در بازار کریپتو روبرو شد. بدین وسیله این افراد می‌توانند با آگاهی به‌روز از اخبار ارز دیجیتال در مورد معاملات خود تصمیمات آگاهانه‌تری بگیرند. امروزه حوزه‌های هوش مصنوعی پیچیده‌تر و کارآمد‌تر می‌شود و کاربردهای بسیاری توانسته در جامعه پیدا کند. همچنین در حوزه ارز دیجیتال نیز پلاگین‌های بیشماری برای چت جی‌بی‌تی ساخته شده است. برای نمونه پلاگین دیفای لاما، یکی از بهترین پلاگین های chatgpt برای ارز دیجیتال است که بدون نیاز به صرف زمان برای گشتن در سایت لاما و آموزش سایت defillama می‌توانید اطلاعات خود را بواسطه چت جی پی تی بدست آورید.

پلاگین‌های چت جی پی تی برای ارز دیجیتال، برنامه‌هایی هستند که با اضافه شدن به این برنامه موجب گسترش قابلیت‌های آن می‌شوند. این پلاگین‌ها می‌توانند از داده‌های لحظه‌ای و تحلیل‌های بازار تا پیش بینی‌های تجاری و هشدارهای امنیتی امکانات گسترده‌ای را برای کاربران فراهم آورند. لازم به ذکر است با استفاده از نسخه پولی، می‌توانید موجب بهبود عملکرد ترید و کارآمد کردن فرایند آن شوید.

در این مطلب از سایت مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم علاوه‌بر کاربرد هوش مصنوعی در بازاریابی دیجیتال، بهترین پلاگین های chatgpt ارز دیجیتال از جمله: دیفای لاما، Crypto Jobs List، Signal Plus، crypto pulse و Defillama چیست؟ و … را شرح داده‌ایم.

معرفی بهترین پلاگین های chatgpt برای ارز دیجیتال

پلاگین های chatgpt برای ارز دیجیتال ابزاری برای بهره‌وری بیشتر هستند که می‌توان با نصب آن‌‎ها روی نسخه پولی چت جی‌بی‌تی از این ربات هوش مصنوعی بهینه‌تر استفاده کرد. پلاگین‌ها که به آن‌ها افزونه نیز می‌گویند به نرم افزار های اصلی همچون chatgpt امکانات و قابلیت‌های جدیدی اضافه می‌کنند و موجب افزایش عملکرد آن می‌شوند. در ادامه با استفاده از دانش مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم قصد داریم بهترین پلاگین های chatgpt برای ارز دیجیتال را به شما معرفی کنیم:

پلاگین Crypto Jobs List

این پلاگین برای کمک به کاربران در یافتن شغل در حوزه ارز دیحیتال طراحی شده است.  Crypto Jobs List به شما این امکان را می‌دهد بتوانید با آن تعامل داشته باشید تا نقش‌های شغلی خاص را پیدا کنید. در مورد مطالب مورد نیاز اطلاعات کسب کنید و بینش هایی در مورد بازارهای کار ارز دیجیتال همانند بازار ارز دیجیتال بیت کوین به دست بیاورید.

Crypto Jobs List توسط یک شرکت استعدادیابی ایجاد شده است. این افزونه داده‌‌های انواع فرصت شغلی را از وب سایت‌ها دریافت می‌کند و از آن برای یافتن فرصت‌های شغلی استفاده می‌کند. با کمک این ابزار کاربران می‌توانند در مورد مدارک مورد نیاز شغل‌ها اطلاعات کسب کنند. و در نتیجه لیستی از فرصت‌‌های شغلی مرتبط با رزومه خود به دست آورند.

پلاگین Crypto Jobs List برای ارز دیجیتال

پلاگین DeFiLlama

دیفای لاما یکی از بهترین پلاگین های chatgpt برای ارز دیجیتال است. شما می‌توانید به داده‌ها و تجزیه تحلیل آن‌ها برای پروژه‌ها و پروتکل‌های مالی غیر متمرکز DeFi دست‌یابی داشته باشید. با استفاده از این پلاگین، دیگر نیاز نیست ساعت‌ها در سایت لاما به دنبال اطلاعات بگردید، یا داده‌ها را رصد کنید. بلکه شما می‌توانید بدون آموزش سایت defillama، تمام اطلاعات مورد نیاز خود را از ChatGPT بخواهید، تا چت جی‌ پی‌‌ تی سریعا به شما پاسخ دهد.

در پاسخ به این پرسش که Defillama چیست؟ می‌توان گفت دیفای لاما پرکاربردترین اطلاعات را از منابع معتبر جمع آوری می‌کند. این ابزار از حجم داده های پلتفرم برای کمک به کاربران در جهت یافتن فرصت‌های DeFi استفاده می‌کند. این مسئله برای توسعه دهندگان و سرمایه گذارانی که قصد دارند تصمیمات آگاهانه ای در فضای درحال تحول DeFi  بگیرند، بسیار مفید است.

پلاگین DeFiLlama چت جی پی تی برای ارز دیجیتال

ویدیو آموزش کار با پلاگین DeFiLlama

پلاگین polygon

polygon یکی از ابزارهای تحقیقاتی و پلاگین های chatgpt برای ارز دیجیتال است . همچنین پلاگین polygon برای بهبود تحلیل بازار سرمایه‌گذاری مالی طراحی شده است که به کاربران کمک می‌کند تا از روش‌های به‌روز بازار اطلاع داشته باشند. این ابزار از PolygonMATIC یک پروژه رمز نگاری منشا گرفته است. این ابزار نه تنها روند ارزهای دیجیتال را ارائه می دهد؛ بلکه می‌تواند در سهام و فارکس نیز جستجو کند.

پلاگین polygon چت جی پی تی برای ارز دیجیتال

 پلاگین Crypto Pulse

این پلاگین می‌تواند با تجزیه و تحلیل فوری اخبار ارز دیجیتال، فرصت های کسب سود را اطلاع رسانی کند. همچنین به کاربران کمک کند که اثرات رویدادها، قیمت فعلی، ارزش بازار، حجم معاملات و اخبار ارز دیجیتال را در این بازار راحت تر بفهمند. با crypto pulse می‌توانید از جدیدترین خبرها آگاه شوید و مفهوم آن ها را درک کنید.

این پلاگین چت جی پی تی برای ارز دیجیتال برای اینکار، داده‌ها را از منابع گوناگون و قابل اطمینان دریافت کرده و اطلاعات دقیق و بروز را برای کاربران نمایش می‌دهد. در حال حاضر نسخه بتای پلاگین Crypto Pulse منتشر شده است که امکان ایجاد خطا در زمان استفاده از آن وجود دارد.

پلاگین CryptoMation

با استفاده از این پلاگین می‌توانید در بلاک چین جستجو کنید و اطلاعات یک آدرس خاص را ببینید. پلاگین cryptoMation، یک روش سریع برای بدست آوردن اطلاعات بدون استفاده از مرورگر بلاک است. این مسئله را می‌توان از جمله مزایای پلاگین های چت جی‌ پی تی برای ارز دیجیتال نام برد.

پلاگین Smarter Contracts از پلاگین های chatgpt برای ارز دیجیتال

Smarter Contracts یکی دیگر از بهترین پلاگین های chatgpt برای ارز دیجیتال است که به آنالیز کردن قرارداد های هوشمند و توکن‌های شبکه اتریوم کمک می‌کند. پلاگین Smarter Contracts باعث می‌شود فرد فعال در بازار ارز دیجیتال درک عمیقی از قراردادهای هوشمند و نحوه کار آن‌ها داشته باشد. برای کار با این پلاگین، تنها نیاز است آدرس یک قرارداد هوشمند را به این پلاگین بدهید تا همه چیز را درباره آن قرارداد در اختیار شما بگذارد.

 پلاگین Signal Plus

signal plus یک پلتفرم همه کاره و بهترین پلاگین های chatgpt برای ارز دیجیتال است که به کاربران این امکان را می‌دهد که در معاملات دارای گزینه های دیجیتال شرکت کنند. Signal Plus با استفاده از چت جی‌ پی‌ تی به طراحی های مناسب دسترسی پیدا کرده است. تجزیه و تحلیل ریسک، تحلیل سناریوهای ریسک و داده های نوسانات بازار و تجزیه آن‌ها باعث می‌شود تا معامله گران حرفه‌ای، صندوق‌های ارز دیجیتال و موسسات برای تصمیم گیریهای خود، سرمایه گذاری مطمئن داشته باشند.

شما با استفاده از این پلاگین می‌توانید دیدی در مورد آنچه در ارزهای دیجیتال، پروتکل‌های DeFi، پروژه‌های NFT، داده های آتی، هزینه های گاز بلاک چین و بسیاری موارد دیگر وجود دارد دریافت کنید. به طور خلاصه باید گفت پلاگین signal plus دستیار تجارت رمزنگاری شما است.

پلاگین Signal Plus چت جی پی تی برای ارز دیجیتال

پلاگین Alchemy

Alchemy ابزاری است که به کاربران امکان دسترسی به داده‌های بلاک چین را می‌دهد. Alchemy با بلاک چین های Polygon، Optimism، Arbitrum، Ethereum کار می‌کند.  پلاگین Alchemy با استفاده از Web3 Alchemy می‌تواند به کاربران اطلاعاتی بسیار سریع ارائه بدهد. به این ترتیب شما می‌توانید به ابر داده توکن‌ها، حساب‌ها، اطلاعات بلوک و داده‌های کارمزد مرتبط با شرایط شبکه دسترسی داشته باشید.

پلاگین چت جی پی تی Alchemy برای ارز دیجیتال

پلاگین ERC20 Scount

با استفاده از این پلاگین می‌توانید تمام اطلاعات توکن های ERCO20 را در ماشین مجازی Arbitrum مشاهده کنید. همچنین امکان درخواست یک توکن مثل آدرس و قیمت جاهایی که در آن لیست شده و… را دارید. درنتیجه مواقعی که به دنبال اطلاعات فوری درباره یک توکن هستید، افزونه ERC20 scount کمک بزرگی به شما خواهد کرد.

پلاگین CCData

این پلاگین چت جی پی تی برای ارز دیجیتال، یک پایگاه دانش غنی از اطلاعات متنی ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند با استفاده از پلاگین CCData، اطلاعاتی نظیر داده‌های کندل استیک حاوی سطوح باز و بسته شدن و بیشترین و کمترین قیمت، اطلاعات دقیق درباره آخرین بلاک اتریوم، جدیدترین اخبار صنعت کریپتو از تمامی منابع و … بدست آورید. این پلاگین chatgpt برای ارز دیجیتال درحال حاضر در نسخه بتا منتشر شده است.

پلاگین CCData چت جی پی تی برای ارز دیجیتال

پلاگین Toolblox از پلاگین های chatgpt برای ارز دیجیتال

toolblox یکی از پلاگین های chatgpt برای ارز دیجیتال است. این پلاگین توضیحات متنی شما را به یک قرارداد هوشمنده پیاده سازی می‌کند و آن را در هر بلاکچینی که بخواهد قرار می‌دهد. پلاگین Toolblox فرایند ساخت قراردادهای هوشمند را بسیار راحت تر می‌کند، حتی می‌تواند برای توضیح عملکرد قرارداد، نمودار طراحی کند.

پلاگین Bitcoin Sentiment

بیت کوین سنتیمنت یک ابزار کاربردی است، که به کمک آن می‌توانید به قیمت های لحظه ای بیت کوین دسترسی داشته باشید. همچنین براساس جدیدترین اخبار، نوسانات بازار را درک کنید. ظاهرا این افزونه ایراداتی دارد اما اگر ایرادات آن رفع شود، می‌توان گفت یکی از مفیدترین پلاگین های chatgpt برای ارز دیجیتال خواهد بود.

پلاگین Web3 User Activity

با این پلاگین می‌توانید تمام معاملات، تراکنش ها، بودجه‌های اهدایی و سایر فعالیت‌های یک آدرس را مشاهده کنید. با توجه به استرس در دنیای ارز دیجیتال، جمع آوری سریع اطلاعات درباره فعالیت کاربران اهمیت زیادی دارد. شما می‌توانید با مشاهده سایت مشاوران بازاریابی اینترنتی جم بهترین پلاگین های chatgpt برای ارز دیجیتال را دنبال کنید.

پلاگین Coincap

این پلاگین به شما امکان می‌دهد که به صورت لحظه ای به اطلاعات و اخبار ارزهای دیجیتال مختلف دسترسی داشته باشید. همانند این است که اطلاعات را به طور مستقیم از سایت مارکت کپ درخواست کنید. و می‌توان گفت پلاگین Coincap یکی از بهترین پلاگین های chatgpt برای ارز دیجیتال به حساب می‌آید.

روش اضافه کردن پلاگین‌ ها به چت جی پی تی 4

برای اضافه کردن پلاگین های chatgpt برای ارز دیجیتال به روش زیر عمل کنید:

  • ابتدا وارد سایت chatgpt شوید.
  • روی نام خود کلیک کنید و setting را انتخاب نمایید.
  • گزینه Beta features را انتخاب کرده و سپس گزینه plugins را فعال نمایید.
  • در مرحله بعد به صفحه چت بازگردید و روی GPT-4 بزنید تا منوی کشویی نمایش داده شود و گزینه Plugins انتخاب کنید. سپس روی No plugins enabled و بعد از آن plugin store کلیک کنید.
  • در اینجا لیستی از پلاگین‌ها برای شما نشان داده خواهد شد. شما می‌توانید بهترین پلاگین های chatgpt برای ارز دیجیتال را سرچ و با انتخاب گزینه install آن را انتخاب و نصب کنید. برای حذف پلاگین‌ها نیز باید به قسمت installed رفته و گزینه uninstall را بزنید.

لازم به ذکر است در هر چت تنها قادر به استفاده همزمان از 3 تا از پلاگین های chatgpt برای ارز دیجیتال هستید.

اضافه کردن پلاگین های chatgpt برای ارز دیجیتال

 

چگونه متوجه شویم که یک پلاگین chatgpt کار می کند؟

زمانی که درخواستتان را در کادر چت وارد کردید، لوگو افزونه یا پلاگین درون یک کادر سبز رنگ و با یک پیام نشان داده خواهد شد. بدین شکل متوجه خواهید شد که پلاگین های chatgpt برای ارز دیجیتال برای پاسخ به سوالات استفاده شده است. پس از نمایش پاسخ نیز داخل یک کادر خاکستری، استفاده از یک پلاگین خاص مشخص می‌شود.

تشخیص کار کردن پلاگین های chatgpt برای ارز دیجیتال

چرا TVL در دیفای اهمیت دارد؟

امروزه سهم بازار پروتکل‌های دیفای را می‌توان به راحتی از طریق پلتفرم‎های شرکت‌های تحلیلی مثل DeFi Pulse و DefiLlama شناسایی کرد و با نصب پلاگین های چت جی‌ پی‌ تی برای ارز دیجیتال می‌توان، یک شاخص معتبر برای تشخیص سلامت یک پروتکل دیفای درنظر گرفت. TVL یا ارزش قفل شده به سبب نشان دادن تاثیر سرمایه بر سود و امکان استفاده از برنامه‌های دیفای برای سرمایه‌گذران و معامله‌گران دارای اهمیت است.

کدام افزونه‌ های چت جی پی تی برای ترید مناسب هستند؟

افزونه‌های Public، Statis Fund Finance، Crypto Prices، FiscalNote  و CoinCap از بهترین پلاگین‌ های chatgpt برای ارز دیجیتال و تریدر هستند.

کدام افزونه CHATGPT برای تحلیل تکنیکال کاربرد دارد؟

پلاگین‌ Statis Fund Finance ChatGPT در تحلیل تکنیکال بکار می‌رود و می‌توان با استفاده از آن روند قیمت یک دارایی و اندیکاتورهای آن را بررسی نمود.