هوش مصنوعی

تولید محتوا ویدیویی با هوش مصنوعی

تولید محتوا ویدیویی با هوش مصنوعی

تولید محتوا ویدیویی با هوش مصنوعی به جنبه خلاقانه کسب و کار شما کمک کرده و آموزش تولید محتوا با هوش مصنوعی این امکان را به شما می‌دهد تا موضوعات وبلاگ جذابی داشته باشید و محتوایی عالی و کاربرپسند تولید کنید. یکی از اقدامات مهم برای بازاریابی اینترنتی، تولید محتوای هدفمند و کاربرپسند می‌باشد. اما با توجه به زمان و بودجه‌ای زیادی که بدین منظور باید صرف نمود، سایت‌های تولید محتوا با هوش مصنوعی روی کار آمده‌اند. با استفاده از سایت تولید محتوا با هوش مصنوعی و تولید محتوا اینستاگرام با هوش مصنوعی، می‌توان در شبکه‌های اجتماعی و بستر اینترنت محتواهای خلاقانه و خارق العاده تولید نمود و مخاطبان بسیاری جذب کرد.

از جمله سایت‌های هوش مصنوعی تولید محتوا ویدیویی می‌توان به magisto هوش مصنوعی، سایت studio.d-id.com، تبدیل متن به ویدئو با synthesia، سایت kapwing و … اشاره نمود. استفاده از هوش مصنوعی تولید محتوا می‌تواند علاوه بر تلاش‌های معمول برای تولید محتوا، بدون تاثیرگذاری بر کیفیت چیزی که ارائه می‌دهید، به افزایش بازدهی خروجی کار شما کمک کند. در ادامه این مطلب از وب سایت مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم به معرفی هوش مصنوعی برای تولید محتوا اینستاگرام، نمونه تولید محتوا با هوش مصنوعی، ابزارهای تولید محتوا ویدیویی با هوش مصنوعی و … خواهیم پرداخت.

تولید محتوا با هوش مصنوعی چیست؟

شما می‌توانید علاوه بر ایده تولید محتوا با هوش مصنوعی با استفاده از هوش مصنوعی chatgpt، با سایت هوش مصنوعی تولید محتوا به ساخت ویدیوهای جذاب و مخاطب پسند بپردازید. تتولید محتوا ویدیویی با هوش مصنوعی به این معنا است که محتوای شما توسط یک نرم افزار هوشمند ایجاد می‌شود. شما می‌توانید پست‌های سانه‌های اجتماعی یا یک سایت فروشگاه آنلاین، لندینگ پیچ، کتاب‌های الکترونیکی، ایمیل‌ها، فهرست‌های محصولات و هر چیزی را بواسطه سایت های تولید محتوا با هوش مصنوعی بسازید.

حتی ابزارهای هوش مصنوعی تولید محتوا رایگان امکان ساخت تولید محتوا ویدیویی با هوش مصنوعی و محتوای صوتی را نیز برای شما فراهم می‌کنند. این ابزارها قادر به ارائه مهارت‌های مختلفی برای شما هستند. برای نمونه با یک دکمه می‌توانند پست‌های وبلاگ را به طور انبوه تولید نمایند.

نحوه عملکرد هوش مصنوعی و آموزش تولید محتوا با هوش مصنوعی

سایت های تولید محتوا ویدیویی با هوش مصنوعی، بر  اساس مدل‌های پردازش زبان طبیعی و تولید زبان طبیعی عمل می‌کنند. بدین صورت که این ابزارها برای ایجاد نسخه‌های خود، ساختار ژنتیکی زبان انسان را یاد می‌گیرند. زمانی که از هوش مصنوعی برای تولید محتوای ویدیویی استفاده می‌کنید می‌توانید درخواستی مانند کلمات کلیدی، موضوع خود و یا شرح کوتاهی از کسب و کارتان را وارد کنید. سپس هوش مصنوعی تولید محتوا از این اطلاعات درکنار سایر داده‌های در دسترس، برای ایجاد محتوایی دقیقا مطابق با آنچه شما می‌خواهید، استفاده می‌کند.

با استفاده بیشتر از این ابزارها، به دقت و دانش هوش مصنوعی افزوده می‌شود. بخصوص اگر به آن تفکر و علایق خود را بگویید. علاوه بر آن ابزارهای هوش مصنوعی قادرند به شما آموزش دهند تا در مورد چه موضوعی چگونه بنویسید. این موضوع زمانی مفید است که شما قصد ارائه ایده‌های محتوایی دارید یا نمی‌دانید در آینده در چه موردی چگونه بنویسید.

هوش مصنوعی با ارائه ایده‌های موضوعی، می‌توانند موضوعات پیشنهادی و داده‌های مرتبط را ارائه دهند. از این رو شما از درج تمامی مطالب اطمینان پیدا می‌کنید. این ابزارهای بواسطه NLP این استراتژی‌ها را انجام می‌دهند. بگونه‌ای که در میان میلیاردها مقاله برای یافتن اطلاعات راجب یک موضوع می‌خزند و شکاف‌های گمشده را آشکار می‌کنند. این موضوع سبب ارائه محتوایی جامع و بهتر از رقیبان و با اطلاعات کامل می‌شود و به اعتبار شما کمک می‌کند.

سایت های هوش مصنوعی تولید محتوا رایگان چه کاربردهایی دارند؟

تولید محتوا با هوش مصنوعی انواع مختلفی دارد و در حال حاضر فناوری هوش مصنوعی در تولید محتوا نوشتاری مانند پست‌ وبلاگ، کتاب‌های الکترونیک، موضوعات، فهرست محصولات، ایمیل‌ها، عنوان مقاله و … مهارت زیادتری دارد. با این حال با محبوبیت ابزارهای هوش مصنوعی حرکتی به سمت ایجاد و اتوماسیون ویدیو و صدا صورت گرفته است. تولید محتوا ویدیویی با هوش مصنوعی یکی دیگر از کاربردهای وبسایت برتر هوش مصنوعی برای تولید محتوا است. شانس خوبی وجود دارد که شاهد ظهور ابزارهای هوش مصنوعی بیشتری باشیم که صرفا بر این محتوا تمرکز می‌کنند.

معرفی سایت های تولید محتوا با هوش مصنوعی

در ادامه به ابزارها و سایت‌های تولید محتوا ویدیویی با هوش مصنوعی و آموزش صفر تا 100 تولید محتوا با هوش مصنوعی آشنا خواهید شد:

تبدیل متن به ویدئو با synthesia

Synthesia از اولین ابزارهای تولید محتوا ویدیویی با هوش مصنوعی است که برای ایجاد ویدیویی‌هایی جذاب با هوش مصنوعی متمرکز است. درست است که ساخت ویدیو زمانبر است اما می‌تواند نتیجه‌ای ده برابر داشته باشد. زیرا یکی از جذاب‌ترین اشکال تولید محتوا می‌باشد. ابزار تولید ویدیو synthesia ai با استفاده از هوش مصنوعی تولید محتوا رایگان یا صداگذاری مبتنی بر آواتار عمل می‌کند تا با اسکریپت نوشته شده از قبل، همخوانی داشته باشد. با تبدیل متن به ویدئو با synthesia، هوش مصنوعی تولید محتوا ویدیویی می‌توانید ویدیوهای خود را با تصاویر، موسیقی و همپوشانی متن ارتقا داد و آنها را کاربرپسندتر و جذابتر نمایید.

تولید محتوا ویدیویی با هوش مصنوعی synthesia

سایت studio.d-id.com بهترین سایت تولید محتوا ویدیویی با هوش مصنوعی

با استفاده از d-id هوش مصنوعی که یک ابزار تولید محتوا ویدیویی با هوش مصنوعی، می‌توانید عکس خود را آپلود نموده و براساس متن دلخواهی که می‌نویسید و یا با ضبط صدای خود، یک ویدیو حرفه‌ای برای بسازید. سایت studio.d-id.com یکی از قوی‌ترین و شناخته‌ شده‌ترین ابزارهای تولید محتوای ویدیویی با هوش مصنوعی است که امکان ساخت ویدیویی از آواتار چهره‌تان را برای بلاگری بدون تصویر و حضور شما فراهم می‌کند.

در d-id هوش مصنوعی شما قادرید تنها از یک عکس، ویدیوهایی براساس متن دلخواهتان ایجاد کنید. امروزه از این سایت برای تیزرهای تبلیغاتی، بلاگری، تولید محتوا اینستاگرام با هوش مصنوعی و .. استفاده می‌کنند.

تولید محتوا ویدیویی با هوش مصنوعی Studio.d-id.com

Adobe Sensei بهترین تولید محتوا اینستاگرام با هوش مصنوعی

 ابزار Adobe Sensei تولید محتوا ویدیویی با هوش مصنوعی شامل طیف وسیعی از ویژگی‌ها برای ایجاد و ویرایش تصاویر و فیلم‌ها از جمله تشخیص اشیا، تجزیه و تحلیل صحنه و حذف خودکار پس زمینه است.
تولید محتوا ویدیویی با هوش مصنوعی Adobe Sensei

ساخت ویدیو با هوش مصنوعی Lumen 5

ابزار Lumen 5 از نمونه ابزار تولید محتوا ویدیویی با هوش مصنوعی به‌منظور تجزیه و تحلیل دستور متنی خاص و ساخت محتوا با هوش مصنوعی همراه با موسیقی و تصاویر استفاده می‌شود.
تولید محتوا ویدیویی با هوش مصنوعی Lumen5

Veed.io

سایت Veed.io تولید محتوا اینستاگرام با هوش مصنوعی برای مواردی همانند ادیت ویدیو، تبدیل متن به فیلم و ایجاد زیرنویس برای ویدیو به کار می‌رود. این وبسایت تولید محتوا ویدیویی با هوش مصنوعی از نرم افزار هوش مصنوعی تولید محتوا ویدیویی برای تبدیل متن به تصویر استفاده می‌کند. برای استفاده از این هوش مصنوعی برای تولید محتوا اینستاگرام باید متن دلخواهتان را تایپ کنید و گزینه Generate Image را انتخاب کنید. پس از این شما نمونه تولید محتوا با هوش مصنوعی را براساس متنی که دادید، مشاهده خواهید کرد.
تولید محتوا ویدیویی با هوش مصنوعی Veed.io

murf

اگر تصمیم به ایجاد محتوای صوتی دارید، یا قصد دارید شخصی متن موردنظر شما را بخواند، وبسایت murf گزینه مناسبی برای شماست. این سایت تولید محتوا ویدیویی با هوش مصنوعی، تبدیل متن به گفتار دارای بیش از 100 صدای حرفه‌ای با 20 زبان مختلف است. که به‌منظور تولید ویدیوهای توضیح محصول، پادکست، کتاب‌های صوتی و بازی‌ها و… قابل استفاده هستند. این سایت ساخت محتوا با هوش مصنوعی امکان تنظیم دستی صداها همانند تغییر لهجه، تن صدا و … را دارد و شما می‌توانید براساس سلیقتان آن را تغییر دهید تا محتوای موردنظر شما تولید شود.

تولید محتوا ویدیویی با هوش مصنوعی murf

Deep Nostalgia

این تولید محتوا ویدیویی با هوش مصنوعی، امکان متحرک کردن افراد مرده را در تصاویر دارد. هوش مصنوعی Deep Nostalgia پلتفرم MyHeritage را ایجاد نموده است. در سایت Deep Nostalgia شما با انتخاب تصویر و رها کردن آن درون صفحه Deep Nostalgia هوش مصنوعی فرآیند تبدیل تصویر ساده به تصویر متحرک را ظرف مدت 10 تا 20 ثانیه انجام خواهد داد.

تولید محتوا ویدیویی با هوش مصنوعی Deep Nostalgia

Animoto

سایت Animoto ابزار تولید محتوا ویدیویی با هوش مصنوعی است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی، در کمترین زمان ویدیوهایی با کیفیت بالا تولید کنند. کاربران همچنین می‌توانند از قالب‌های مختلف، تصاویر متنوع و موسیقی‌ها استفاده کنند و به راحتی ویدیوهای خود را تولید کنند.

تولید محتوا ویدیویی با هوش مصنوعی Animoto

magisto هوش مصنوعی

هوش مصنوعی magisto با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی به کاربران اجازه این را می‌دهد تا ویدیوهایی با کیفیت بالا ایجاد کنند. با استفاده از magisto هوش مصنوعی، کاربران می‌توانند ویدیوهای خود را به راحتی و با کیفیت عالی تولید کنند و آنها را به اشتراک بگذارند.

تولید محتوا ویدیویی با هوش مصنوعی magisto

Biteable

سایت Biteable به کاربران این امکان را می‌دهد تا با استفاده از هوش مصنوعی، ویدیوهای آموزشی، تبلیغاتی، و … را تولید کنند. همچنین در تولید محتوا ویدیویی با هوش مصنوعی Biteable، از قالب‌های آماده تصاویر، موسیقی و افکت‌های ویژه برای افزایش جذابیت ویدیو استفاده می‌شود.

تولید محتوا ویدیویی با هوش مصنوعی Biteable

تولید محتوا ویدیویی با هوش مصنوعی  FlexClip

سایت FlexClip یک ابزار قدرتمند برای ساخت و ویرایش ویدیو است که بوسیله رابط کاربری آن کی‌توان ویدیوهایی با کیفیت بالا برای افراد تولید نمود. ابزار FlexClip به راحتی و تنها با کشیدن و رها کردن برای تمامی افراد با هر سطح مهارتی ایجاد شده است. همچنین این سایت هوش مصنوعی تولید محتوا رایگان، دارای کتابخانه گسترده‌ای از کلیپ‌های ویدیویی، تصاویر استوک، افکت‌های صوتی و موسیقی برای ساخت ویدیو جذابتر می‌باشد. کاربران با الگوهای آماده ویدیو نیز می‌توانند براساس متن و برند خود ویدیویی منحصربفرد بسازند.

تولید محتوا ویدیویی با هوش مصنوعی FlexClip

powtoon

سایت powtoon این امکان را به کاربران می‌دهد تا بتوانند با الگوریتم‌های هوش مصنوعی تولید محتوا، با سرعت بالا ویدیوهایی جذاب و باکیفیت تولید کنند. از طرفی کاربران می‌توانند در سایت powtoon از قالب‌های گوناگون، تصاویر متنوع، موسیقی و … برای افزایش جذابیت ویدیو خود بهره بگیرند. همچنین این سایت تولید محتوا ویدیویی با هوش مصنوعی، امکان اضافه کردن موسیقی، زیرنویس، ترجمه و ایجاد تصاویر را نیز برای کاربران فراهم نموده است.

تولید محتوا ویدیویی با هوش مصنوعی powtoon

تولید محتوا ویدیویی با هوش مصنوعی Kapwing

سایت kapwing یک ویرایگشر ویدیویی آنلاین است که با استفاده از هوش مصنوعی ویرایش ویدیو، ایجاد GIF، زیر نویس و صداگذاری و … را انجام می‌دهد. در سایت kapwing شما می‌توان عناصر بصری را به ویدیو خود اضافه کرده و همچنین صدا به ویدیو اضافه کنید و با حذف نویز پس زمینه، زیباترین ویدیوها را تولید نمایید.

تولید محتوا ویدیویی با هوش مصنوعی Kapwing

تولید محتوا با هوش مصنوعی Wonder Dynamics

سایت Wonder Dynamics مانند یک استودیوی فیلم کامل است با این تفاوت که در مرورگر خود به آن دسترسی دارید. این ابزار تولید محتوا ویدیویی با هوش مصنوعی می‌تواند به طور خودکار صحنه‌های لایو اکشن، نور، پویا نمایی و آهنگسازی را اعمال کند.

تولید محتوا ویدیویی با هوش مصنوعی Wonder Dynamics

سایت GliaCloud

سایت GliaCloud که متعلق به یک شرکت تایوانی است قابلیت ساخت محتوای ویدیویی را در عرض چند دقیقه و تنها با چند کلیک ساده دارد. GliaCloud یک سایت تولید محتوا ویدیویی با هوش مصنوعی است که به کاربران این اجازه را می‌دهد که از پست شبکه‌های اجتماعی، محتوای خبری یا داده‌های آماری، ویدیوهایی با کیفیت بالا ایجاد کنید. برای استفاده از این سایت نیازی به دانش و مهارت‌های ویرایش ویدیو ندارید. تنها کافیست آدرس پست مورد نظرتان را در سایت قرار داده و ویدیو را دریافت نمایید.

لازم به ذکر است که این سایت از پردازش زبان طبیعی یا NLP برای زبان انگلیسی و ساخت اسکریپت ویدیو استفاده می‌کند.

تولید محتوا ویدیویی با هوش مصنوعی GliaCloud

Deepbrain AI سایت متن به ویدیو با هوش مصنوعی

برای ساخت ویدیو با سایت Deepbrain AI تنها باید اسکریپت خود را آماده کرده و در کمتر از 5 دقیقه ویدیویی جذاب تحویل بگیرید. همچنین در سایت Deepbrain AI، برای سرعت بیشتر ساخت ویدیو، قالب‌های PPT در اختیار شما قرار می‌گیرد.

تولید محتوا ویدیویی با هوش مصنوعی Deepbrain AI

سایت Elai.io

سایت Elai.io توسط تیمی از متخصصان هوش مصنوعی کنترل شده و به کاربران امکان تولید محتوا ویدیویی با هوش مصنوعی از متن را می‌دهد. با سایت Elai.io شما قادرید به راحتی یک ویدیو حرفه‌ای از پیوند یک پست، مقاله و یا وبلاگ تولید کنید. بدین منظور باید URL مقاله و یا متن HTML را کپی و جایگذاری کنید و سپس ویدیو را برای ایجاد تغییرات مرور کنید و آن را دانلود نمایید. این سایت از 60 زبان مختلف پشتیبانی کرده و دارای بیش از 25 آواتار برای ساخت ویدیوها می‌باشد. از این رو برای ساخت ویدیوهای آموزشی و بازاریابی بین المللی از این سایت هوش مصنوعی تولید محتوا استفاده می‌شود.

تولید محتوا ویدیویی با هوش مصنوعیElai.io

Pictory بهترین سایت ساخت ویدیو

به کمک سایت Pictory تولید محتوا ویدیویی با هوش مصنوعی می‌توانید ویدیوهای طولانی، محتوای متنی و پادکست‌های خسته کننده را به ویدیوهایی کوتاه برای اشتراک در شبکه‌های اجتماعی تبدیل کنید. یکی از ویژگی‌های جالب سایت Pictory این است که امکان انتشار پست‌های سایت شما را به صورت سئو شده فراهم آورده و همچنین می‌تواند با پلتفرم‌های تولید و مدیریت محتوا در تعامل باشد.

تولید محتوا ویدیویی با هوش مصنوعی Pictoruy

تولید محتوا ویدیویی با هوش مصنوعی Wisecut

این سایت امکانات مختلفی را برای ساخت و ویرایش ویدیو در اختیار شما قرار می‌دهد. سایت Wisecut از هوش مصنوعی و تکنولوژی تشخیص صدا برای برای کوتاه‌تر کردن زمان ویرایش استفاده می‌کند. شما می‌توانید با صحبت کردن در میکروفن اقدام به تولید ویدیوهای جذاب کنید. از ویژگی‌های جذاب Wisecut می‌توان به شناسایی و حذف مکث‌های طولانی به صورت خودکار اشاره کرد.

علاوه‌بر این، این سایت امکان فیلتر کردن برخی کلمات در گفتگو و سخنرانی‌ها وجود دارد. درصورتی که در پلتفرمی مثل یوتیوب تولید محتوا می‌کنید، سایت تولید محتوا ویدیویی با هوش مصنوعی Wisecut بهترین گزینه برای شماست. چراکه با ساخت محتوای جذاب در این هوش مصنوعی تولید محتوا ویدیویی، می‌توانید دنبال‌کننده‌های زیادی را جذب کانال کنید.

تولید محتوا ویدیویی با هوش مصنوعی Wisecut

آیا استفاده از هوش مصنوعی در تولید محتوای یوتیوب مناسب است؟

بله. استفاده از ابزار تولید محتوا ویدیویی با هوش مصنوعی در یوتیوب مشکلی ندارد اما ممکن است اصیل شناخته نشود. همچنین شما می‌توانید ایده تولید محتوا با هوش مصنوعی و محتواهای باکیفیت و جذاب‌تری را نیز ایجاد کنید.

آیا استفاده از هوش مصنوعی در تولید محتوای یوتیوب خطرناک است؟

استفاده از تولید محتوا ویدیویی با هوش مصنوعی یوتیوب ریسکی نیست. اما باید دقت کنید که هوش مصنوعی هنوز محدودیت‌هایی دارد و نیاز به توجه به جزییات دارد. همچنین تعامل و ارتباط با مخاطبان به وسیله انسان انجام می‌شود و لازم است در تولید محتوا این جنبه در نظر گرفته شود.

آیا هوش مصنوعی می‌تواند جایگزین تولید محتوای انسانی شود؟

خیر. ربات‌ها ذات خلاقانه‌ای ندارند و تولید محتوا یک کار خلاقانه است. بنابراین با هوش مصنوعی می‌توان تولید محتوا را افزایش داد اما نمی‌تواند جایگزین انسان شود. ابزار هوش مصنوعی به خواسته‌ها و نیازهای شما مسلط می‌شوند و هر چند وقت یکبار باید محتوا را تغییر دهید تا همانطور که می‌خواهید به نظر برسد.

2 thoughts on “تولید محتوا ویدیویی با هوش مصنوعی

  1. ممنون از سایت فوق العادتون

    1. admin گفت:

      ممنونم از توجهتون

Comments are closed.